Bekijk volle/desktop versie : Drop hier de top 3 Catering incl Decoratie bedrijven.



Pagina's : [1] 2

26-05-2013, 23:05
Wat is jou top 3 catering & decoratie?

26-05-2013, 23:06


1. Traiteur Layali
2. Traiteur Arabia
3.Traiteur Aaliyah

26-05-2013, 23:10
1. Traiteur Layali
2. Traiteur Maghrebia
3. Traiteur Arabia

26-05-2013, 23:33
Traiteur Sultan
Traiteur du luxe

26-05-2013, 23:46






[SIZE=5]2. Traiteurduluxe Nederland[/SIZE]



[SIZE=5]3. Traiteur C Al Manar


27-05-2013, 00:51
http://www.dibacatering.nl koekjes worden 5 dagen voor de bruiloft gemaakt, bastila op de dag zelf tussen 08:00 en 10:00 uur en tajin of je het gelooft of niet wordt 4 uurtjes voor de afgesproken eten tijd gekookt dus alles lekker vers.

eigenaar

27-05-2013, 00:52
dibacatering

27-05-2013, 00:56

Citaat door Diba:
http://www.dibacatering.nl gewoon goed
ik lees op jullie site dat jullie bezorgservice hebben!! oeww!! dat is TOP!

27-05-2013, 01:02
inderdaad we bezorgen tot aan de deur indien nodig kunnen we tot 40 bastilas dus voor 400 man op locatie koken of wel afbakken ongeacht locatie ( zaal,park,voetbalveld) we beschikken over de juist materiaal dat we niet van stroom afhankelijk zijn.

27-05-2013, 01:15

Citaat door Diba:
inderdaad we bezorgen tot aan de deur indien nodig kunnen we tot 40 bastilas dus voor 400 man op locatie koken of wel afbakken ongeacht locatie ( zaal,park,voetbalveld) we beschikken over de juist materiaal dat we niet van stroom afhankelijk zijn.
Dan zijn jullie aanraderss!
Ik weet jullie wel te vinden zodra ik het nodig heb!
Ga zo Door!
Heb nooit van jullie gehoord eerlijk gezegt.

27-05-2013, 10:50
dat kan want site, folders en andere reclame had ik nooit gedaan, pas afgelopen dagen site online tot nu toe had ik het van mond en mond reclame jaren lang. mijn doel was van elke bruiloft die ik organiseer kijken of klanten terug komen en als je nog niet eens klaar bent met het eten uitserveren en de gasten vragen all bij het proeven van de bastila naar telefoon nr van de cateraar dan doe je het goed denk ik. en hamdoulillah alleen deze maand heb ik all 1020 personen kunnen bereiken die mee mochten proeven van ons catering ( 4 bruiloften) + bezorgen.

ons catering afnemen is catering met garantie omdat ik de inkoop doe en de rest wordt puur van uit huis gemaakt, daarom durf ik de uitdaging aan te gaan met betalen pas achter af als je bruiloft een geslaagde feest is geweest.

27-05-2013, 11:23

Citaat door Diba:
dat kan want site, folders en andere reclame had ik nooit gedaan, pas afgelopen dagen site online tot nu toe had ik het van mond en mond reclame jaren lang. mijn doel was van elke bruiloft die ik organiseer kijken of klanten terug komen en als je nog niet eens klaar bent met het eten uitserveren en de gasten vragen all bij het proeven van de bastila naar telefoon nr van de cateraar dan doe je het goed denk ik. en hamdoulillah alleen deze maand heb ik all 1020 personen kunnen bereiken die mee mochten proeven van ons catering ( 4 bruiloften) + bezorgen.

ons catering afnemen is catering met garantie omdat ik de inkoop doe en de rest wordt puur van uit huis gemaakt, daarom durf ik de uitdaging aan te gaan met betalen pas achter af als je bruiloft een geslaagde feest is geweest.
Wat zijn jullie prijzen ongeveer?

27-05-2013, 13:18


het verschilt per menu, stel u gewenste menu op en ik maak een passende offerte voor u klaar.

ons prijzen zijn normaal als ik ze zelf een beetje vergelijk met offertes van andere cateraars normale cateraars dan. niet cataeraars die er alles aan doen om klant binnen te halen ten koste van kwaliteit want die kunnen wel heeeeeeeeel laaaag zijn waar je mee uit moet kijken.

27-05-2013, 14:12
Sahra decoratie en Traiteur Elegant

27-05-2013, 14:31
TOP 1 = Catering Zenouba

Pagina's : [1] 2