Bekijk volle/desktop versie : سحر تعطيل الزواج / Si7r om niet te kunnen trouwen /deel jou ervaring



Pagina's : [1] 2

25-05-2013, 18:20
ASSalaamo alaykom warahamto allah wabarakatoh

ik vraag mij af wie heeft deze soort sihr ? deel jou ervaring, en hoe ben je afgelost van deze sihr ? en wat voor symptomen had je ? kan je de sihr hebben zonder dat je bezitten bent ??? heeft iemand zo iets mee gemaakt? hoe kan je achter komen dat je si7r ta3teel heeft ? , ik wacht op jullie reactie mogen allah aza wadjal ons beschermen van elke chytaan maarid en van elke sihr en van elke saahir ,ameen ameen ameen

25-05-2013, 20:39


shir shir shir,komaan zeg!als je wil trouwen,trouw je.je moet gewoon de stap durven te maken.

25-05-2013, 23:00
Ben wel benieuwd.


Noti.

26-05-2013, 13:26

Citaat door ashelhi:
shir shir shir,komaan zeg!als je wil trouwen,trouw je.je moet gewoon de stap durven te maken.
Waar slaat die nou weer op. Je moest eens weten hoe erge last iemand van dit soort sihr kan hebben.

26-05-2013, 13:27


Een vriendin van mij, haar tante heeft dit. Ze is in de 40 en nog nooit getrouwd. Ze wilt heel graag maar iets houd haar tegen subhanAllaah.

Als de persoon denkt last te hebben van sihr, zou hij/zij rouqya kunnen beluisteren.

28-05-2013, 00:20

Citaat door Sumayah:
Waar slaat die nou weer op. Je moest eens weten hoe erge last iemand van dit soort sihr kan hebben.


het is gewoon mentale probleem.als je iets wilt,dan ga je ervoor of niet?????

28-05-2013, 10:09

Citaat door ashelhi:
het is gewoon mentale probleem.als je iets wilt,dan ga je ervoor of niet?????
Het is geen mentaal probleem. Er zit een djinn in je die je leven kan domineren. Huwelijken die kapot gaan, vrouwen die niet zwanger kunnen worden en zo ook vrouwen (of mannen) die willen trouwen maar waar het niet bij lukt. Hand word gevraagt maar uiteindelijk krabbelt ze terug. Dit kan zoals jij zegt een mentaal probleem zijn. Maar niet in alle gevallen is dit zo. Soms word dit wel veroorzaakt door sihr Allaahu musta'aan.

29-05-2013, 17:21
Ben ook benieuwd naar verhalen, over mensen die uiteindelijk van genezen zijn.

01-06-2013, 00:18

Citaat door Sumayah:
Het is geen mentaal probleem. Er zit een djinn in je die je leven kan domineren. Huwelijken die kapot gaan, vrouwen die niet zwanger kunnen worden en zo ook vrouwen (of mannen) die willen trouwen maar waar het niet bij lukt. Hand word gevraagt maar uiteindelijk krabbelt ze terug. Dit kan zoals jij zegt een mentaal probleem zijn. Maar niet in alle gevallen is dit zo. Soms word dit wel veroorzaakt door sihr Allaahu musta'aan.

Huwelijken die kapot gaan: ligt aan de personen zelf.wat heeft shir er mee te maken.

vrouwen die niet zwanger kunnen worden: het is een medische probleem.

vrouwen (of mannen) die willen trouwen maar waar het niet bij lukt
: niet genoeg moeite gedaan of te kieskeurig kan ook.

Hand word gevraagd maar uiteindelijk krabbelt ze terug.: misschien twijfelen ze of nog niet klaar voor te trouwen.

tot slot: ze moeten eerst naar hun eigen kijken waar de probleem is. In shir,daar geloof ik niet veel van

07-06-2013, 00:21
Shir bestaat. Het staat ook in de koran. Je hebt grote praatjes totdat het je zelf overkomt.
Dan piep je anders.


QUOTE=ashelhi;116473824]Huwelijken die kapot gaan: ligt aan de personen zelf.wat heeft shir er mee te maken.

vrouwen die niet zwanger kunnen worden: het is een medische probleem.

vrouwen (of mannen) die willen trouwen maar waar het niet bij lukt
: niet genoeg moeite gedaan of te kieskeurig kan ook.

Hand word gevraagd maar uiteindelijk krabbelt ze terug.: misschien twijfelen ze of nog niet klaar voor te trouwen.

tot slot: ze moeten eerst naar hun eigen kijken waar de probleem is. In shir,daar geloof ik niet veel van[/QUOTE]

07-06-2013, 14:34
sihr bestaat zeker wel.

Als je nooit hebt meegemaakt, wil het niet zeggen dat het er niet is. Het staat duidelijk in de koran. Onze profeet saw heeft het
zelfs meegemaakt.

08-06-2013, 23:17

Citaat door Marchana:
Shir bestaat. Het staat ook in de koran. Je hebt grote praatjes totdat het je zelf overkomt.
Dan piep je anders.


QUOTE=ashelhi;116473824]Huwelijken die kapot gaan: ligt aan de personen zelf.wat heeft shir er mee te maken.

vrouwen die niet zwanger kunnen worden: het is een medische probleem.

vrouwen (of mannen) die willen trouwen maar waar het niet bij lukt
: niet genoeg moeite gedaan of te kieskeurig kan ook.

