Bekijk volle/desktop versie : Ik eet teveel.



Pagina's : [1] 2 3 4

21-01-2005, 15:23
Salam iedereen.


Ik eet de laatste tijd zoveel,
Ik denk omdat ik afgelopen zomer heel erg ziek ben geweest. Het begon met een keelontsteking,hoofdpijn,duizeligheid ect. en het eindigde op diarree. Ik at niks in Marokko omdat ik dan toch weer naar de wc moest en dat wilde ik niet.
Ik heb buiten op straat een pakje sinaasappelsap op en sinds die dag begon mijn diarre. Ik weet nu dus dat ik niets meer eet van straat.(Dit is me vaker overkomen)
En omdat ik erg ziek ben geweest ben ik dus ook afgevallen (omdat ik niets at en vaak naar het toilet moest )
Ik ben in totaal 7 kg afgevallen.Vond het toen erg.
Maar nu ben ik aan mijn figuur gewend en vind ik het wel goed zo.
Alleen nu begin ik weer met teveel eten (sinds 2 maanden weer)

En als ik achter mijn pc moet ik iets eten. Dus ik loop de hele tijd naar de kast toe.
En dan zijn het echt van die ongezonde dingen zoals:Chips,Koekjes, En het ergste: Chocolade.

Voor ik ga slapen neem ik ook altijd eten mee naar boven.Op school eet ik 5 boterhammen.
En ik kom niet aan. En ik eet zoveel dus ik snap het niet.
Ik weeg nog steeds 60 kg en ben 1.70.

Wie heeft dit ook heel erg? Ik wil er graag vanaf.
Wie zou mij eventueel kunnen helpen?

Ma3a Salama,
NisreN

21-01-2005, 15:46



Citaat door NisreN:
Salam iedereen.


Ik eet de laatste tijd zoveel,
Ik denk omdat ik afgelopen zomer heel erg ziek ben geweest. Het begon met een keelontsteking,hoofdpijn,duizeligheid ect. en het eindigde op diarree. Ik at niks in Marokko omdat ik dan toch weer naar de wc moest en dat wilde ik niet.
Ik heb buiten op straat een pakje sinaasappelsap op en sinds die dag begon mijn diarre. Ik weet nu dus dat ik niets meer eet van straat.(Dit is me vaker overkomen)
En omdat ik erg ziek ben geweest ben ik dus ook afgevallen (omdat ik niets at en vaak naar het toilet moest )
Ik ben in totaal 7 kg afgevallen. Op het begin wou ik die kilo's graag terug hebben.. Toen at ik dus al veel.
Maar nu ben ik aan mijn figuur gewend en vind ik het wel goed zo.
Alleen nu begin ik weer met teveel eten (sinds 2 maanden weer)

En als ik achter mijn pc moet ik iets eten. Dus ik loop de hele tijd naar de kast toe.
En dan zijn het echt van die ongezonde dingen zoals:Chips,Koekjes, En het ergste: Chocolade.

Voor ik ga slapen neem ik ook altijd eten mee naar boven.Op school eet ik 5 boterhammen.
En ik kom niet aan. Ik weeg nog steeds 60 kg en ben 1.70.

Wie heeft dit ook heel erg? Ik wil er graag vanaf.
Wie zou mij eventueel kunnen helpen?

Ma3a Salama,
NisreN
Je moet het gewoon beetje per beetje afbouwen,zo kun je voor het slapen gaan niets meenemen naar boven,dan geleidelijk aan maar 1 snack per dag,of als je achter de pc zit neem dan een stuk fruit.Zorg ervoor dat je niet veel snoepgoed koopt zodat je niet in de verleiding kunt komen.Maar het is zooo moeilijk om van al dat lekkers af te blijven


GReetz hafsa

21-01-2005, 15:54

Citaat door hafsaaaatje:
Je moet het gewoon beetje per beetje afbouwen,zo kun je voor het slapen gaan niets meenemen naar boven,dan geleidelijk aan maar 1 snack per dag,of als je achter de pc zit neem dan een stuk fruit.Zorg ervoor dat je niet veel snoepgoed koopt zodat je niet in de verleiding kunt komen.Maar het is zooo moeilijk om van al dat lekkers af te blijven


GReetz hafsa
Het is inderdaad heel erg moeilijk. Ik mag nog blij zijn dat ik niet aankom!
Maar het probleem is als ik klaar ben met dat lekkernijtje achter mijn pc.. Dat ik er dan nog meer wil.
Fruit eet ik iedere dag.Per dag een kiwi,Appel,Banaan en een mandarijntje.

Ik ga echt proberen niet meer zoveel te eten..
Incha'Allah gaat het me lukken.

21-01-2005, 17:55
Ik begrijp je probleemstelling niet.

ff alles op een rijtje..

Je zegt dat je 1.70 bent, 60 kilo weegt, teveel eet en niet aan komt.

