Bekijk volle/desktop versie : Mourinho haalt uit naar Cristiano Ronaldo: "Ronaldo is arrogant"!



05-06-2013, 13:36
Mourinho: Ronaldo is arrogant

Nu José Mourniho is vertrokken als coach van Real Madrid, doet de Portugese trainer een boekje open over zijn spelers. "Cristiano Ronaldo weet alles beter", zegt de coach, die komend seizoen aan de slag gaat bij Chelsea.

Onder Mourinho ontwikkelde Cristiano Ronaldo zich tot een wereldster. Hij kwam in 2009 voor 100 miljoen euro over van Manchester United. Bij Real Madrid werd hij de leider in het veld. Dit seizoen verliep de relatie tussen Mourinho en Ronaldo uiterst stroef.

Kritiek op Ronaldo
"Ik heb maar één probleem met Cristiano", zegt Mourinho in de Spaanse televisieshow Punto Pelota. "Het is heel simpel, maar Cristiano wilde geen kritiek meer accepteren. Als trainer probeer je de spelers te verbeteren en dat gaat gepaard met kritiek. Maar hij wist het allemaal beter en vond dat ik hem niet meer kon verbeteren."

http://www.telegraaf.nl/article/21622912/mourinho:-ronaldo-is-arrogant

05-06-2013, 13:40


Mourinho is een hond

05-06-2013, 13:42
Omdat hij zijn mening geeft? Dat Ronaldo arrogant is was toch al veel langer bekend.

06-06-2013, 00:33
Neymaar is beter dan ronaldo

06-06-2013, 01:22


De Telegraaf zegt wel veel meer. Moet je vooral geloven.

06-06-2013, 04:05

Citaat door BerberseBroeder:
Neymaar is beter dan ronaldo
dan heb jij geen verstand van voetbal, ronaldo heeft bewezen dat tie 1 van de best speler is na messi

neymar heeft alleen bewezen in brazil hij zal nooit worden als ronaldo en messi
als jij ziet hoe neymar een interland wedstrijd speelt tegen een europees team dan is niet om te zien
ik vrees dat hij niet zal slagen bij Barcelona

bale is tien keer beter dan neymar