Bekijk volle/desktop versie : voor welke type gozer zou jij voor gaan?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

27-05-2013, 23:59
Voor type 1:

Is een erg lieve man die alles voor je doet en echt alles voor je over zou hebben en waarmee je een diepgaand gesprek kunt hebben en enorm mee kan lachen maar je ziet hem op een vriendschappelijke manier.

Type 2:

Is een foute type, die met veel meisjes bezig is en beetje schijt aan jou heeft hij is een type die je ook zo zou laten zitten maar is enorm sexy en laat jou smelten en zie je wel zitten en heb je een seksuele aantrekkingskracht mee.



Welke van de twee zou je kiezen?

28-05-2013, 00:01


Ik kies voor 1

28-05-2013, 00:04
Hoe kan je de eerste man als vriendschappelijk zien. Hij is te ideaal om hem als ''een vriend'' te zien.

28-05-2013, 00:05
De eerste..
De tweede zou ik voor gaan als ik een hekel aan mezelf zou hebben..

28-05-2013, 00:06



Citaat door Nadorlady010:
Hoe kan je de eerste man als vriendschappelijk zien. Hij is te ideaal om hem als ''een vriend'' te zien.
dat dacht ik dus ook

28-05-2013, 00:06
Voor niemand.

28-05-2013, 00:07
Geen 1 als ik 15 of 16 zou zijn.

28-05-2013, 00:08

Citaat door trico20:
dat dacht ik dus ook
Ik heb zelfs vlinders gekregen na het lezen van zijn beschrijving

28-05-2013, 00:09
Ja maar kijk bij 1 zie ik me zelf niet zitten en dan klef doen bij 2 heb ik dat wel en die heeft van die zwoele ogen waar je helemaal gek van wordt!
Hmmm is moeilijk hoor

28-05-2013, 00:10

Citaat door provocative:
Ja maar kijk bij 1 zie ik me zelf niet zitten en dan klef doen bij 2 heb ik dat wel en die heeft van die zwoele ogen waar je helemaal gek van wordt!
Hmmm is moeilijk hoor
Dacht dat het een onzin stelling was. Je hebt serieus met die 2 soorten mannen te maken?

28-05-2013, 00:12

Citaat door provocative:
Ja maar kijk bij 1 zie ik me zelf niet zitten en dan klef doen bij 2 heb ik dat wel en die heeft van die zwoele ogen waar je helemaal gek van wordt!
Hmmm is moeilijk hoor
Voor niemand gaan al helemaal niet als je 15/16 bent op jouw leeftijd was ik geobsedeerd door paardrijden en hockey niet door jongens dat komt nog daar zal je nog genoeg tijd voor hebben.

28-05-2013, 00:20

Citaat door Nadorlady010:
Ik heb zelfs vlinders gekregen na het lezen van zijn beschrijving
Haha ja maar hij is ook echt ontzettend lief hij heeft echt dus manieren hij is ook zo iemand die voor je altijd klaar staat, eerlijk is zo iemand die de deur voor je open houdt en altijd aandachtig naar je kan luisteren maar het jammere is dat er geen aantrekkingskracht is en dat is dus jammer genoeg wel bij de andere

28-05-2013, 00:23



Citaat door Nadorlady010:
Dacht dat het een onzin stelling was. Je hebt serieus met die 2 soorten mannen te maken?
Haha jaaa ik meen het is echt moeilijk soms een keuze te maken tussen 2 geweldige waarvan de ene iets mist de andere het bijvult.
Maar ik wil geen contact hebben met 2 dus wil 1 eigenlijk als het ware kwijt want ohjha nr 2 is ook een controlfreak en als je ff niet opneemt denkt hij meteen dat je met andere jongens aan het praten bent en als je een x niet opneemt bijv om 4 uur snachts word hij boos maar doordat hij zo leuk en sexy is vergeet je al dat andere.. Zo raar soms he hoe dat gaat

28-05-2013, 00:25
die badboytype is leuk voor een korte termijn...die lieve juist niet....

je houd dus gewoon van badboy, niet slimmmmm!!! sorry

28-05-2013, 00:26

Citaat door provocative:
Haha jaaa ik meen het is echt moeilijk soms een keuze te maken tussen 2 geweldige waarvan de ene iets mist de andere het bijvult.
Maar ik wil geen contact hebben met 2 dus wil 1 eigenlijk als het ware kwijt want ohjha nr 2 is ook een controlfreak en als je ff niet opneemt denkt hij meteen dat je met andere jongens aan het praten bent en als je een x niet opneemt bijv om 4 uur snachts word hij boos maar doordat hij zo leuk en sexy is vergeet je al dat andere.. Zo raar soms he hoe dat gaat


Je geilt gewoon op die laatste dus. Puur lust en die aantrekkingskracht. Ik weet niet,ben je in voor iets serieus of voor iets tijdelijks?

Als je het op een ''fling'' wilt houden dan is dat zeker optie 2 voor jou.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6