Bekijk volle/desktop versie : 'Osama bin Laden blies zichzelf op tijdens inval'



Pagina's : [1] 2

29-05-2013, 10:45
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3449006/2013/05/29/Osama-bin-Laden-blies-zichzelf-op-tijdens-inval.dhtml

29-05-2013, 11:11


Sowieso is een officieel verhaal geloven van een regering als de VS erg naïef.... .

29-05-2013, 11:18
De held, ik heb de Amerikaanse versie nooit geloofd....

29-05-2013, 11:27
Zelfmoord is haram

29-05-2013, 11:33



Citaat door ANSS070:
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3449006/2013/05/29/Osama-bin-Laden-blies-zichzelf-op-tijdens-inval.dhtml
osama bin laden stelt niks voor hij is groot gemaakt door de amerikanen

29-05-2013, 11:33

Citaat door kikker007:
Zelfmoord is haram
Hij heeft zich opgeofferd om zo nog meer moslims die hem steunen te beschermen, als ze hem levend hadden gekregen hadden ze hem gemarteld zodat ze al zijn geheimen te weten krijgen...zo zijn de amerikanen, dus hij heeft pas gewacht totdat ze hem beschoten en heeft zich daarna opgeblazen.... in mijn ogen is hij als een Jihadist gestorven.

29-05-2013, 11:38

Citaat door JYR:
Geloof er niks van, weer een verhaal om deze held te discreditseren. Hij zou juist willen opgepakt worden en niet vermoord worden en in amerika een rechtzaak bijzitten. Dan kan hij zijn woord doen tegen over de hele wereld wat hem nog een grotere martelaar zou maken dan dat hij nu al is.

Vandaar dat amerika er ook voor gekozen had om hem te vermoorden en niet levend in zal brengen.
hahahah dit geloof je toch zelf niet?? als hij gepakt had willen worden had hij zich gewoon kunnen melden bij de Amerikaanse ambassade, en hoefde hij niet elke keer geheime video/geluids boodschappen te versturen.

29-05-2013, 11:39

Citaat door Triangle:
Hij heeft zich opgeofferd om zo nog meer moslims die hem steunen te beschermen, als ze hem levend hadden gekregen hadden ze hem gemarteld zodat ze al zijn geheimen te weten krijgen...zo zijn de amerikanen, dus hij heeft pas gewacht totdat ze hem beschoten en heeft zich daarna opgeblazen.... in mijn ogen is hij als een Jihadist gestorven.

Als hij zelfmoord heeft gepleegd gaat hij naar de hel. Zo staat het in de koran.

29-05-2013, 11:41

Citaat door JYR:
Geloof me hij heeft zich zelf niet gedood en weet zeker hij heeft zich niet verzet. Als amerika hem levend had gepakt dan had hij zich kunnen verdedigen en zijn woord doen wat amerika allemaal doet tegen over de hele wereld. Hij zou meschien gemarteld worden maar dat zou dan door de hele wereld weer gaan en de hypocritsie van amerika weer laten zien.

Vandaar dat de VS liever hem dood had gezien dan levend.
Als hij leven gepakt zou worden, zouden ze hem direct naar guantanmo bay gebracht hebben, daar zouden ze hem eerst martelen zodanig dat hij als zijn geheimen prijs zou geven zodat de amerikanen in 1 keer al zijn compagnons konden uitschakelen. Dan zouden alle netwerken van hem in 1 klap opgerold kunnen worden. Dat wist hij en inderdaad hij droeg altijd een bomgordel...voor dit soort situaties.

29-05-2013, 11:41

Citaat door kikker007:
Als hij zelfmoord heeft gepleegd gaat hij naar de hel. Zo staat het in de koran.
Hij heeft de quran beter bestudeerd dan ik, dus hij weet wat hij doet..

29-05-2013, 12:37
Ik geloof niets wat de Amerikanen zeggen. Ze brengen elke keer weer een ander verhaal naar buiten.

29-05-2013, 13:27
KSA is een slaaf van de USA.

Pagina's : [1] 2