Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen die nep foto's sturen



29-05-2013, 20:00
Wat is de oorzaak daarvan? Ontevreden over hun eigen uiterlijk?

29-05-2013, 20:04


Zelfde reden als dat mannen slechts een deel van hun lichaam laten zien en niet hun hoofd

29-05-2013, 20:09

Citaat door Crash:
Zelfde reden als dat mannen slechts een deel van hun lichaam laten zien en niet hun hoofd


Die heb ik vaak genoeg geplaatst.
Weet jij de reden?

29-05-2013, 20:14

Citaat door GTA:
Die heb ik vaak genoeg geplaatst.
Weet jij de reden?
Ik vind sowieso mensen die hun eigen foto's plaatsen hier voor iedereen om te zien een stel ijdeltuiten. Als ze dan ook nog eens foto's van andere plaatsen dan zijn het ijdeltuiten met een complex

Maar Tali dit hoef ik jou toch niet uit te leggen/?? Een vrouw die jou foto's van iemand anders stuurt vertrouwt je niet en dat is het zo'n beetje. Iemand die jou vertrouwt zou jou niet op de verkeerde been zetten, ze wachten nu totdat jij deze foto's verspreidt en dan zeggen ze ...zie je nou wel..Tali kunnen we dus echt niet vertrouwen en dan gaan ze door

29-05-2013, 20:21



Citaat door Crash:
Ik vind sowieso mensen die hun eigen foto's plaatsen hier voor iedereen om te zien een stel ijdeltuiten. Als ze dan ook nog eens foto's van andere plaatsen dan zijn het ijdeltuiten met een complex

Maar Tali dit hoef ik jou toch niet uit te leggen/?? Een vrouw die jou foto's van iemand anders stuurt vertrouwt je niet en dat is het zo'n beetje. Iemand die jou vertrouwt zou jou niet op de verkeerde been zetten, ze wachten nu totdat jij deze foto's verspreidt en dan zeggen ze ...zie je nou wel..Tali kunnen we dus echt niet vertrouwen en dan gaan ze door


Waarom buiten zien mensen je ook?
Gaat niet over mezelf maar ben benieuwd wat zulke vrouwen bezielt om jezelf voor te doen als iemand anders. Is het ontevredenheid over zichzelf of ? Best zielig eigenlijk.

29-05-2013, 20:25

Citaat door GTA:
Waarom buiten zien mensen je ook?
Gaat niet over mezelf maar ben benieuwd wat zulke vrouwen bezielt om jezelf voor te doen als iemand anders. Is het ontevredenheid over zichzelf of ? Best zielig eigenlijk.
Dat is geen argument, wij mogen geen contacten onderhouden met vrouwen zonder mahram dus wat is daar jouw excuus??
Je kunt smoesjes blijven verzinnen totdat je een ons weegt maar Allah weet wat er speelt en voor Hem kun je niets verbergen. Sluit je topic maar en ga wat nuttigs doen want dit slaat nergens op, sowieso heb jij niks te zoeken bij vrouwen die geen famillie van je zijn dus je vraag is hoe dan ook irrelevant. Een moslim komt namelijk niet in zo'n situatie terecht en hiermee zet jij dan alleen jezelf voorschut..Het is net als vragen waarom alcohol zo raar smaakt, je moet het gewoon niet drinken en klaar

29-05-2013, 20:45
Mannen die materialistische zijn ingesteld, en vrouwen gebruiken voor geld. Zijn die hun mannelijkheid verloren samen met hun zelfrespect?


Bah.

29-05-2013, 20:47
Omdat vrouwen meestal op t net onzinnig bezig zijn en de dingen niet serieus nemen

Waarom dan je echte foto sturen

Gewoon lachennnn