Bekijk volle/desktop versie : discussies, discussies..



Pagina's : [1] 2

28-05-2013, 10:13
Het loop ineens niet zo lekker tussen mij en mijn aanstaande..
We hebben ineens overal discussies over... Of ik zeg iets en hij irriteert zich eraan, of hij zegt iets en ik irriteer me eraan.. Waardoor er discussies komen..

Het lijkt ineens gewoon niet eens lekker te kunnen lopen.. Elke keer als we denken safi we laten het even achter ons, is er weer iets.. We maken geen ruzies ofzo, het zijn meer irritaties..

Ik werd vandaag wakker en dacht, vandaag nieuwe dag, nieuwe kansen.. Aangezien we gister echt zodanig ophingen, waardoor hij zei, vandaag genoeg discussies gehad, heb er nu geen zin in, ik ga slapen.. Werd vannochtend wakker, met de gedachten eraan een steek in mn hart..

Wat moet ik doen, om hiervanaf te komen. Zou het zo erg zijn, dat we ineens zouden afhaken? Of zou ons liefde te sterk zijn voor elkaar?

28-05-2013, 10:14


Is elweswes, vermijd discussies.

28-05-2013, 10:14
hebben jullie soms bruiloft stress?

28-05-2013, 10:17
Niets mis met discussies als je maar kunt accepteren dat je het niet altijd met elkaar eens hoeft te zijn en dat hij mag denken/vinden/zeggen wat hij wil en jij ook. Wat is eigenlijk het probleem bij jullie discussies? Worden jullie boos op elkaar of willen jullie het perse eens zijn?

28-05-2013, 10:17



Citaat door Karimavir:
hebben jullie soms bruiloft stress?
Nee dat niet eens.. bruiloft datum is nog beetje onbekend.. We hebben al wel een maand, maar nog geen exacte datum, die komt na onze vakantie..

Dat is het niet eens.. Het is gewoon echt discussies om onzin dingen.. Waardoor we irritaties krijgen!

28-05-2013, 10:19

Citaat door Nadine.:
Niets mis met discussies als je maar kunt accepteren dat je het niet altijd met elkaar eens hoeft te zijn en dat hij mag denken/vinden/zeggen wat hij wil en jij ook. Wat is eigenlijk het probleem bij jullie discussies? Worden jullie boos op elkaar of willen jullie het perse eens zijn?
Tussen ons is het heel appart gegaan.. Wij zijn vanaf begin zulke soulmates geweest en zo op een lijn gezeten.. Waardoor wij misschien nu toch bepaalde dingen tegen komen, die hij niet van mij had verwacht, dat ik dat zou zeggen of doen of als ik iets aan hem aangeef, waar ik bijvoorbeeld wel een probleem in zie, hij gelijk denkt HUH maar zo dacht jij toch niet.. We laten elkaar in elkaars waarde en respecteren elkaar, maar toch op sommige momenten denk ik waarom zo..

Ik denk dat we het beide zo perfect willen laten zijn, dat als er iets kleins is wat niet perfect is, dat wij dan gelijk afschrikken en geirriteerd raken ofzo? dat gevoel heb ik soms echt.! En daarom doet het extra pijn..

28-05-2013, 10:19

Citaat door honey_bunny:
Nee dat niet eens.. bruiloft datum is nog beetje onbekend.. We hebben al wel een maand, maar nog geen exacte datum, die komt na onze vakantie..

Dat is het niet eens.. Het is gewoon echt discussies om onzin dingen.. Waardoor we irritaties krijgen!
Noem eens een voorbeeld van zo'n gesprekje.

28-05-2013, 10:21

Citaat door honey_bunny:
Tussen ons is het heel appart gegaan.. Wij zijn vanaf begin zulke soulmates geweest en zo op een lijn gezeten.. Waardoor wij misschien nu toch bepaalde dingen tegen komen, die hij niet van mij had verwacht, dat ik dat zou zeggen of doen of als ik iets aan hem aangeef, waar ik bijvoorbeeld wel een probleem in zie, hij gelijk denkt HUH maar zo dacht jij toch niet..

