Bekijk volle/desktop versie : Hoe is het hier dames



30-05-2013, 13:52
Hoe gaat ie,nog leuke plannen voor het weekend.x

30-05-2013, 14:00


Nog 3 uurtjes werken dan hup mijn weekend begint. ........................... Kben zooooooooooooooo moe, kan wel heel het weekend slapen.

30-05-2013, 14:02
Lekker uitrusten dan,en rustig aan doen

30-05-2013, 14:02
Mijn vakantie zit er bijna op. Heb nu spijt dat ik zoveel niet heb gedaan en te veel heb geluierd.

30-05-2013, 14:03


Jammer,ben je op vakantie geweest of gwn lekker thuis.

30-05-2013, 14:04
ik ben gaar en voel een dip opkomen. zou een schouder/rugmassage nu goed kunnen gebruiken

plannen: straks sporten (als ik de fut nog heb anders morgen). Morgen aan scriptie , weekend boodschappen en scriptie, misschien ergens nog een paar uurtjes werken.

Oh ja en zondag weer sporten

Oh ja! ik bedenk me dat ik waarschijnlijk zaterdag met een vriendin af ga spreken. Heb nog niks van haar gehoord, dus weet niet zeker of dat door gaat. we zouden deze week contact hebben over het hoe en wanneer.

30-05-2013, 14:05
ik wil gewoon vrij, morgen met vriendin afgesproken, zaterdag bij mijn ouder schoonmaken en mijn eigen huisje enzovoort, heb alleen zondag om echt bij te komen....pffff!
Ben 8 maanden zwanger, ben het zo zat....

30-05-2013, 14:08

Citaat door Volwassenmeid:
ik wil gewoon vrij, morgen met vriendin afgesproken, zaterdag bij mijn ouder schoonmaken en mijn eigen huisje enzovoort, heb alleen zondag om echt bij te komen....pffff!
Ben 8 maanden zwanger, ben het zo zat....
Met zwangerschapsverlof?

30-05-2013, 14:11
Alhamdullilah en met jou? Man werkt tot zaterdag en ik blijf gewoon thuis. Of als het lekker weer is na buiten. Zondag denk ik naar kinderboerderij of speeltuin voor onze zoontje. Als het lekker weer is, anders een activiteit binnen doen

In Shaa Allaah!

30-05-2013, 14:23
salam meiden,

Vandaag een drukke dag gehad. nu bezig met koken...

Morgen weer een dagje

en weekend eindelijk op jacht naar de juiste kinderwagen. en nog wat grote spullen voor de baby kamer...

Allah i 3awnkoeem

30-05-2013, 14:27
Ben aan het bijkomen, heb net al mijn kleren gesorteerd, wat ik weggeef en wat ik mee neem.
Zoveel kleding, zat uit te rekenen hoeveel verspilde geld het bij elkaar is.
Veel kleding zitten nog kaartjes aan. Zo zonde.

Zaterdag vertrek ik naar Spanje, heb er zin in

30-05-2013, 15:01

Citaat door maaltje:
Met zwangerschapsverlof?
volgende week, insallaah!

30-05-2013, 15:02



Citaat door Volwassenmeid:
volgende week, insallaah!
Insha Allah. Ewa nog ff volhouden dan kun je wat meer je rust nemen insha Allah.

30-05-2013, 15:05

Citaat door maaltje:
Insha Allah. Ewa nog ff volhouden dan kun je wat meer je rust nemen insha Allah.
insallaah, want ik trek het echt niet meer en ben nu al mijn werk aan het overdragen, maar alhamdoelillaah dat ik er straks bijna 5 maanden uitlig.....ppppfff. helemaal gehad hier!

30-05-2013, 16:22

Citaat door Volwassenmeid:
insallaah, want ik trek het echt niet meer en ben nu al mijn werk aan het overdragen, maar alhamdoelillaah dat ik er straks bijna 5 maanden uitlig.....ppppfff. helemaal gehad hier!
Ik kan me voorstellen, is zwaar zo tegen het eind van je zwangerschap. Groot gelijk hoor, lekker de boel overdragen en dan volgende week de boel de boel laten. En heerlijk genieten van je rust. bijna 5 maanden is wel lekker zeg.