Bekijk volle/desktop versie : You, who loves Orchids....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

28-05-2013, 02:14
Origami craNe. An old meaning Ild love to share with ya: a way of showing that I was watching over you, even when I wasnt there.

28-05-2013, 02:25



Citaat door Ingenieur-:
Kom op me schoot zitten zoetje.
Je verzoekje kan ik helaas niet inwilligen. Misschien dat Masquerade of anders haar vriendin je kan helpen.

Moge de la3na van God op je schouders rusten voor het proberen te verpesten van een schone, onschuldige en waardevolle topic. Mijn topic, bestemd van mij, voor haar.

28-05-2013, 02:34
Orchids teach us patience.

28-05-2013, 02:39

Citaat door Sakeenah.:
Orchids teach us patience.
Patience.....dat heeft ze (veel getoond de afgelopen dagen)

28-05-2013, 12:57



Citaat door mocccrolady:
uuupppp
Dit is echt super attent van je. Mag ik je groen geven?

28-05-2013, 13:02
Ik den dat ze heel veel geduld moet hebben met jou.. Je komt hier over als een echte flirt. Laten we hopen dat dat behoort tot je marokko.nl persoonlijkheid

28-05-2013, 13:06

Citaat door Krakeling:
Ik den dat ze heel veel geduld moet hebben met jou.. Je komt hier over als een echte flirt. Laten we hopen dat dat behoort tot je marokko.nl persoonlijkheid
Pssst zina, mag ik je lyca? Pssst pst, flirt terug, pssst pst.

Zoiets bedoel je? Neh man, zelfs tot mijn m.nl persoonlijkheid zou ik die niet willen rekenen. En ohja, je begon toch niet echt je lyca al te typen he

28-05-2013, 13:08

Citaat door ElGuaje:


Origami craNe. An old meaning Ild love to share with ya: a way of showing that I was watching over you, even when I wasnt there.
Ayooww, deze voelde ik gewoon in mijn aderen!

28-05-2013, 13:10

Citaat door LBaydaMonAmour:
Ayooww, deze voelde ik gewoon in mijn aderen!
In je aderen? Wat bedoel je daarmee, want dit klinkt niet goed...

28-05-2013, 13:11

Citaat door ElGuaje:
Pssst zina, mag ik je lyca? Pssst pst, flirt terug, pssst pst.

Zoiets bedoel je? Neh man, zelfs tot mijn m.nl persoonlijkheid zou ik die niet willen rekenen. En ohja, je begon toch niet echt je lyca al te typen he



Jij bent geen psst zina type.. Jij weet wat vrouwen willen horen, je doet het op een andere manier.. echt een casanova. Dat is tenminste wat me opviel. Merkte dat vele vrouwelijke nicknames aan je voeten liggen in topic's. Ohja, ik observeer alleen hoor..

28-05-2013, 13:13

Citaat door ElGuaje:
In je aderen? Wat bedoel je daarmee, want dit klinkt niet goed...
Juist wel! De momenten dat je de adrenaline voelt stromen door je lichaam en lichtelijk gaat zweven. Je hart begint te bonzen dat je het zelfs voelt in je nek en pols.. Je ogen die alleen maar zien wat ze willen zien. Een gevoel waar je gewoon in wilt blijven zitten de rest van je leven.

28-05-2013, 13:14

Citaat door LBaydaMonAmour:
Juist wel! De momenten dat je de adrenaline voelt stromen door je lichaam en lichtelijk gaat zweven. Je hart begint te bonzen dat je het zelfs voelt in je nek en pols.. Je ogen die alleen maar zien wat ze willen zien. Een gevoel waar je gewoon in wilt blijven zitten de rest van je leven.



En dan verander je in een vampier..

28-05-2013, 13:14



Citaat door Krakeling:
Jij bent geen psst zina type.. Jij weet wat vrouwen willen horen, je doet het op een andere manier.. echt een casanova. Dat is tenminste wat me opviel. Merkte dat vele vrouwelijke nicknames aan je voeten liggen in topic's. Ohja, ik observeer alleen hoor..
Eerlijk is eerlijk, een Marokkaan die dit kan is gewoon zeldzaam. Ik knap af op gasten die bellen met lyca. En vooral degene die een accent hebben en geen Nederlands kunnen schrijven en of spreken. En die zijn er veel!!

28-05-2013, 13:15

Citaat door Krakeling:
En dan verander je in een vampier..
!

28-05-2013, 13:15

Citaat door Krakeling:
En dan verander je in een vampier..


Kijk jij begrijp hem!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8