Ik denk dat we het beide zo perfect willen laten zijn, dat als er iets kleins is wat niet perfect is, dat wij dan gelijk afschrikken en geirriteerd raken ofzo? dat gevoel heb ik soms echt.!
Zo gaat het heel vaak...ik had het ook hoor dat we het aan het begin OVERAL over eens waren. Het was gewoon eng hoe we elkaar aanvulden, als ik iets vond dan was hij het ermee eens en als hij iets vond was ik het ermee eens. Nu is dat heeeeeeeeeeeeel anders. We waren het namelijk over de basis, de dingen die we belangrijk vonden. MAAR de kleine dingen die erna komen daar zijn we het heel vaak niet over eens. Is verder ook niet erg. Als ik mijn zin maar krijg.

28-05-2013, 10:24

Citaat door Nadine.:
Noem eens een voorbeeld van zo'n gesprekje.
Dit is laatste dagen echt aan de gang,, Het gaat om kleine dingen..

We hebben het bijvoorbeeld over, hij zegt iets, en dan zeg ik van waarom moet je dat op die manier zeggen, je kan toch ook op een andere manier antwoord geven.. waarop h ij zegt ja ik zie daar het fout neit van in hoor, wat heb ik nou fout gezegt. blablabalablabala

Hij wilde iets voor me doen, maar ik vond het teveel gevraagd,, ( meebetalen aan een auto ) dus ik zeg, luister liefje, ik koop gewoon een auto dat wat goedkoper is, dan kan ik hem zelf betalen, ik wil jou laten meebetalen.. Oh dus je wilt alles alleen doen? Je accepteert geen hulp van je aanstaande man. Zulke dingen horen we samen te doen en te beslissen, weer hele discussieeee..

Sommige dingen zijn zelfs goed bedoelt, maar zelfs daar discusseren we over.. Gewoon ziekelijk!

28-05-2013, 10:26
Jullie zijn twee individuen. Het is dan ook een natuurlijk gegeven dat jullie niet overal dezelfde mening over hebben. En dat mag ook, zolang je elkaar met respect behandelt. Maar een tip: Bij iedereen komt irritaties voor, het is de kunst hoe je er vervolgens mee omgaat. Elkaar negeren daarna is bijna altijd funest voor je relatie. Bespreek het anders, reflecteer jouw en zijn gedrag. En als je in het vervolg merkt dat de toon van het gesprek weer leidt naar irritaties, neem even pauze en verander van onderwerp.

Succes.

28-05-2013, 10:27

Citaat door Nadine.:
Zo gaat het heel vaak...ik had het ook hoor dat we het aan het begin OVERAL over eens waren. Het was gewoon eng hoe we elkaar aanvulden, als ik iets vond dan was hij het ermee eens en als hij iets vond was ik het ermee eens. Nu is dat heeeeeeeeeeeeel anders. We waren het namelijk over de basis, de dingen die we belangrijk vonden. MAAR de kleine dingen die erna komen daar zijn we het heel vaak niet over eens. Is verder ook niet erg. Als ik mijn zin maar krijg.
Exact,, zo is dat dus ook bij ons.. Heel veel dingen, waren we het mega eens met elkaar.. Was gewoon engg..
Maar ik denk, dat we zo gewend zijn geweest, dat het zo perfect liep, dat nu we merken dat het niet zo goed loopt, het ons afschrikt..
maar ja we moeten accepteren, zoiets als perfectie bestaat niet.. En een tussenweg in vinden.. En ik ben ook heeeel makkelijk in alles.. Hoe hij zijn leven leidt toen hij vrijgezel was, zo leidt hij hem bijna nu ook. Ik ben niet het type meisje die mijn vent digen verbied ofzo, dingen moeten uit zichzelf komen. waardoor ik dan zoiets heb van ALS IK DAN IETS ZEG, waarom doe je daar zo moeilijk om!

