Bekijk volle/desktop versie : ik word later lekker huisvrouw



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

25-05-2013, 10:24
Ik ben echt totaal van gedachten veranderd, ik ben er achter gekomen dat het heel zwaar is om vrouw moeder te zijn en dan ernaast te studeren en werken ik vind het veel lekkerder om lekker thuis te zitten en dan voor je kinderen te zorgen heerlijk eigenlijk dus ik ga op me 18e meteen school stoppen wnt wat bereik je ermee je beland uiteindelijk toch acher de koezina en ik vind het fijn!

25-05-2013, 10:30


hahaha ik ben al op me 19de huisvrouw geworden

25-05-2013, 10:32
Is meer dan een fulltime job als je het serieus neemt

25-05-2013, 10:33

Citaat door Tangerino:
Is meer dan een fulltime job als je het serieus neemt
tis ook een fulltime job en de dag is zo snel om subhanallah je komt tijd te kort

25-05-2013, 10:38


Klopt dat is zo ik op 17e leeftijd al huisvrouw nou gaat het sneller met werk en hou gelukkig tijd over om ergens met me man uit te gaan hmdl..

Dus TS je belandt uiteindelijk toch achter de kouzina je hebt gelijk.,

25-05-2013, 10:39
Ik ben ook jong huismama geworden en had nooit de ambitie om te studeren of te werken. Alhamdollilah is mijn jongste nu bijna 5 en heb ook geen wens om meer kinderen te krijgen. Nu al mijn kinderen op school zitten wil ik weer graag gaan studeren en zelfstandig worden. De muren komen op mijn af en je hebt ook nooit de garantie dat een man jou levenslang zal onderhouden. Ik zou het precies hetzelfde doen als ik mocht kiezen. Jong kindjes krijgen en daarna pas aan je toekomst werken.

25-05-2013, 10:41

Citaat door RamadanMoubarak:
tis ook een fulltime job en de dag is zo snel om subhanallah je komt tijd te kort
De meeste huisvrouwtjes zitten dag en nacht op m.nl. Moet eerlijk bekennen sinds ik ziek thuis zit zit ik ook vaker op m.nl. Maar de laatste tijd verveelt t ook ;-)

25-05-2013, 10:41

Citaat door provocative:
Ik ben echt totaal van gedachten veranderd, ik ben er achter gekomen dat het heel zwaar is om vrouw moeder te zijn en dan ernaast te studeren en werken ik vind het veel lekkerder om lekker thuis te zitten en dan voor je kinderen te zorgen heerlijk eigenlijk dus ik ga op me 18e meteen school stoppen wnt wat bereik je ermee je beland uiteindelijk toch acher de koezina en ik vind het fijn!
Ben je al getrouwd of heb je al kinderen? Als je niet bent getrouwd, en je gaat stoppen met school, ga je dan werken?

25-05-2013, 10:42
Als je nu de keus hebt, zeker kiezen voor huisvrouw!! Ik zeg t ook tegen mijn zusje!

25-05-2013, 10:42

Citaat door RamadanMoubarak:
tis ook een fulltime job en de dag is zo snel om subhanallah je komt tijd te kort

Moge Allah jullie gezin zegenen.

25-05-2013, 10:42
I font think so !!!!


Blijf heeerlijk werken ... mijn zoontje is 5 alhamdoulilah!!

Zit heerlijk saaampjes op de bank ... gisteren nog met zijn drietjes weggeweest.

ik ga zo heerlijk naar de markt saampjes ..

daarna inscha allah naar mijn schoonzus!!


Heerlijk werken !!! Ik geniet extra extra van mijn vrije dagen ..en weekend.


heerlijk dingen doen die wij willen. alhamdolilah!!

25-05-2013, 10:43
Als de kleine er is inshaAllah (duurt nog wel even) dan wil ik parttime gaan werken. Drie dagen denk ik. Ik vind het trouwens ook wel heerlijk om lekker thuis te zitten en het huishouden te doen, maar wil ook graag werken. Best lastig soms.

25-05-2013, 10:44



Citaat door RamadanMoubarak:
hahaha ik ben al op me 19de huisvrouw geworden
Aaawh dat lijkt me dus heerlijk
Ik ben jaloers op je haha

25-05-2013, 10:46

Citaat door naamloos_2010:
Ik ben ook jong huismama geworden en had nooit de ambitie om te studeren of te werken. Alhamdollilah is mijn jongste nu bijna 5 en heb ook geen wens om meer kinderen te krijgen. Nu al mijn kinderen op school zitten wil ik weer graag gaan studeren en zelfstandig worden. De muren komen op mijn af en je hebt ook nooit de garantie dat een man jou levenslang zal onderhouden. Ik zou het precies hetzelfde doen als ik mocht kiezen. Jong kindjes krijgen en daarna pas aan je toekomst werken.
Ik vind dit juist het omgekeerde!! In deze tijd iz moeilijk om aan werk te komen.

alles is maktab i know ... maargoed ..

Ik heb 1 kind en vind het zo prima!!


Eerlijk zou zonder werken niet kunnen functioneren ...

Zolang ik leef blijf ik werken inscha allah.

25-05-2013, 10:55

Citaat door amira00:
Ik vind dit juist het omgekeerde!! In deze tijd iz moeilijk om aan werk te komen.

alles is maktab i know ... maargoed ..

Ik heb 1 kind en vind het zo prima!!


Eerlijk zou zonder werken niet kunnen functioneren ...

Zolang ik leef blijf ik werken inscha allah.
Hoe heb jij dat gedaan na je zwangerschapsverlof? Fulltime blijven werken? Dat is volgens mij zooooo zwaar..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6