Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid de laatste loodjes....



Pagina's : [1] 2

27-05-2013, 20:51
welke dames zijn bezig met de laatste loodjes...ik ben heel heel veel afgevallen meer dan 40 kilo en ben nu bezig met de laatste loodjes..

ik heb motivatie nodig om de laatste kilos er nog af te krijgen..ik sport nog wel dagelijks
maar als het gaat om eten....totaal geen ritme...en daarnaast zondig ik steeds vaker, ik moet hier echt voor uitkijken want wil niet weer aankomen....

meld je als je ook motivatie nodig hebt en ik hoop dat ik door middel van deze topic wat motivatie krijg om voor de zomer inshallah op streefgewicht te zijn...

28-05-2013, 11:53


Ma sha Allah zoveel afgevallen!!!
Gun jezelf een weekje vol lekkers en ga dan weer verder met je dieet!
Hoeveel weeg je nu als ik vragen mag? En is het niet gaan hangen?

28-05-2013, 12:26
Wauwww ma sha allah!! Mag ik vragen welk dieet je gevolgd hebt?
Je bent al zo ver gekomen, don't give up! xxx

28-05-2013, 12:32
ik heb gewoon gezond gegeten,weinig koolhydraten geen suikers en vetten ikwas daar dus echt heel streng in voor mijzelf en at echt alleen gezonde vetten uit bv avocado zalm noten etc....en veel sporten echt veel sporten...
ik drink ook nooit meer sapjes of koolzuurhoudende dranken echt alleen maar water....

maar het is dus nu zo dat ik toch merk dat ik de laatste tijd een boterham meer neem ipv de paar crackers die ik eerst at...ik heb ook wat meer trek...dus moet mijzelf echt even zien te motiveren...

28-05-2013, 12:34



Citaat door Lady_maysa:
Ma sha Allah zoveel afgevallen!!!
Gun jezelf een weekje vol lekkers en ga dan weer verder met je dieet!
Hoeveel weeg je nu als ik vragen mag? En is het niet gaan hangen?
ik heb natuurlijk veel gesport erbij maar ondanks dat is mijn buik helaas wel slap...maar goed dat is niet te vermijden denk ik..met .corrigerende onderkleding is dat heel goed te verbergen gelukkig.

28-05-2013, 13:35

Citaat door plukdedag:
ik heb natuurlijk veel gesport erbij maar ondanks dat is mijn buik helaas wel slap...maar goed dat is niet te vermijden denk ik..met .corrigerende onderkleding is dat heel goed te verbergen gelukkig.


Wat goed!
Als het alleen je buik is, dan is het toch niet erg. Je hebt een topprestatie geleverd en je hebt mij echt gemotiveerd!!! Sporten doe ik al, nu nog gezond eten, vooral die koolhydraten is echt een valkuil bij mij.
Mag ik vragen wat je nu weegt?

28-05-2013, 13:52
Beloon jezelf met wat lekkers.. Zondigen mag heus wel.. Als jij dat niet doet.. Dan ga je allen maar nog harder terug vallen in je oude patroon.. Als je eenmaal op je streefgewicht zit, lekker blijven sporten en af en toe zondigen is geen probleem..

Hou 2 kilo aan waarin je mag jojowen.. Dat hebik ook altijd gedaan!

28-05-2013, 13:56

Citaat door Lady_maysa:
Wat goed!
Als het alleen je buik is, dan is het toch niet erg. Je hebt een topprestatie geleverd en je hebt mij echt gemotiveerd!!! Sporten doe ik al, nu nog gezond eten, vooral die koolhydraten is echt een valkuil bij mij.
Mag ik vragen wat je nu weegt?
ik weeg 78 en ik ben 1.75

ja die klote koolhydraten geven een lekker verzadigd gevoel ik was echt koolhydraatverslaafd weet je hoe ik ben afgekickt van brood...door over te stappen op crackers..vitalu crackers daar zit ook bakkerszout in wat je ook nodig hebt..

en ja veel groenten he we weten precies hoe het moet en wat we moeten doen alleen het doen is altijd zo lastig he...

inshallah komt het wel goed gewoon doorzetten en als je resultaat ziet dan raak je nog meer gemotiveerd...

28-05-2013, 13:57

Citaat door honey_bunny:
Beloon jezelf met wat lekkers.. Zondigen mag heus wel.. Als jij dat niet doet.. Dan ga je allen maar nog harder terug vallen in je oude patroon.. Als je eenmaal op je streefgewicht zit, lekker blijven sporten en af en toe zondigen is geen probleem..