Aangezien je op een gezond gewicht zit, begrijp ik niet waar jij je druk om maakt

En wat ik ook niet begrijp is dat je zegt te willen stoppen met veel eten, en daarna zeg je dat je eigenlijk blij moet zijn omdat je niet aankomt... Zie je de logica? Ik niet.

21-01-2005, 20:49



Citaat door nice_pie:
Ik begrijp je probleemstelling niet.

ff alles op een rijtje..

Je zegt dat je 1.70 bent, 60 kilo weegt, teveel eet en niet aan komt.

Aangezien je op een gezond gewicht zit, begrijp ik niet waar jij je druk om maakt

En wat ik ook niet begrijp is dat je zegt te willen stoppen met veel eten, en daarna zeg je dat je eigenlijk blij moet zijn omdat je niet aankomt... Zie je de logica? Ik niet.
Ik maak me druk omdat ik teveel eet, En dat wil ik niet. Ookal kom ik niet aan.
Ik wil stoppen met teveel eten.

P.S: Als het niet helemaal klopt komt het omdat ik snel weg moest en een paar dingen heb laten staan.. Ik controleer het even.

21-01-2005, 20:53
Ik heb het gecorrigeerd.

Dus ik eet veel en ik kom niet aan en dat veel eten wil ik voorkomen.

22-01-2005, 12:57
IK had dat ook alleen ik 6 weken laten achter dat ik zwanger ben.
Ik eet erg veel te veel . ik had met mijn moeder over gehad zijn vindt heel
normaal . Maar in jou geval zou toch met de dokter over hebben .

Maak je geen zorgen het komt goet in cha allah

gr maro

22-01-2005, 13:10

Citaat door maro:
IK had dat ook alleen ik 6 weken laten achter dat ik zwanger ben.
Ik eet erg veel te veel . ik had met mijn moeder over gehad zijn vindt heel
normaal . Maar in jou geval zou toch met de dokter over hebben .

Maak je geen zorgen het komt goet in cha allah

gr maro
Maar ik ben niet zwanger..

Mijn moeder zegt juist dat ik overdrijf met dat eten. Ze gelooft me niet als ik er niets aan kan doen.
Als het zo door blijft gaan ga ik echt naar de dokter.

Incha'Allah komt alles goed.
Bedankt.

22-01-2005, 13:20
Ja . dat lijkt mij ook goed plan dat jij even naar de dokter gaat

sterkte maro

22-01-2005, 13:24
Ga ik ook zeker doen Incha'Allah.

Bedankt!

22-01-2005, 20:49
Ok, je bent op normaal gewicht, eet veel en komt niet aan.

Zolang jij je gezond voelt, ondanks het veel eten zou jij je eigenlijk toch geen zorgen hoeven maken??

Of begrijp ik het verkeerd.

Sorry, hoop sowieso dat je er lekker uitkomt meid!

Liefs mij

22-01-2005, 21:05

Citaat door nice_pie:
Ok, je bent op normaal gewicht, eet veel en komt niet aan.

Zolang jij je gezond voelt, ondanks het veel eten zou jij je eigenlijk toch geen zorgen hoeven maken??

Of begrijp ik het verkeerd.

Sorry, hoop sowieso dat je er lekker uitkomt meid!

Liefs mij
Ja precies.

Ik blijf op gewicht.

Is een goed punt maar het probleem is dat ik wil stoppen met teveel eten.Ondanks het feit ik toch niets aan kom wil ik toch dat het stopt.

Ik weet niet hoe dit komt?

Ik hoop het Incha'Allah ook..

22-01-2005, 21:40


Ik heb soms ook van die vreetbuien.. dat ik trek heb in lekkernijen, maar dat is meestal van korte duur.
Als ik jou was, zou ik gewoon eventjes langs de huisarts gaan. Al is het maar om er zeker van te zijn dat je niks mankeert

Succes meid.

22-01-2005, 21:43

Citaat door nice_pie:
Ik heb soms ook van die vreetbuien.. dat ik trek heb in lekkernijen, maar dat is meestal van korte duur.
Als ik jou was, zou ik gewoon eventjes langs de huisarts gaan. Al is het maar om er zeker van te zijn dat je niks mankeert

Succes meid.
Ik heb dat nu elke dag van de maand.. Terwijl ik het eerst altijd maar 1 week in de maand had.. Dus als ik het ''maandelijks probleem'' had..

Ik heb al een afspraak gemaakt..

Dankje!

22-01-2005, 22:10
NisreN,

Ik heb hetzelfde, alleen ben ik iets kleiner. Ben 1,62 en weeg soms wel 49kilo. Moet ontzettend veel eten om boven de 50 te komen. Soms ben ik bang dat ik een lintworm heb. Ben nu wel doorverwezen naar een dieetist, dus hoop dat zij me kunnen helpen. Maar heb je nooit last van je buik, zoals hevige krampen? want dat heb ik wel heel erg.

succes!!

Pagina's : [1] 2 3 4