Bekijk volle/desktop versie : verhaaaltjeee

01-06-2013, 22:54
heey mensen ik zie altyd verhalen van mensen die echt prachtig zijn, dus ik wou ook zelf graag een verhaal bedenken ik wil graag weten wat jullie van de begin vinden en pas later word het spanneder maar als het slecht is stop ik ermee dus ik wil graag een eerlijk recatie

ps sorry voor de spelling foute

01-06-2013, 22:55

Yousra kwam op school de bel ging tringgggggggggggg, ze loopte nog ff snel naar haar kluisje toen ze hoorde keihard youuuuuuuuuuuusssssraaaaaa het was weer die gekke yassine die grapjes zat te maken yousra schreeuwde weer terug yaaaaaasssineeee ze babbelte beetje en ginge weer naar de les.. ze ging naast haar vriendin zitte laila ze lachte enzo. Tringgggggg tfoeee zei yousra nu hebben wie die tering gare docent tegen laila laila zei jaa zowiezo we worden we er uit gestuurd zoals gewoonlijk youss lachte ze keek stiekem naar yassine toen hij voorby loopte ze zag hem naar de kluisjes gaan en hoppelde snel achter hem aan maar hij zei deze keer helemaal niks ze dacht wat is er nou gebeurd want vele mensen lullen door dat ze hem leuk vindt of dat ze dinge loopt te zeggen over hem wat niet zo is. Yousra dacht van ik laat hem dus ze ging naar de les de docent was er nog niet die zat zoals gewoonlijk een kwartier kopje koffie te drinken, na een kwartiertje kwam de docent ze mochten naar binnen toen onstond de rwinaaa! De hele klas rende zo snel mogelijk helemaal achterin naar de klas sammad gooide een tas op moessie tim sprong op sammad en vochte wie er op die stoel mocht zitte yousra zat lekker rustig te kijken, uit eindelijk ging sammad op de plek zitte het was een hele goeie vriend van yousra ze kende elkaar al heel lang maarja yousra vroeg snel aan moussie wat Eeeey mousiie hebje pen voor me moussie: Neeeeeh man heb er maar eentje je weet zelf yousra schrok ze hoorde iemand naar haar schreeuwen en jaa hoor het was die docent mevr zitta. Yousra wat denkje wel niet dat je op de podium staat!!!! Youss: Neee lijkt alleen maar zo :s Mevr zitta: 1ste waarschuwing. Youss keek haar boos aan. Tringggggggggg. Eindelijk zei youss vermoeiend tegen lola het was gewoon een hel daarzo lola zei tjaa die heks moet snel weer op de bezem naar heksenlandje. Samen lachte ze dus youss ging naar de kluisjes.. yousraaaaa! Kom is hoorde ze ze ging en jaa het was yassine met die meisje die jaloers was dat youss goed met yassine om kon gaan en zei niet. Yassine zei heb ij gezegt dat wij elke dag met elkaar bellen enzoo, youss schreeuwde naar chaimaa: E rareee wijjf wat lull ij dinge e jood yassine ik heb niks gezegt e jaloers kindje.. yassine liep weg en youss ook er vielen tranen over youss haar gezicht ze dacht ‘altyd ikke waarom ik doe niks ik praat niet eens met haar’

01-06-2013, 23:02
wat vinden jullie ervan

02-06-2013, 11:37
Spellingfouten zijn een van de belangrijkste redenen waarom veel lezers afhaken.

02-06-2013, 12:49

Bij jou verhaal krijg je het gevoel dat je het in een paar minuten hebt geschreven. Je ziet geen corecte zinnen of hoofdletters punten aanhalingstekens.

02-06-2013, 15:16
ooh dank jullie wel ik maak wel een betere versie x