28-05-2013, 10:27

Citaat door honey_bunny:
Het loop ineens niet zo lekker tussen mij en mijn aanstaande..
We hebben ineens overal discussies over... Of ik zeg iets en hij irriteert zich eraan, of hij zegt iets en ik irriteer me eraan.. Waardoor er discussies komen..

Het lijkt ineens gewoon niet eens lekker te kunnen lopen.. Elke keer als we denken safi we laten het even achter ons, is er weer iets.. We maken geen ruzies ofzo, het zijn meer irritaties..

Ik werd vandaag wakker en dacht, vandaag nieuwe dag, nieuwe kansen.. Aangezien we gister echt zodanig ophingen, waardoor hij zei, vandaag genoeg discussies gehad, heb er nu geen zin in, ik ga slapen.. Werd vannochtend wakker, met de gedachten eraan een steek in mn hart..

Wat moet ik doen, om hiervanaf te komen. Zou het zo erg zijn, dat we ineens zouden afhaken? Of zou ons liefde te sterk zijn voor elkaar?



Wanneer is de trouwerij?

28-05-2013, 10:28



Citaat door Azia:
Jullie zijn twee individuen. Het is dan ook een natuurlijk gegeven dat jullie niet overal dezelfde mening over hebben. En dat mag ook, zolang je elkaar met respect behandelt. Maar een tip: Bij iedereen komt irritaties voor, het is de kunst hoe je er vervolgens mee omgaat. Elkaar negeren daarna is bijna altijd funest voor je relatie. Bespreek het anders, reflecteer jouw en zijn gedrag. En als je in het vervolg merkt dat de toon van het gesprek weer leidt naar irritaties, neem even pauze en verander van onderwerp.

Succes.
Klopt, gelukkig zijn we beide niet zo ingesteld dat we koppig zijn en vervolgens geen gesprek meer met elkaar willen ofzo of elkaar niet meer gaan bellen en elkaar gaan negeren!

28-05-2013, 10:35

Citaat door honey_bunny:
Dit is laatste dagen echt aan de gang,, Het gaat om kleine dingen..

We hebben het bijvoorbeeld over, hij zegt iets, en dan zeg ik van waarom moet je dat op die manier zeggen, je kan toch ook op een andere manier antwoord geven.. waarop h ij zegt ja ik zie daar het fout neit van in hoor, wat heb ik nou fout gezegt. blablabalablabala

Hij wilde iets voor me doen, maar ik vond het teveel gevraagd,, ( meebetalen aan een auto ) dus ik zeg, luister liefje, ik koop gewoon een auto dat wat goedkoper is, dan kan ik hem zelf betalen, ik wil jou laten meebetalen.. Oh dus je wilt alles alleen doen? Je accepteert geen hulp van je aanstaande man. Zulke dingen horen we samen te doen en te beslissen, weer hele discussieeee..

Sommige dingen zijn zelfs goed bedoelt, maar zelfs daar discusseren we over.. Gewoon ziekelijk!
Laat 'm gewoon. Als hij iets WILT doen/mee betalen/meehelpen. Gewoon oke zeggen!
Als je getrouwd bent dan ga je het missen

28-05-2013, 10:41

Citaat door ENVY_ME:
Laat 'm gewoon. Als hij iets WILT doen/mee betalen/meehelpen. Gewoon oke zeggen!
Als je getrouwd bent dan ga je het missen
haha echt??
ja, ik merk dat ik op zn trots trap, als ik dan van me afduw..
Ik stuurde m vannochtend lieve appje... Hij ligt vast nog te slapen, want hij is vrij vandaag.. Maar straks ga ik m bellen en heel lief doen, misschien helpt dat haha

Pagina's : [1] 2