Bekijk volle/desktop versie : Hij heeft het weer gedaan



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

02-06-2013, 13:37
Niet heel lang geleden is mijn vent thuis gekomen met twee hanen. Ik was erg blij toen degene die de hanen had geschonken, bereid was ze terug te nemen. Ik had toen heeeel duidelijk tegen m'n man gezegd dat ik geen levend gevogelte in mijn huis hoef. Hij knikte toen alsof ie het begrepen had. Dat dacht ik althans want hij is gister thuis gekomen met 3 levende kippen drie keer raden wie mee moest helpen met slachten? Juist, ik

Daar stonden we dan in de keuken. Ik pisnijdig omdat ie weer met kakelend gedoe thuis kwam, en ik notabene ook nog eens mee moest helpen met slachten. Zijn onderbouwing was: "Tegenwoordig is iets pas halal als je het met eigen handen slacht." Uhu.
Nou hij zei me dus de poten en de vleugels vast te houden, en hij de kop zodat hij de kip kon slachten. Ik durfde in eerste instantie dat beest niet eens aan te kijken, laat staan beet te pakken. Uiteindelijk had ik de poten vast alleen kreeg ik maar geen grip op de vleugels omdat de kip spastisch aan het doen was. Op een gegeven moment had ik hem goed vast en wilde mijn man beginnen met slachten totdat de kip mij izjun karakteklap gaf en ik geschrokken losliet. Mijn man liet ook los en die kip ging er vandoor. Ik schreeuwen, mijn man schreeuwen. Eindstand:

De kippen staan in het tuinhuisje. levend en wel. Mijn man heeft eten voor ze zitten halen, wat er op duidt dat hij ze als huisdier wil houden. Het liefst slacht ik hem, samen met die kippen.

02-06-2013, 13:43


hahahhaha heb echt moeten lachen

02-06-2013, 13:44
Hahahahaaha ik zie het al helemaal voor me..

Brrrr kon hij ze niet op een boerderij slachten samen met de boer ofzo haha

02-06-2013, 13:45



En nu opeens als huisdier?

02-06-2013, 13:45


Ben benieuwd wat hij volgende keer meeneemt.

Surprise surprise

02-06-2013, 13:48

Citaat door Tesliem:
Niet heel lang geleden is mijn vent thuis gekomen met twee hanen. Ik was erg blij toen degene die de hanen had geschonken, bereid was ze terug te nemen. Ik had toen heeeel duidelijk tegen m'n man gezegd dat ik geen levend gevogelte in mijn huis hoef. Hij knikte toen alsof ie het begrepen had. Dat dacht ik althans want hij is gister thuis gekomen met 3 levende kippen drie keer raden wie mee moest helpen met slachten? Juist, ik

Daar stonden we dan in de keuken. Ik pisnijdig omdat ie weer met kakelend gedoe thuis kwam, en ik notabene ook nog eens mee moest helpen met slachten. Zijn onderbouwing was: "Tegenwoordig is iets pas halal als je het met eigen handen slacht." Uhu.
Nou hij zei me dus de poten en de vleugels vast te houden, en hij de kop zodat hij de kip kon slachten. Ik durfde in eerste instantie dat beest niet eens aan te kijken, laat staan beet te pakken. Uiteindelijk had ik de poten vast alleen kreeg ik maar geen grip op de vleugels omdat de kip spastisch aan het doen was. Op een gegeven moment had ik hem goed vast en wilde mijn man beginnen met slachten totdat de kip mij izjun karakteklap gaf en ik geschrokken losliet. Mijn man liet ook los en die kip ging er vandoor. Ik schreeuwen, mijn man schreeuwen. Eindstand:

De kippen staan in het tuinhuisje. levend en wel. Mijn man heeft eten voor ze zitten halen, wat er op duidt dat hij ze als huisdier wil houden. Het liefst slacht ik hem, samen met die kippen.
Gruwelijk verhaal HAHA! !

02-06-2013, 13:52
Haha hij is idd leuk.


Ik heb een vogelfobie ( weet niet of het überhaupt bestaat), maar ben bang voor alles wat vliegt en een snavel heeft, dus je verhaal heeft me naast een lach ook kippenvel bezorgd...

02-06-2013, 13:58


Zeg dat je een grap maakt

02-06-2013, 14:00

Citaat door ELmotchou:


Zeg dat je een grap maakt
Was het maar een grap

02-06-2013, 14:03

Citaat door ELmotchou:


Zeg dat je een grap maakt
Dit was het hanenverhaal. Ik denk dat ik een gek getrouwd ben :

Gisteren ging mijn man samen met mijn 2 kleine nichtjes vissen halen. Levende vissen welteverstaan voor in ons aqaurium. En ja hoor, waar ik al bang voor was gebeurde. Hij kwam thuis met meer dan alleen 5 visjes.
Ik zag meteen bij binnenkomst aan zijn ogen dat er iets was. Hij begon zich al in te dekken, en uiteindelijk ging ie ff naar de auto en kwam terug met......2 hanen
Hij had ze gratis gekregen. En die mafketel van een man van mij kon zelf ff niet bedenken waarom hij ze gratis kreeg. Nou ik wel. Want vannacht werden we gewoon gewekt door het geschreeuw van die beesten. Ja geschreeuw. De ene kon nog wel redelijk kraaien maar die andere bakte er werkelijk niks van. Het klonk als een kruising tussen Gerard Joling en Marianne Weber. Verschrikkelijk gewoon. Schaamde me ook echt kapot tov mijn buren. Dus wat zegt mijn man ineens midden in de nacht?!!

"Kom laten we ze slachten dan nu niemand ons ziet"

ff serieus. Als ik hem een mep kon verkopen had ik dat gedaan. En nee ze liggen ipv in de pan, nog steeds in mijn tuin en ik baal!

02-06-2013, 14:07
Meskiena, moordlustige man heb jij.

Hoe heten ze inmiddels?

02-06-2013, 14:11

Citaat door Holbewoonster:
Meskiena, moordlustige man heb jij.

Hoe heten ze inmiddels?
Kip 1, 2, en 3.


02-06-2013, 14:11



Citaat door Holbewoonster:
Meskiena, moordlustige man heb jij.

Hoe heten ze inmiddels?
Kip & Zonder Kop.

02-06-2013, 14:12
wat gaan jullie ermee doen

02-06-2013, 14:13

Citaat door Tesliem:
Kip 1, 2, en 3.

Wat een domme namen zeg. Ik had van de gelegenheid gebruik gemaakt om ze Kwik, Kwek en Kwak te noemen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7