Bekijk volle/desktop versie : Waarom zijn Marokkaanse diensten zo goed in oplichten?



25-05-2013, 18:46
Ik wordt echt schijtziek van sommige diensten.. Nooit hebben ze een vaste normale prijs ik wilde een leuke dubai jurk halen kwam ik aan bij zo'n Marokkaanse winkel hij liet me jurken zien die werkelijk gewoon van normale stof waren en op de hals zat een geplakte sier sticker dus niks erop genaaid ofzo. Prijs? 200 euro me mond viel open van verbazing. Het is een simpele huisjurk die in elkaar geflanst is en meneer probeerde er een lekker prijsje voor te scoren. En dit maak ik echt vaak mee!! Ook op de markt, cateraars moehim

25-05-2013, 19:33



Citaat door LovePink:
Ik wordt echt schijtziek van sommige diensten.. Nooit hebben ze een vaste normale prijs ik wilde een leuke dubai jurk halen kwam ik aan bij zo'n Marokkaanse winkel hij liet me jurken zien die werkelijk gewoon van normale stof waren en op de hals zat een geplakte sier sticker dus niks erop genaaid ofzo. Prijs? 200 euro me mond viel open van verbazing. Het is een simpele huisjurk die in elkaar geflanst is en meneer probeerde er een lekker prijsje voor te scoren. En dit maak ik echt vaak mee!! Ook op de markt, cateraars moehim
Vertel mij wat.

25-05-2013, 19:39
Heeft dat met het Marokkaans te maken volgens jou?

26-05-2013, 20:11

Citaat door Myrtus_Communis:
Heeft dat met het Marokkaans te maken volgens jou?
Lees goed; Marokkaanse diensten.

Ik bestel/haal/koop/contacteer ook Nederlandse enz diensten nooit problemen mee gehad. 1 prijs oesafi geen zigzag. Ik vind sommige Marokkaanse verkopers echt niet professioneel overkomen. Maar dat moet je pas zelf ervaren.