Bekijk volle/desktop versie : bedankjes uit marokko of toch beter uit NL?



02-06-2013, 22:05
Mijn schoonzus gaat dit jaar in Marokko trouwen en ik wil de bedankjes en die kleine frutsel dingen regelen, maar is het handig om dat beter in Marokko te kopen of vanuit NL meenemen. Dan heb ik het over de prijzen en de keuzemogelijkheden in Marokko

En heeft er iemand tips hoe je een bruiloft in marokko leuk kan organiseren?

Alvast vriendelijk bedankt!!

02-06-2013, 23:52


Haaj meid ik trouw deze zomer augustus ook in marokko en heb me henna bedankjes & bruiloftbedankjes allemaal in marokko
Geregeld ze hebben super veel leuke dingen en uitnodigingskaarten heb ik
Ook daar gedaan veel van die kleine dingen heb ik in marokko gedaan het is ook
Soms wel wat goedkoper als je weet wr je moet zijn
Success

03-06-2013, 00:39
Dankjewel meid. Misschien is dat indd een beter idee. Veel succes en plezier toegewenst op jouw bruiloft en Allah ikmel bikhair in cha Allah

03-06-2013, 00:44

Citaat door Rachida25:
Mijn schoonzus gaat dit jaar in Marokko trouwen en ik wil de bedankjes en die kleine frutsel dingen regelen, maar is het handig om dat beter in Marokko te kopen of vanuit NL meenemen. Dan heb ik het over de prijzen en de keuzemogelijkheden in Marokko

En heeft er iemand tips hoe je een bruiloft in marokko leuk kan organiseren?

Alvast vriendelijk bedankt!!
Bedankjes zijn niet meer van deze tijd en eigenlijk niet nodig. Je geeft ze mee en mensen dumpen het ergens in hun kast je ziet ze niet meer terug.

Je kan het geld dat je daarvoor gebruikt juist stoppen in iets anders bijv. special effects of een snoepbuffet/chocoladefontein.

Aangezien je het in Marokko doet, kan het weer een ander verhaal worden omdat men daar allemaal gewend is een bedankje mee te krijgen.

Dus mocht je toch kiezen voor bedankjes, dan zeker in Marokko kopen! Daar hebben ze veel meer keus en originaliteit en prijsverhouding is erg aantrekkelijk.

Succes meid

03-06-2013, 13:17



Citaat door joualia:
Bedankjes zijn niet meer van deze tijd en eigenlijk niet nodig. Je geeft ze mee en mensen dumpen het ergens in hun kast je ziet ze niet meer terug.

Je kan het geld dat je daarvoor gebruikt juist stoppen in iets anders bijv. special effects of een snoepbuffet/chocoladefontein.

Aangezien je het in Marokko doet, kan het weer een ander verhaal worden omdat men daar allemaal gewend is een bedankje mee te krijgen.

Dus mocht je toch kiezen voor bedankjes, dan zeker in Marokko kopen! Daar hebben ze veel meer keus en originaliteit en prijsverhouding is erg aantrekkelijk.

Succes meid
Klopt, ik vind bedankjes ook helemaal niks. Geldverspilling! Maar ik weet dat zij het graag wilt en indd in Marokko vinden ze een bedankje nog wel bijzonder. Bedankt voor je reactie meid!! xx

03-06-2013, 13:27
Bedankjes horen er eenmaal bij in marokko
Ik zou het gewoon in marokko kopen is goedkoper dan hier

Allah ikmel belghir

03-06-2013, 13:50

Citaat door krullie2011:
Bedankjes horen er eenmaal bij in marokko
Ik zou het gewoon in marokko kopen is goedkoper dan hier

Allah ikmel belghir
Thanks. xxx

03-06-2013, 14:26
in marokko heb je verschillende leuke en aparte dingentjes(en ook nog goedkoop)

03-06-2013, 16:38

Citaat door Casawia22:
in marokko heb je verschillende leuke en aparte dingentjes(en ook nog goedkoop)
Ok super... Bedankt!

03-06-2013, 16:42

Citaat door Zoetig:
Misschien kun je vanuit NL snoepjes meenemen die hartjes zeg maar als je begrijpt wat ik bedoel en daar van die leuke zakjes kopen en dan een stuk op 10 snoepjes erin. Lekker simpel houden
Jaa dat is ook een goeie. Je bedoelt die vruchten hartjes he. Of van die kleine zeepjes zou ook wel leuk zijn he. Bedanktt!!

Kent er iemand een goeie ziana in omgeving taza? Gewoon een ziana die in Marokko woont en werkt. Ik weet wel dat er veel ziana´s uit NL in de zomermaanden in Marokko werken, maar die zullen vast even duur zijn als hier.