Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid 5 weken voor de ramadhaan! Let's do it♥



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

30-05-2013, 18:17
Mijn doel is om voor de ramadhaan minimaal 3.5 kilo af te vallen! 10 kilo ben ik makkelijk kwijt geraakt. Nu gaat het lastiger maar ik ga ervoor!
Samen met lonely me, Rouge, weddingshoots, clove, sar, packy!


Laten we hier verder gaan dames. Wie doet met ons mee?

30-05-2013, 18:29


Het bovenstaande groepje bestaat uit doorzetters! Ookal lukt het niet altijd om ''clean" te blijven, nadat we zijn gevallen staan we op en zetten we door!

30-05-2013, 19:15
Ik ben vandaag heel gevallen :snik:. Ik ben de motivatie een beetje kwijt. Ik moet ongesteld worden en dat merk ik heel erg. Mijn hoofd denkt de hele dag aan eten en snoepen.

Eetverslag vandaag.

Ochtend:
- boterham met kaas
- halve komkommer

Middag:
- magere kwark met lijnzaad
- boterham met jam

Td:
- sinaasappel

Avond:
- rijst met groente en een beetje kip

En toen had ik me toch een zin in koekjes. Dus heb 2 Marokkaanse koekjes op en een nougat.

Ook wil het maar niet lukken met sporten. Maar ik wil en ga het ook anders doen in juni. Het eten blijft hetzelfde als nu. Geen koekjes en snoepjes. Veel water drinken, wat mij tot nu toe steeds beter afgaat. Zit bijna op de 2 liter per dag. En ga verder inshallah minimaal 2 keer per naar de sportschool.

Jallah dames!! We gaan het inshallah doen!

30-05-2013, 20:04
@Mygoal, ik (the biggest loser ) meld me...

30-05-2013, 20:41


Ik zit de laatste tijd echt in een dipje gewoon niet lekker in me vel.
Overdag gaat het goed maar in de avond blijf ik naar de keuken gaan.wordt er echt gek van.
ben verleden jaar 8 kilo afgevallen en sinds kort 3 kilo terug.wil zo wie zo eerst die 3 kilo kwijt en en daarna nog 2 kilo.
Ik heb echt motievatie nodig.verleden jaar ging het me gemakkelijk af.
zal vanaf morgen me verslag plaatsen.vandaag heb ik al veel slechtop.

ontbijt onbijt koek met becel light en glas optimel cocos

lunch groetenburger menu met 1 frietsaus en bananen milkshake.

tussendoor handje drop.

diner 1 wrap met sla en gevuld met kalkoenvlees en glas cola zero

tussendoor calipo.

30-05-2013, 20:54
We gaan er gewoon tegenaan dames! Ik begin dinsdag want ik ben aan het vasten. Ik houd t wel gezond..

30-05-2013, 21:00
Ik begin echt morgen het moet gewoon.

30-05-2013, 23:34
Ik wil ook meedoen, alleen ben ik zo eentje die na een dag of twee afhaakt.
Ik heb echt iets nodig dat mij motiveert en door laat zetten.
Sinds de bevalling van mijn dochtertje heb ik niks aan mijn gewicht gedaan en is alles er nog aangebleven.

Ik weeg 80 kilo en ben 1.69 lang.
Streef gewicht is 65 kilo, duss 15 kilo eraff..

Ik ga insha'allah vanaf morgen weer naar de sportschool en hoop dat ik het vol kan houden.

Mochten jullie nog tips hebben voor mij, dan zijn die van harte welkom.

30-05-2013, 23:43
Hè lieve mygoal, leuk een nieuwe frisse topic. Vandaag en gisteren heb ik normaal gegeten, ook gezondigd. Ik doe weer met jullie mee!

31-05-2013, 00:03
hahaha, nu pas zie ik je nieuwe topic. ik ga nog gewoon door op die andere topic met me stomme hoofd :P

ik ben ook weer van de partyyyy !!!!!!


hier is me verslagje voor vandaag.

ontbijt:

2 volkoren brood met salami, snoeptomaatjes.

tussendoor: 2 manderijntjes & sinasappel.

lunch: 2 geroosterde volkoren brood met lightjam, kleine kommetje 0%vanilievla.

tussendoor: appel,kleine stukje geroosterde zalm, bakje aardbeien met stevia

avond: broodje kipsnitsel met sla (beetje kethup)

2.5 liter groene thee.
1 kleine bros(chocolade)

op naar morgen de laaste dag voor deze week weer !!! ik hoop dat k ben afgevallen

31-05-2013, 00:03
Heey meid ik doe ook mee in sha Allah.
Ik ben nu 3 weken bezig en het gaat wel goed elhamdoulilah. Ik had 2 of 3 dagen een dipje. Maar ik blijf door gaan.
Ik ben 172 cm
Weeg momenteel 81 kilo
Mijn eerste doel is 75 ( in sha Allah haal ik dit met het begin van de ramadan)
Dan 70 kg
En uiteindelijk 65 in sha Allah

31-05-2013, 00:28
Succes meiden! Als de wil er is, dan gaat het jullie zeker lukken!!

31-05-2013, 07:48


Ik wil ook wel meedoen. Zou graag die 5 willen zien voor de Ramadan maar ik blijf realistisch De laatste weegdag 2 weken geleden woog ik 61,7 dus zal zien hoeveel ik nu weeg dit weekend. We kunnen het. Waar een wil is, is een weg

31-05-2013, 10:13
Ola dames! Nieuwe dag, nieuwe topic, nieuwe kansen. Ik heb me gisteravond vol gepropt met chips, chocolade, koekjes en mijn constante hongergevoel is weg. Ik heb mijn dosis drugs gehad en kan er nu echt tegenaan inshallah. Ik ga vandaag een weekplanning maken, met wat ik per dag ga eten, wanneer ik ga sporten. Kortom een stappenplan om mijn gevecht tegen de kilo's te winnen!

Jallah dames, succes vandaag en zet hem op!!

PS: Onze motto vanaf vandaag is; YES, we can!

31-05-2013, 11:50
>__> mygoal .. ik moet op m.nl wonen, wil ik afvallen. Zodra ik offline ga gaat het mis.

Ik heb jullie in mijn leven nodig

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20