Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : laatste vraag...en dan zijn jullie van me af !

Pagina's : [1] 2

sherine
31-01-2003, 23:59

wie kan me even helpen met het liedje van samira said - mini youm... even de tekst in het arabisch en engels graag :D en dan ga ik echt weg.....nog een laatste wens ??

SweetRose
01-02-2003, 00:06
kheb die op mijn pc staan int arabisch.. wil je 'm? :D:D

SweetRose
01-02-2003, 00:07
kzie net dat ik 'm ook int engels heb..:rolleyes: :maf2: :D

sherine
01-02-2003, 00:12
ZIN INOE 0whoeheoeh :boogie: zet hem dan voor me !!!

SweetRose
01-02-2003, 00:12

Origineel gepost door sherine ZIN INOE 0whoeheoeh :boogie: zet hem dan voor me !!! Wat krijg ik? :D:D je weet toch..niets is gratis tegenwoordig :melig:

sherine
01-02-2003, 00:14
nou aangezien ik marokko.nl verlaat maak ik weer een plaatsje voor je vrij :lol:

SweetRose
01-02-2003, 00:15
effe voor de duidelijkheid..je hebt het toch over youm wara youm hé :rolleyes: of niet?

sherine
01-02-2003, 00:21
whuahauha die kan ik al achterstevoren zingen neeeeeeeeeee MINI YOUM :gek:

SweetRose
01-02-2003, 00:27
ah die....:p haha nope sorry dan kan ik je ni helpe...:verdriet: :zwaai:

sherine
01-02-2003, 00:30
NOHHHHHHHHHH JE LAAT ME GEWOON VALLEN

sherine
01-02-2003, 10:46
ewaaaaaaaa kom op dan schiet op...

yasmijn
01-02-2003, 10:50
Origineel gepost door sherine wie kan me even helpen met het liedje van samira said - mini youm... even de tekst in het arabisch en engels graag :D en dan ga ik echt weg.....nog een laatste wens ?? o jaaaaaa volgens mij weet ik wat je bedoelt!! Maar helaas ik kan het zelf ook niet vinden! Mooi nummer is dat he Ik heb hem namelijk op bandje beslamma kusjes yasmijn

Letizia
01-02-2003, 10:55

Samira Said met youm wara youm ?? Ana raga3 ya aghla habeeb Ba’ulak la kidda kfaaya Habeebi mahmakunti bagheeb Bi albak kunti wayaaya 2x Youm wara youm Habeeb ana kunti bahlam beek bi 3aneek Wa yaa’amastanna alby 2x Youm wara youm Habeebi magani noum Habeebi w’adinni geet Habeebi w’adinni geet 2x Ana 3amri ma-kunti bagheeeeb 3ayounak 3ashak gowaaaayaa kafaya fi el forak ta3zieb La’eena fi bo3dena nihaya 2x Youm wara youm Habeeb ana kunti bahlam beek bi 3aneek Wa yaa’amastanna alby 2x Youm wara youm Habeebi magani noum Habeebi w’adinni geet Habeebi w’adinni geet 4x Yalla’nkunsawa Habeebi wi tig’ma el hayaa Na3eesh w’ndu’ agmal hawaa Ha-yahsan eeey 2x Youm wara youm Habeebi bahlam beek bi 3aneek Wa yaa’amastanna alby Youm wara youm Habeebi bah’leek bi 3aneek Wa yaa’amastanna alby Youuuum wara youuuum wara youuuum wara youuuum Youm wara youm Habeebi magani noum Habeebi w’adinni geet Habeebi w’adinni geet 3x IN HET ENGELS : DAY AFTER DAY I AM COMING BACK, MY DEAREST LOVE I'M TELLING YOU THIS IS ENOUGH NO MATTER HOW LONG I HAVE BEEN AWAY MY HEART WAS ALWAYS WITH YOU DAY AFTER DAY MY LOVE,I WAS DREAMING ABOUT YOU,ABOUT YOUR EYES MY HEART KEPT WAITING DAY AFTER DAY,MY LOVE I COULDN'T SLEEP,MY LOVE I'M BACK FOR YOU,MY DARLING I'M BACK FOR YOU,MY LOVE YOU WERE NEVER FAR FROM ME I COULD ALWAYS SEE YOUR EYES IN MY HEART ENOUGH OF THE TORTURE OF BEING APART WE FOUND IN OUR SEPERATION DESPAIR DAY AFTER DAY,MY LOVE I KEPT DREAMING OF YOU DREAMING OF YOUR EYES MY HEART KEPT WAITING DAY AFTER DAY,MY LOVE I COULDN'T SLEEP, MY LOVE IAM BACK FOR YOU,MY DARLING I'M BACK FOR YOU,MY LOVE LET'S BE TOGETHER, MY LOVE AND JOIN OUR LIVES LIVE TOGETHER,ENJOY LIFE TOGETHER WHAT'S GOING TO HAPPEN

yasmijn
01-02-2003, 11:04
in het arabisch vind ik hem mooier!! :D kusjes yasmijn

Letizia
01-02-2003, 11:13
jaa ik ook, maar dat is meestal met een origineel .....

Pagina's : [1] 2