Hou 2 kilo aan waarin je mag jojowen.. Dat hebik ook altijd gedaan!
ja klopt inderdaad...ik heb ook periodes hoor ik heb dagen dat ik er echt niet eens aan denk maar ik heb ook dagen dat ik alleen maar bezig ben met oohh ik heb zo n trek in dat en dat...raar is dat he...

mijn streefgewicht is die 73 en zou daar nog 3 kilo onder willen zitten...

28-05-2013, 14:01

Citaat door plukdedag:
ja klopt inderdaad...ik heb ook periodes hoor ik heb dagen dat ik er echt niet eens aan denk maar ik heb ook dagen dat ik alleen maar bezig ben met oohh ik heb zo n trek in dat en dat...raar is dat he...

mijn streefgewicht is die 73 en zou daar nog 3 kilo onder willen zitten...
Ja, dat is het.. Juist als je weet ik moet niet eten, ik mag niet eten, ga je eraan denken. En op het moment dat je er niet aan denkt, dan heb je niet eens trek in die rotzooi..

ja als je streefgewicht 73 is, dan moet je proberen rond de 71 te zitten, dan zit je altijd goed..

Ik had dat ook... Mijn streefgewicht is altijd 65 geweest, dus ik schommelde altijd tussen de 63 en 65.. Maar nu zt ik op 66
maar dat komt wel goed.. 1 kilo is zo gecorrigeerd..

28-05-2013, 22:49

Citaat door plukdedag:
ik weeg 78 en ik ben 1.75

ja die klote koolhydraten geven een lekker verzadigd gevoel ik was echt koolhydraatverslaafd weet je hoe ik ben afgekickt van brood...door over te stappen op crackers..vitalu crackers daar zit ook bakkerszout in wat je ook nodig hebt..

en ja veel groenten he we weten precies hoe het moet en wat we moeten doen alleen het doen is altijd zo lastig he...

inshallah komt het wel goed gewoon doorzetten en als je resultaat ziet dan raak je nog meer gemotiveerd...
Ma sha Allah, voor jouw lengte is dat een mooi gewicht, vooral als je het eraf gesport heb!
Ga zo door!!! de laatste loodjes zijn altijd het zwaarst, maar kijk hoe ver je bent gekomen ma sha Allah. Ik weeg ook 78, maar ben wel een stuk korter dan jij

Hoe lang heb je erover gedaan?
Je hebt me echt gemotiveerd!!! Ik ben ook van het sporten en het gezond eten. Maar een dieet onder de 1500 calorien per dag ga ik niet volhouden, dus ik probeer op ongeveer 1600 calorien te zitten.

28-05-2013, 23:05
Ik wil ook 10kilo afvallen. Maar tis zo moeilijk.. Ik moet iemand hebben die me constant motiveerd..

12-06-2013, 14:40


lady maysa hoe gaat het met je? ben je nog lekker bezig...

@vrouw 20 waarom meld je je niet aan bij de topic van hetroerom echt een onwijs leuke motiverende topic waar veel leuke dames zitten met hetzelfde doel en altijd wel iemand die je een schop onder je kont kan geven wanneer je dat nodig hebt....

12-06-2013, 14:41

Citaat door honey_bunny:
Ja, dat is het.. Juist als je weet ik moet niet eten, ik mag niet eten, ga je eraan denken. En op het moment dat je er niet aan denkt, dan heb je niet eens trek in die rotzooi..

ja als je streefgewicht 73 is, dan moet je proberen rond de 71 te zitten, dan zit je altijd goed..

Ik had dat ook... Mijn streefgewicht is altijd 65 geweest, dus ik schommelde altijd tussen de 63 en 65.. Maar nu zt ik op 66
maar dat komt wel goed.. 1 kilo is zo gecorrigeerd..
we gaan het proberen honey bunny haha we doen ons best in ieder geval en die ene kilo is inderdaad zooo gecorrigeeerd maar je moet er wel op letten anders zit je er weer zo boven althans verschilt ook per persoon maar zou zonde zijn met je mooie gewicht aan te komen toch...

12-06-2013, 14:43

Citaat door plukdedag:
we gaan het proberen honey bunny haha we doen ons best in ieder geval en die ene kilo is inderdaad zooo gecorrigeeerd maar je moet er wel op letten anders zit je er weer zo boven althans verschilt ook per persoon maar zou zonde zijn met je mooie gewicht aan te komen toch...
Klopt.. Afgelopen weekend heb ik gewogen en zat ik weer op de 65 kilo.. Dus al hamdoulilah!

Pagina's : [1] 2