Bekijk volle/desktop versie : Basic fit doen of niet doen ?



Pagina's : [1] 2

29-05-2013, 23:27
Ik wilde mij inschrijven omdat mijn vorige abbo verlopen is, prijs is aantrekkelijk maar nu hoor ik dat het daar superdruk is en vooral de marokkanen moeten het verpesten waar sporten jullie en hoeveel betaal je ervoor ? ik betaal 32 euro voor sporten en groeplessen

29-05-2013, 23:32


Waarom vraag je het dan weer ''de Marokkanen''?

29-05-2013, 23:34

Citaat door Myrtus_Communis:
Waarom vraag je het dan weer ''de Marokkanen''?
omdat marokkanen nooit fatsoenlijk trainen altijd maar kijken naar andere en nemen het niet serieus althans de meeste marokanen en dat houd mij tegen

29-05-2013, 23:36
Ga je daar voor die Marokkanen of om je figuur strak te krijgen?

29-05-2013, 23:37


Dat moet je uiteindelijk toch helemaal zelf weten, wij kennen toch geen keuze voor je maken?

29-05-2013, 23:37
basic fit is het altijd druk je moet wachten op mensen, en bij ons komen van die vieze mannen die steeds naar vrouwen kijken ik betaal liever meer dan zo sporten dus ik zou het niet doen mijn advies

29-05-2013, 23:39
mijn zusje heeft een basic fit abbonement in het centrum van Den Haag idd vies heb ik gehoord.
ikzelf heb een abbonement bij Forza Fit in Den Haag is 35 euro per maand met sporten en groepslessen sauna .

Het is trouwens een sportschool van Marokkanen dus er lopen veel marokkanen rond ook wel andere bevolkingsgroepen don 't worry en na 2 jaar kan ik en andere die daar sporten alleen maar zeggen dat het goed geregeld is en superschoon en netjes is ook voor als er ergens een goedkoper abbo is zou ik daar niet weggaan

29-05-2013, 23:40

Citaat door Gaatjouniksaan:
Ga je daar voor die Marokkanen of om je figuur strak te krijgen?
mijn figuur is al strak, maroknanen zijn goed in loeren naar anderen

29-05-2013, 23:40
Ik betaal ook meer en waar ik zit zitten gelukkig weinig tot geen Marokkanen. Anders ben ik weg.

29-05-2013, 23:41

Citaat door FATIMAZOHRA85:
mijn zusje heeft een basic fit abbonement in het centrum van Den Haag idd vies heb ik gehoord.
ikzelf heb een abbonement bij Forza Fit in Den Haag is 35 euro per maand met sporten en groepslessen sauna .

Het is trouwens een sportschool van Marokkanen dus er lopen veel marokkanen rond ook wel andere bevolkingsgroepen don 't worry en na 2 jaar kan ik en andere die daar sporten alleen maar zeggen dat het goed geregeld is en superschoon en netjes is ook voor als er ergens een goedkoper abbo is zou ik daar niet weggaan
helaas is den haag te ver voor mij but thanks basic fit word hem niet dank je wel voor je normale antwoord

29-05-2013, 23:42

Citaat door Aangeklaagd:
mijn figuur is al strak, maroknanen zijn goed in loeren naar anderen
Dan weet je je antwoord.

29-05-2013, 23:42

Citaat door JETLI:
Ik betaal ook meer en waar ik zit zitten gelukkig weinig tot geen Marokkanen. Anders ben ik weg.
waar doe jij?

29-05-2013, 23:43


ga in een steegje plassen en kom dan terug reageren ,,, afgesproken?

29-05-2013, 23:45

Citaat door NobodysDi:
ga in een steegje plassen en kom dan terug reageren ,,, afgesproken?
wist niet dat jij een vent was maar is goed hoor doe je ding ik wacht op jou

29-05-2013, 23:50
niet doen!!! superdruk nu vooral is iedereen aan het trainen voor een strandlichaam ahum, en inderdaad die kutmarokkanen voel je je ongemakkelijk bij met hun gestaar en gelach tfoe denk 54455 x na voordat jij daar gaan inschrijven, durf te wedden dat je na 2 maanden niet meer gaat puur om hun hoofden niet te zien

Pagina's : [1] 2