Bekijk volle/desktop versie : Meest irritante vraag ELKE zomer..



Pagina's : [1] 2

06-06-2013, 19:44
[Vandaag was het weer heerlijk weer en natuurlijk zie je weer halfnaakte mensen buiten.
Ik draag al jaren hijab en elke keer wanneer de zon schijnt krijg ik weer de vraag of ik het niet warm heb met een hoofddoek. Sommige zijn nog zo brutaal om te vragen of ik hem niet mag af doen als het zo warm is

Duuuh is het warm, zonder hoofddoek heb je het toch ook warm?]

06-06-2013, 19:50


De smeerlappen! (Ik ben van Belgi&euml Vandaag kwam mijn zusje naar huis en zei ze ons dat ze vandaag de hele dag vreemde reacties heeft gekregen.
Ze draagt nog geen hijaab en is heel kleurig en fleurig gekleed. Een broek met een roos hemd dat over haar achterwerk komt en daar een dun jasje over omdat ze niet met haar blote armen naar buiten gaat gaan he? (en we wisten niet dat het vandaag zooo warm ging worden)
Komt ze vandaag niet in haar klas toe, en is iedereen daar met blote benen? Je kent die vieze mensen he, ze zien eenmaal beetje zon doen ze al hun kleren uit.
Zeggen ze tegen mijn zus, iedereeeeeeeeeen heeft niets aan beneden. Jij wel weer!!! Waarom? Je mag je jasje uitdoen hoor, je ouders zijn hier niet.
Zegt een andere, doe je broek ook maar uit, je hebt net een kleedje aan en je ouders zijn er toch niet.
Niet te geloven!!!
Ze is amper 12 jaar, en die kinderen van vandaag he? 3afrayet!!!

06-06-2013, 19:54

Citaat door MijnWereldje:
De smeerlappen! (Ik ben van Belgi&euml Vandaag kwam mijn zusje naar huis en zei ze ons dat ze vandaag de hele dag vreemde reacties heeft gekregen.
Ze draagt nog geen hijaab en is heel kleurig en fleurig gekleed. Een broek met een roos hemd dat over haar achterwerk komt en daar een dun jasje over omdat ze niet met haar blote armen naar buiten gaat gaan he? (en we wisten niet dat het vandaag zooo warm ging worden)
Komt ze vandaag niet in haar klas toe, en is iedereen daar met blote benen? Je kent die vieze mensen he, ze zien eenmaal beetje zon doen ze al hun kleren uit.
Zeggen ze tegen mijn zus, iedereeeeeeeeeen heeft niets aan beneden. Jij wel weer!!! Waarom? Je mag je jasje uitdoen hoor, je ouders zijn hier niet.
Zegt een andere, doe je broek ook maar uit, je hebt net een kleedje aan en je ouders zijn er toch niet.
Niet te geloven!!!
Ze is amper 12 jaar, en die kinderen van vandaag he? 3afrayet!!!
Zooo erg zeg. België is volgens mij helemaal erg met die racisten

06-06-2013, 19:56

Citaat door Satisfied_:
Zooo erg zeg. België is volgens mij helemaal erg met die racisten
VERSCHRIKKELIJK!!
Ze is de enige buitenlandse in de klas, dus je ziet het al voor je he?
Niemand die het tegen je opneemt!

06-06-2013, 20:52


De hel is nog warmer

06-06-2013, 20:55
Ik vindt ook irritant als mensen dat vragen dan denk ik echt zo van waiooow deze tattaas maken mij gekk

06-06-2013, 20:57
Pffff zo frustrerend.
Een keer heeft eentje mij zo geirriteerd dat ik zei het helle vuur is vele male warmer.sindsdien heeft ze niks meer gezegd.

06-06-2013, 21:00

Citaat door MijnWereldje:
De smeerlappen! (Ik ben van Belgi&euml Vandaag kwam mijn zusje naar huis en zei ze ons dat ze vandaag de hele dag vreemde reacties heeft gekregen.
Ze draagt nog geen hijaab en is heel kleurig en fleurig gekleed. Een broek met een roos hemd dat over haar achterwerk komt en daar een dun jasje over omdat ze niet met haar blote armen naar buiten gaat gaan he? (en we wisten niet dat het vandaag zooo warm ging worden)
Komt ze vandaag niet in haar klas toe, en is iedereen daar met blote benen? Je kent die vieze mensen he, ze zien eenmaal beetje zon doen ze al hun kleren uit.
Zeggen ze tegen mijn zus, iedereeeeeeeeeen heeft niets aan beneden. Jij wel weer!!! Waarom? Je mag je jasje uitdoen hoor, je ouders zijn hier niet.
Zegt een andere, doe je broek ook maar uit, je hebt net een kleedje aan en je ouders zijn er toch niet.
Niet te geloven!!!
Ze is amper 12 jaar, en die kinderen van vandaag he? 3afrayet!!!
meskiena,dit is wel extreem hoor. Ik hoop dat ze ermee om kan gaan

06-06-2013, 21:00
Mij stellen ze eerder de vraag: Heb je het niet koud joh

06-06-2013, 21:06

Citaat door Roos-je23:
meskiena,dit is wel extreem hoor. Ik hoop dat ze ermee om kan gaan
Jawel, Alhamdoulillah ze is een sterk kindje! MachAllah

06-06-2013, 21:12
het maakt sommigen kennelijk verdrietig...alsof ze ineens empathie hebben en erom malen dat jij t warm of koud zou hebben

In de winter zeggen ze ook niet: ik ben jaloers op dat warm bedekte hoofdje van je..
Niet dat ik dat zou willen horen ooit

En ken je deze ook- zomer onafhankelijk: prik je jezelf nou nooit per ongeluk in je hoofd met al die speldjes? alsof je een bewuste zelfmoordneiging zou hebben....

06-06-2013, 21:14

Citaat door MijnWereldje:
Jawel, Alhamdoulillah ze is een sterk kindje! MachAllah
Oke gelukkig

06-06-2013, 21:15


In de winter zie ik soms ook Nederlanders met zo weinig kleren.. Serieus, kort rokje.. Dan denk ik ook: Heeft zij het nou echt niet koud? Hahahaha... maarja, boeiend..

06-06-2013, 21:23
Het is juist bewezen, dat het koeler is, als je 'n doekje om je heen hebt, dan zonder .. dus zij kunnen beter zwijgen

06-07-2013, 14:06
Heb je chips?

Pagina's : [1] 2