Hand word gevraagd maar uiteindelijk krabbelt ze terug.: misschien twijfelen ze of nog niet klaar voor te trouwen.

tot slot: ze moeten eerst naar hun eigen kijken waar de probleem is. In shir,daar geloof ik niet veel van
[/QUOTE]


Jij hebt groot gelijk in hier, mensen die het niet is overkomen denken dat dit bla bla verhaal is.
Bij mij was het ook overkomen, ik bleek door sihr getrouwd te zijn met iemand die ik niet ken en wil, tegen mijn wil in.
Je leeft echt in een droom, tot dat je wakker wordt (betekent dat sihr is verbroken). Werd ook versterkt door MAHIBA (onder dwang verliefd blijven voor je partner).
Sihr heeft verschillenden vormen, je kunt het eten, drinken, over heen lopen (bv ingang deur), in huis verspreiden enzo enzo.
Ik heb ze allemaal gehad behalve een djjin dat gelukkig niet.
Ik werd op een dag wakker, kwam bij kennis en gelijk scheiding aangevraagd en vertrokken van huis.
Maar door haar raakte ik alles kwijt, maar hamdullah alles opnieuw gebouwd en het belangrijkste ik ben mezelf weer.
Maar al hamdullah door ridat el walideen hamdullah genezen, maar het heeft tijd gekost.
Roqya is een goede middel en natuurlijk geloof houden in Allah swt.
Als het bv begraven of zo is, dan moet je goede imam hebben die de shir kan verbreken.

Jammer genoeg dacht ik dat ik de enige was, maar het is rage tegenwoordig veel mensen hebben dit nu meegemaakt, vandaar veel scheidingen.

09-06-2013, 01:55



Citaat door chakib82:
Jij hebt groot gelijk in hier, mensen die het niet is overkomen denken dat dit bla bla verhaal is.
Bij mij was het ook overkomen, ik bleek door sihr getrouwd te zijn met iemand die ik niet ken en wil, tegen mijn wil in.
Je leeft echt in een droom, tot dat je wakker wordt (betekent dat sihr is verbroken). Werd ook versterkt door MAHIBA (onder dwang verliefd blijven voor je partner).
Sihr heeft verschillenden vormen, je kunt het eten, drinken, over heen lopen (bv ingang deur), in huis verspreiden enzo enzo.
Ik heb ze allemaal gehad behalve een djjin dat gelukkig niet.
Ik werd op een dag wakker, kwam bij kennis en gelijk scheiding aangevraagd en vertrokken van huis.
Maar door haar raakte ik alles kwijt, maar hamdullah alles opnieuw gebouwd en het belangrijkste ik ben mezelf weer.
Maar al hamdullah door ridat el walideen hamdullah genezen, maar het heeft tijd gekost.
Roqya is een goede middel en natuurlijk geloof houden in Allah swt.
Als het bv begraven of zo is, dan moet je goede imam hebben die de shir kan verbreken.

Jammer genoeg dacht ik dat ik de enige was, maar het is rage tegenwoordig veel mensen hebben dit nu meegemaakt, vandaar veel scheidingen.[/QUOTE]

Een djinn waakt over de sihr die een 'tovenaar' bij je gedaan heeft. Hoe dan ook is er een djinn bij betrokken, maar hier hoef je niet per se iets van te merken...

09-06-2013, 09:06

Citaat door Noahh:
Jij hebt groot gelijk in hier, mensen die het niet is overkomen denken dat dit bla bla verhaal is.
Bij mij was het ook overkomen, ik bleek door sihr getrouwd te zijn met iemand die ik niet ken en wil, tegen mijn wil in.
Je leeft echt in een droom, tot dat je wakker wordt (betekent dat sihr is verbroken). Werd ook versterkt door MAHIBA (onder dwang verliefd blijven voor je partner).
Sihr heeft verschillenden vormen, je kunt het eten, drinken, over heen lopen (bv ingang deur), in huis verspreiden enzo enzo.
Ik heb ze allemaal gehad behalve een djjin dat gelukkig niet.
Ik werd op een dag wakker, kwam bij kennis en gelijk scheiding aangevraagd en vertrokken van huis.
Maar door haar raakte ik alles kwijt, maar hamdullah alles opnieuw gebouwd en het belangrijkste ik ben mezelf weer.
Maar al hamdullah door ridat el walideen hamdullah genezen, maar het heeft tijd gekost.
Roqya is een goede middel en natuurlijk geloof houden in Allah swt.
Als het bv begraven of zo is, dan moet je goede imam hebben die de shir kan verbreken.

Jammer genoeg dacht ik dat ik de enige was, maar het is rage tegenwoordig veel mensen hebben dit nu meegemaakt, vandaar veel scheidingen.
Een djinn waakt over de sihr die een 'tovenaar' bij je gedaan heeft. Hoe dan ook is er een djinn bij betrokken, maar hier hoef je niet per se iets van te merken...[/QUOTE]


Ik was nog vergeten te melden dat je achtervolgt/bewaakt wordt door die djin van sihr. Het is pas over al ie verbrand wordt door quran als een slechte is (kafir of mazouzi).
Verder bedoelde ik , niet overgenomen zoals exorcist.
En sihr werkt pas goed als men iets persoonlijks van je hebt en de naam van je moeder kennen.
Mijn ex schoonfamilie was en is nog steeds prof in dit gebied, maar dankzij Allah swt werkt hen spul niet meer.
Ik doe dagelijks voordat ik van huis vertrekt quran surat lezen.
op volgorde, ayat el kursi 7 keer, surat al falaq 3 keer, surat al nas 3 keer, surat al ikhlaas 3 keer, al fatiha 1 keer en dua om het af te ronden[/B]. Er gebeurt niets met jou de geurende dag, je wordt beschermt.

09-06-2013, 10:02
Ik vind dat maar eng mensen die andere mensen schaadden. Ik heb daar geen woorden voor. Sommmige mensen leven nog in djahilia tijd.

Pagina's : [1] 2