Bekijk volle/desktop versie : Opsporing verzocht.



Pagina's : [1] 2 3 4

26-05-2013, 02:48

Citaat door Tijdverspilling:
Graag jullie aandacht voor het volgende:

Tijdverspilling wilt een oproep doen aan de lezers die weten waar deze jongedame momenteel verblijft en/of meer informatie kunnen geven over deze dame.

Haar signalement luidt als volgt:

- lengte ca 164 tot 176 lang
- mogelijk 20 tot 25 jaar oud
- mogelijk een zogeheten 'zandloper postuur'
- lichte tot licht getinte huidskleur
- stijl tot krullend haar

Volgens getuigen is zij een knappe dame en absoluut niet fors of dik. Daarnaast beschrijven getuigen haar als een spontane, leuke dame met de juiste dosis humor.

Tijdverspilling wilt graag weten waar deze dame momenteel verblijft. Beschikt u over informatie die tot de oplossing van deze zaak kan leiden of heeft u aanvullende informatie over deze dame neem dan contact op met Tijdverspilling, bereikbaar per PM.






.

26-05-2013, 08:14


Achterlijke marokkaan, get a fucking life

26-05-2013, 09:11

Citaat door izjoen030:
jij bent echt een mogool,je zit hier op MAROKKO.nl en dan ga je racistische opmerkingen plaatsen.Erg jammer van een volwassen vrouw die al eem zuigeling heeft ,denk in het vervolg na voordat je iets zegt .PS:wat voor afkomst ben jij dan?!

Wat is er racistisch aan mijn opmerking
Achterlijke drol dat je bent
Je bent toch een Marokkaan of niet dan?

26-05-2013, 09:16

Citaat door Mely:
Wat is er racistisch aan mijn opmerking
Achterlijke drol dat je bent
Je bent toch een Marokkaan of niet dan?



26-05-2013, 09:21



Citaat door izjoen030:
1:ik ben niet de ts dus ik heb dat verhaal niet geschreven.2:in plaats dat je bijv. zegt achterlijke persoon kies ervoor toch achterlijke marokkaan te gebruiken(racistisch?)(je maakt onderscheid op basis van afkomst?)Ten derde:de enige drol hier is die shit die jij 4 maanden geleden hebt uitgepoept en als laatste:jij bent geen marokkaan he

Omg. Hele lullepraat vol onzin
Je bent een achterlijke Marokkaan snap dat dan.

26-05-2013, 09:30

Citaat door izjoen030:
"Hele lullepraat vol onzin" en dan noem je mij achterlijk

Loser heeft wat ontdekt wat ik heb getest. Je blijft de achterlijke in deze.

26-05-2013, 09:55

Citaat door izjoen030:
awhh je komt heel gefrustreerd over meskiena en je haat jegens marokkanen evenmin.Dus vertel ons:in elkaar in geslagen door marokkaanse vrouwen?uitgescholden door marokkaanse mannen omdat je er goedkoop bijliep?gooi het er maar uit hoor,we zijn er voor je

Ik haat geen Marokkanen.
Ik zei toch dat je achterlijk bent

26-05-2013, 10:29
Tijdverspilling....

26-05-2013, 10:31

Citaat door Mely:
Ik haat geen Marokkanen.
Ik zei toch dat je achterlijk bent



Mensen niet op haar reageren zei heeft zwaar ze is namelijk gehandicapt en kan niets doen zit in rolstoel en haat haar leven.. Fuck you BITCHHHH!!!!

26-05-2013, 10:32

Citaat door barbie:
Mensen niet op haar reageren zei heeft zwaar ze is namelijk gehandicapt en kan niets doen zit in rolstoel en haat haar leven.. Fuck you BITCHHHH!!!!

Je liegt zoveel.
Je bent vast een ongelovige of niet?

26-05-2013, 10:46

Citaat door barbie:
Mensen niet op haar reageren zei heeft zwaar ze is namelijk gehandicapt en kan niets doen zit in rolstoel en haat haar leven.. Fuck you BITCHHHH!!!!
psycho

26-05-2013, 10:52

Citaat door Faisal_King:
Mely is ongesteld en de tampons zijn uitverkocht.

Hoeveel nicknames heb jij?
Ik zie er al 3 van jou in 1 topic

26-05-2013, 11:01



Citaat door Mely:
Wat is er racistisch aan mijn opmerking
Achterlijke drol dat je bent
Je bent toch een Marokkaan of niet dan?
bah

26-05-2013, 11:07

Citaat door Faisal_King:
Dan zie jij dingen die er niet zijn.

Als jij dat bent op die foto dan heb je broekmaat 36. Jammer dat 't niet 38+ is, anders had ik je misschien de kans gegeven om met mij te daten.

Ik heb al een man, achterlijke dat je bent.

26-05-2013, 11:08

Citaat door Sneeuwvlokje.:
bah

Kom jij ook al plakken?

Pagina's : [1] 2 3 4