Bekijk volle/desktop versie : Welke loungeset heb jij voor je tuin/balkon?



Pagina's : [1] 2

04-06-2013, 15:10
Die krengen zijn echt duuurr!

04-06-2013, 15:11


Had ik maar een balkon

04-06-2013, 15:12

Citaat door Niet-Marokkaans:
Had ik maar een balkon
Heb je een tuin dan?

04-06-2013, 15:14

Citaat door Classy-:
Heb je een tuin dan?
Nee, ook niet. Ik heb wel een park bij mij in de buurt. maar als je niemand hebt dan is het niet leuk om te gaan. Doe het vaak voor me zoontje.

04-06-2013, 15:57


Ja, ik begrijp het meid. Het is soms ook lekker om gewoon te wandelen en lekker te genieten van de dingen om je heen.
Vooral met kinderen.

04-06-2013, 16:01
Ik ben ook nog opzoek naar een loungeset voor mijn balkon.
Iedere keer als het regent stel ik het steeds uit om te zoeken naar een loungeset.
Hier in Brussel hebben ze wel hele mooie in een winkel genaamd Cora maar best duur.

04-06-2013, 16:07
Wat voor loungeset wil je?

Ik heb er 1 op het oog bij Wehkamp.nl. Hij is 650 euro. Denk niet dat ik mijn man zover krijg haha.

04-06-2013, 16:07
In de voortuin heb ik een tafeltje met stoelen van de jysk. Leuk en niet duur. Stoelen waren 15 en tafel 20. Ijzer met glasblad en de stoelen ijzer met wicker. Hiervoor had ik in mn balkonnetje een setje van de Ikea. Voor 32,- bruin hout tafeltje en stoeltjes, maar hout vergt onderhoud en gaat er snel oud uit zien.

In de achtertuin heb ik nog geen loungeset, wel een eettafel met stoelen van plastic. De achtertuin is nog niet gemaakt dus wil er nu geen loungeset voor kopen. Zodra de tuin is gemaakt is dat het eerste wat ik aanschaf!! Ook gaat de plastic set er dan gelijk uit.

Die krengen zijn idd duur!

Super_Mom

04-06-2013, 16:14

Citaat door Super_Mom:
In de voortuin heb ik een tafeltje met stoelen van de jysk. Leuk en niet duur. Stoelen waren 15 en tafel 20. Ijzer met glasblad en de stoelen ijzer met wicker. Hiervoor had ik in mn balkonnetje een setje van de Ikea. Voor 32,- bruin hout tafeltje en stoeltjes, maar hout vergt onderhoud en gaat er snel oud uit zien.

In de achtertuin heb ik nog geen loungeset, wel een eettafel met stoelen van plastic. De achtertuin is nog niet gemaakt dus wil er nu geen loungeset voor kopen. Zodra de tuin is gemaakt is dat het eerste wat ik aanschaf!! Ook gaat de plastic set er dan gelijk uit.

Die krengen zijn idd duur!

Super_Mom
De voorkant klinkt gezellig!! Welk tafeltje en stoelen heb je. Zo'n kleine ronde? Wil namelijk ook zoiets halen voor aan de andere kant.
Ik heb nu ook zo'n plastic tafel met stoelen. Dat was zeg maar voor tijdelijk.. Maar wil nu echt een mooie aanschaffen, het oog wil tenslotte ook wat.

04-06-2013, 16:17

Citaat door Classy-:
Wat voor loungeset wil je?

Ik heb er 1 op het oog bij Wehkamp.nl. Hij is 650 euro. Denk niet dat ik mijn man zover krijg haha.

04-06-2013, 16:43
He jarige ik zie geen foto?

04-06-2013, 16:49
Lig nu in de tuin op mijn heerlijke loungeset

In de tuin hebben we een grote met 7 sits, bij passende tafel en 2 poefen.

In de balkon/terras hebben we 2 sits maar dan breed, daar zitten we gezellig in de avond omdat deze aan onze slaapkamer grenst.
Ik heb ook tuinkaarsen in kandelaars ook in de tuin in dezelfde kleur als de meubels.

04-06-2013, 16:54


http://www.kitea.ma/produit/table-et-chaises-de-jardin-edin/2012110000000000300

Ik ga na de zomer in Marokko wonen, dus loungeset komt ook uit Marokko.

04-06-2013, 17:05

Citaat door Colalight.:
Lig nu in de tuin op mijn heerlijke loungeset

In de tuin hebben we een grote met 7 sits, bij passende tafel en 2 poefen.

In de balkon/terras hebben we 2 sits maar dan breed, daar zitten we gezellig in de avond omdat deze aan onze slaapkamer grenst.
Ik heb ook tuinkaarsen in kandelaars ook in de tuin in dezelfde kleur als de meubels.

Oh je hebt echt zo'n grote.. welke kleur heb je genomen?


Citaat door crazy-me:
http://www.kitea.ma/produit/table-et-chaises-de-jardin-edin/2012110000000000300

Ik ga na de zomer in Marokko wonen, dus loungeset komt ook uit Marokko.
Bsa7tek meid.. heel leuk!! Je zult hem vast vaak moeten gebruiken met dat heerlijk weer daar. Hier is het bijna zonde om er 1 aan te schaffen.

04-06-2013, 17:08
Heb je het tegen mij ts?

Ik heb een donker grijze, maar echt een hoek waar je erop kan liggen.


Mijn zus heeft 2 bij 1 sits incl tafel van riet met zachte kussentjes bij de blokker gehaald voor €250
Ze waren vorige week nog in de sale. Misschien daar even kijken

Pagina's : [1] 2