Bekijk volle/desktop versie : Chretien Basser: Men vertelt me soms dat ik beter voor Frankrijk had moeten kiezen



05-06-2013, 21:08
Michael Chretien Basser kon in het verleden naar Sevilla gaan, maar doordat de verdediger destijds het Marokkaanse elftal boven het Franse elftal verkoos, ging de deal niet meer door. Dit vertelt Basser in de Franse krant, L’Est Republikein.

‘’Men vertelt me soms dat ik beter voor Frankrijk had moeten kiezen in plaats voor Marokko. Dan had ik in 2008 een toptransfer naar Sevilla kunnen maken. Het was voor 99% rond. Dani Alves werd aan Barcelona verkocht en ik zou naar Sevilla gaan. Om heel eerlijk te zijn heb ik geen spijt dat het destijds niet is doorgegaan. Bij Nancy had ik een geweldige tijd gehad. Ik ben blij dat ik dat heb mogen meemaken. ‘’

Basser speelt momenteel voor het Turkse Bursaspor. De zoon van een Marokkaanse vader en een Franse moeder had een vaste basisplaats onder Eric Gerets, maar wordt momenteel genegeerd door bondscoach Rachid Taoussi.

05-06-2013, 21:14


klopt wel hoor ...Sevilla wou hem graag hebben ..in die tijd was hij heel goed aan het voetballen en Nancy ook

05-06-2013, 21:18

Citaat door Clichy_sousbois:
is zij zat ofzo, wil hij Sagna of Debuchy of Jallet laten banken
Broer, ik ben der van overtuigd dat hij een betere rechtsback was geweest als hij voor Frankrijk had gekozen.