Bekijk volle/desktop versie : hulp nodig!



25-05-2013, 21:03
Dag dames, ik zit met iets en ik zou graag jullie meningen willen horen over wat jullie ervan vinden.

1 jaar geleden kwam een hele goede vriend van me die ik als me broer beschouw naar me toe en vertelde mij dat er een jongen op mij was en mijn ping wou maar het niet zelf durfde te vragen. Ikzelf kende die jongen niet en vond het dat het geen kwaad kon als tie mij ging toevoegen op ping. Hij voegde me toe en we praatte af en toe en zo leerde ik hem beter
kennen. Ik begon gevoelens voor hem te krijgen maar vroeg me wel af wat hij van me vond. Sinds dit jaar zit hij bij mij in
de klas en ben ik dus vaker met hem. Eerst was hij wel een verlegen jongetje volgens mijn vriendinnen die bij hem in de klas zaten vorig jaar. Maar sinds hij bij mij in de klas zit is tie drukker geworden en maakt ie meer grapjes etc. Maar zo ging het dus een tijdje goed maar ik vroeg me steeds af of hij mij ook leuk vond. Mijn nichtje ging hem testen en voegde
hem via ping toe en hij praatte met haar etc, maar hij verwijderde haar niet ookal kent hij haar niet. en met mij praat hij wel op een leuke manier grapjes maken etc. en tegen mij zegt ie ook dingen zoals ik kom je hand vragen. Wat denken jullie vind hij me ook leuk of kan ik beter afstand van hem nemen?

25-05-2013, 22:53


hoe oud zijn jullie allebei? zijn jullie er klaar voor om te trouwen dan mag hij je hand wel komen vragen
en met er klaar voor zijn bedoel ik, emotioneel, financieel, klaar voor zijn