Bekijk volle/desktop versie : Cavani sluit Premier League vrijwel uit: 'Barcelona of Real Madrid'



30-05-2013, 00:33
Het lijkt erop dat Edinson Cavani geen reden ziet om 'zijn' Napoli in te ruilen voor een lucratief avontuur in de Premier League. De 26-jarige aanvaller uit Uruguay erkende woensdag dat hij er als kind reeds van droomde om ooit voor Barcelona of Real Madrid uit te komen. Cavani benadrukt dat hij zich in Napels op zijn gemak voelt, de club waar hij sinds 2010 speelt.

"Als kind droomde ik ervan om ooit voor Barcelona of Real Madrid uit te komen", claimde Cavani, die in 2012/13 goed was voor 38 doelpunten in 43 officiële duels. "Maar nu ben ik een trotse speler van Napoli. Over mijn toekomst kan ik niets zeggen, omdat ik op dit moment simpelweg niets weet. Ik raak gewend aan de geruchten, dat maakt me niet uit. Ik heb een contract met Napoli, een van de belangrijkste clubs van Italië."

Dankzij de doelpunten van Cavani, die op 104 doelpunten in 138 duels voor i Partenopei staat, eindigde Napoli in 2012/13 op een tweede plaats in de Serie A en komt het team van nieuwbakken manager Rafael Benítez komend seizoen in de groepsfase van de Champions League uit. Hoewel Cavani een contract tot medio 2017 heeft, is Napoli van zins om de verbintenis open te breken en de doelpuntenmachine een honorarium van zeven miljoen euro op jaarbasis aan te bieden.


Zou wel gruwelijk zijn, Cavani-Suarez in de spitta dynamic duo.

30-05-2013, 00:44


dan kun je benzema en higuain wel wegdoen ja

cavani is echt een abnormaal beest, jammer dat ie al 26 is

die man heeft napoli naar de top geholpen

30-05-2013, 00:46

Citaat door Cllash:
dan kun je benzema en higuain wel wegdoen ja

cavani is echt een abnormaal beest, jammer dat ie al 26 is

die man heeft napoli naar de top geholpen
26 vinnik nog best wel jong, die gozer kwam op zijn 23ste naar Napoli.

30-05-2013, 00:48
k begin dan altijd af te tellen, nog 1 wk kan die meemaken

30-05-2013, 01:02



Citaat door Cllash:
k begin dan altijd af te tellen, nog 1 wk kan die meemaken
Als ie dit niveau houdt dan kan ie zeker nog 2 wk's meemaken, bij Ronaldo begin ik al af te tellen.

30-05-2013, 11:59
Zou een gruwelijke versterking zijn voor Real Madrid, zeker gezien het feit dat Higuain op weg lijkt te zijn naar Turijn.

30-05-2013, 12:05
Dat zeiden jullie ook toen Kaka, Ronaldo etc naar real gingen. 'We gaan elk jaar CL winnen !' Nou nog niet 1 keer

30-05-2013, 17:47

Citaat door WiseGuy07:
Het lijkt erop dat Edinson Cavani geen reden ziet om 'zijn' Napoli in te ruilen voor een lucratief avontuur in de Premier League. De 26-jarige aanvaller uit Uruguay erkende woensdag dat hij er als kind reeds van droomde om ooit voor Barcelona of Real Madrid uit te komen. Cavani benadrukt dat hij zich in Napels op zijn gemak voelt, de club waar hij sinds 2010 speelt.

"Als kind droomde ik ervan om ooit voor Barcelona of Real Madrid uit te komen", claimde Cavani, die in 2012/13 goed was voor 38 doelpunten in 43 officiële duels. "Maar nu ben ik een trotse speler van Napoli. Over mijn toekomst kan ik niets zeggen, omdat ik op dit moment simpelweg niets weet. Ik raak gewend aan de geruchten, dat maakt me niet uit. Ik heb een contract met Napoli, een van de belangrijkste clubs van Italië."

Dankzij de doelpunten van Cavani, die op 104 doelpunten in 138 duels voor i Partenopei staat, eindigde Napoli in 2012/13 op een tweede plaats in de Serie A en komt het team van nieuwbakken manager Rafael Benítez komend seizoen in de groepsfase van de Champions League uit. Hoewel Cavani een contract tot medio 2017 heeft, is Napoli van zins om de verbintenis open te breken en de doelpuntenmachine een honorarium van zeven miljoen euro op jaarbasis aan te bieden.


Zou wel gruwelijk zijn, Cavani-Suarez in de spitta dynamic duo.



Je bent meer dan welkom, Alexis in de deal betrekken en Cavani halen.

Dat zou pas transfers zijn, Cavani en Neymar naar Barca