Bekijk volle/desktop versie : Deze stem moet je horen!



Pagina's : [1] 2 3

26-05-2013, 01:12
Prachtig machaAllah!


http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=vvU4hEAITk8

26-05-2013, 01:27


Ma sha Allah, ik vind het zo mooi als ik een klein jonge of meisje koran zie opzeggen.

26-05-2013, 10:37
Masha-Allah prachtig gwn

26-05-2013, 11:17
Ma sha Allah

26-05-2013, 18:51



Citaat door Bomazough:
Mashallah wat goed, mijn kindjes ga ik zo opvoeden inshallah,
InchaAllah goeie instelling! Dat zal inchaAllah ook mijn doel zijn als moeder, een god vrezende man speelt ook een rol tijdens zo een opvoeding.

26-05-2013, 18:53

Citaat door Tinou:
Ma sha Allah, ik vind het zo mooi als ik een klein jonge of meisje koran zie opzeggen.


Citaat door salouainoe:
Masha-Allah prachtig gwn


Citaat door omarif:
Ma sha Allah
Ja het is zeker mooi machaAllah! Moge Allah ons zulke kindjes schenken amien!

26-05-2013, 18:55

Citaat door terminatorrr:
beter dan jouw ah waardeloze kkh0er
Pardon? ken ik jou..
Wat een gedrag Bah! dit moet je voor mijn neus zeggen nerd.

26-05-2013, 19:03
MashaAllaah prachtigg! Zo mooi indd als kleine jongens en meisjes koraan reciteren!! Zoals Mohamad Barak toen die klein was.. Gewoon kippenvel maar ook echt tranen..

http://www.youtube.com/watch?v=K8Uh06--uEc Bij deze elke keer weer als ik luister rollen de tranen over me wangen..

Moge Allaah jou belonen voor het plaatsen meid!

26-05-2013, 19:20

Citaat door SweetyEsma:
MashaAllaah prachtigg! Zo mooi indd als kleine jongens en meisjes koraan reciteren!! Zoals Mohamad Barak toen die klein was.. Gewoon kippenvel maar ook echt tranen..

http://www.youtube.com/watch?v=K8Uh06--uEc Bij deze elke keer weer als ik luister rollen de tranen over me wangen..

Moge Allaah jou belonen voor het plaatsen meid!
Wa fiekie baraka Allah

Jaa machaAllah zijn stem is prachtigg die ken ik! Je zou eens zo een man hebben met zo een stem
Hoe oud is hij nu dan, want hij is nog wel jong is niet lang geleden die opname..

26-05-2013, 19:22

Citaat door Meissy:
Wa fiekie baraka Allah

Jaa machaAllah zijn stem is prachtigg die ken ik! Je zou eens zo een man hebben met zo een stem
Hoe oud is hij nu dan, want hij is nog wel jong is niet lang geleden die opname..
Nouu he!! Prachtigg mashAllaah Ik vreet hem op hahah

Geen idee meid! Ik kwam laatste wel een recitatie van hem tegen waar die een zwaardere stem heeft, zal wel in zij puberteit zitten nu, baard in keel

26-05-2013, 19:35

Citaat door SweetyEsma:
Nouu he!! Prachtigg mashAllaah Ik vreet hem op hahah

Geen idee meid! Ik kwam laatste wel een recitatie van hem tegen waar die een zwaardere stem heeft, zal wel in zij puberteit zitten nu, baard in keel
laat je ook wat voor mij over hahaha.

Dus dat betekent dat ik wel een kans maak, nou zit ik niet meer in de puberteit maar dat geeft vast niet

26-05-2013, 19:36

Citaat door Bomazough:
Inshallah sister.
InchaAllah

26-05-2013, 19:48



Citaat door Meissy:
laat je ook wat voor mij over hahaha.

Dus dat betekent dat ik wel een kans maak, nou zit ik niet meer in de puberteit maar dat geeft vast niet
hahahah delen, waga!

Vast wel joh stuur gewoon een berichtje onder elk recitatie op youtube, you never know hahaha wel je zelf zo goed mogelijk presenteren he gekkerd

26-05-2013, 19:52

Citaat door SweetyEsma:
hahahah delen, waga!

Vast wel joh stuur gewoon een berichtje onder elk recitatie op youtube, you never know hahaha wel je zelf zo goed mogelijk presenteren he gekkerd
hij zou dit eens moeten lezen, hij zal zeker toevlucht zoeken bij Allah

26-05-2013, 19:54

Citaat door Meissy:
hij zou dit eens moeten lezen, hij zal zeker toevlucht zoeken bij Allah
hahahahah hij gaat denken STAGFIROEALLAH wat zijn dit voor dames hahah
en zal dus vervolgens alle reacties negeren onder zijn filmpjes op youtube

Pagina's : [1] 2 3