Bekijk volle/desktop versie : Blunders..



Pagina's : [1] 2

24-05-2013, 20:30
Waarom genees ik maar niet van die ziekte?

Dus ik had gisteren een gezellige ontmoeting met mijn (studie)vriendinnen, heb ze al maanden en sommige meer dan een jaar niet gezien.

Komt er een vriendin bij met haar vriendin. Ik ken dat meisje niet geweldig goed, maar haar man zat in ons studiejaar. Hem heb ik ook al jaren niet gezien (ik dacht dat hij in het buitenland was, omdat hij een internationale student is, of gestopt met de studie).

Maar goed, ik ging met mijn stomme kop tegen haar zeggen: 'en hoe gaat het met jouw man?'

Opeens merk ik dat mijn vriendinnen verschrikt reageren, eentje maakte zelfs een gesmoord schrikgeluid. Toen wist ik dat het kwaad al geschied was.... ze antwoordde: 'we zijn al 3 jaar gescheiden, wist je dat niet?'

Ik stond met de mond vol tanden.

In mijn hoofd dacht ik: 'neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee -tot het oneindige-'

Daarop lachtte een vriendin schaapachtig en zei: ' ha, nu weet je tenminste dat wij niet roddelen, wat goed van ons he?'

Maar echt... I hate myself sometimes.

24-05-2013, 20:38


Maar alee jij je kon het niet weten niks om zich druk om te maken ..

Er zijn ergere vormen van blunders zo erg is dit nu ook weer niet

24-05-2013, 20:39

Citaat door sahrawiya_:
Is niet erg jij je kon het niet weten..

Er zijn ergere vormen van blunders zo erg is dit nu ook weer niet
Nee, maar ik snap niet dat er geen belletje bij mij ging rinkelen. Ik zie haar wel, maar hem nooit? En dat drie jaar lang ook nog, niet eens een jaar?

Gelukkig, ik begon mezelf al dom te voelen

24-05-2013, 20:41
Kon jij ook niet weten toch?

24-05-2013, 20:42


We hadden onverwachts bezoek. Ik kwam thuis en had geen zin om te groeten, dus ik sloop stiekem naar mijn kamer. Later stond ik in de keuken en mijn zus zei, "waar was je?" Waarop ik zei, "ik heb geen zin om iedereen daar te groeten, wie zijn dat be3da?" Terwijl een dame die met haar moeder mee was gekomen gewoon achter mij stond in de hal.

24-05-2013, 20:44

Citaat door Galatea:
Nee, maar ik snap niet dat er geen belletje bij mij ging rinkelen. Ik zie haar wel, maar hem nooit? En dat drie jaar lang ook nog, niet eens een jaar?

Gelukkig, ik begon mezelf al dom te voelen
Sorry was maar een geintje ik vind dat geen blunder. Een mens heeft wel genoeg aan zijn hoofd dat we niet altijd overal erbij zijn met andermans omstandigheden.. en dat je ze niet samen altijd zag dan kon je nog zeggen dat die er niet bij wil zijn omdat hij jullie liever samen onder dames wilt laten of die het te druk heeft met werken o.a. Dus zo'n zaken kun je niet weten als het je niet verteld wordt.

24-05-2013, 21:33

Citaat door moederskind:
Kon jij ook niet weten toch?


Nee eigenlijk niet, ik bemoei met niet met andermans levens, alleen als het het leven is van degene die ik spreek.

Citaat door buuf_22:
We hadden onverwachts bezoek. Ik kwam thuis en had geen zin om te groeten, dus ik sloop stiekem naar mijn kamer. Later stond ik in de keuken en mijn zus zei, "waar was je?" Waarop ik zei, "ik heb geen zin om iedereen daar te groeten, wie zijn dat be3da?" Terwijl een dame die met haar moeder mee was gekomen gewoon achter mij stond in de hal.


Ai ai ai hoe reageerden zij daar op?

Citaat door sahrawiya_:
Sorry was maar een geintje ik vind dat geen blunder. Een mens heeft wel genoeg aan zijn hoofd dat we niet altijd overal erbij zijn met andermans omstandigheden.. en dat je ze niet samen altijd zag dan kon je nog zeggen dat die er niet bij wil zijn omdat hij jullie liever samen onder dames wilt laten of die het te druk heeft met werken o.a. Dus zo'n zaken kun je niet weten als het je niet verteld wordt.
Hij was een studiegenoot, maakte zelfs opdrachten met hem. Daarnaast zie je bekenden weleens in het schoolgebouw lopen.

Ach, laten we erop houden dat ik het niet kon weten inderdaad

24-05-2013, 21:38
En wat is de blunder dan?

24-05-2013, 21:39

Citaat door buuf_22:
We hadden onverwachts bezoek. Ik kwam thuis en had geen zin om te groeten, dus ik sloop stiekem naar mijn kamer. Later stond ik in de keuken en mijn zus zei, "waar was je?" Waarop ik zei, "ik heb geen zin om iedereen daar te groeten, wie zijn dat be3da?" Terwijl een dame die met haar moeder mee was gekomen gewoon achter mij stond in de hal.
Dat is pas een blunder! hahaha

24-05-2013, 21:45
[QUOTE=Galatea;116297887]Nee eigenlijk niet, ik bemoei met niet met andermans levens, alleen als het het leven is van degene die ik spreek.

/QUOTE]

Dat bedoel ik .. je wist het niet.

24-05-2013, 21:45

Citaat door _DiepOngelukkig:
Dat is pas een blunder! hahaha
Dat was het idd Was echt lullig van me. Ze zei gelukkig niets en liep gewoon terug maar de woonkamer. Ze zal me wel een heks vinden. Heb wel sorry gezegd.

24-05-2013, 21:52

Citaat door buuf_22:
Dat was het idd Was echt lullig van me. Ze zei gelukkig niets en liep gewoon terug maar de woonkamer. Ze zal me wel een heks vinden. Heb wel sorry gezegd.
Ja is wel flauw..maar ik begrijp jou ook wel. soms is het gewoon echt irritant als je thuis komt en de woonkamer zit vol met mensen die je allemaal moet gaan groeten. Mijn moeder was daar altijd streng in we mochten echt niet stiekem wegsluipen , eerst salam ou3eilkoum zeggen iedereen groeten en vragen hoe het gaat bla bla..soms is het gewoon vermoeiend , de laatste keer dat ik bij me ouders kwam, zat mijn oom uit marokko daar..ik wilde echt terugkeren..heb een hekel aan die gast.
Nou toch maar gegroet, gevraagd hoe het met hem gaat en ze vrouw en ze kinderen en al die shittttt

24-05-2013, 21:56



Citaat door _DiepOngelukkig:
Ja is wel flauw..maar ik begrijp jou ook wel. soms is het gewoon echt irritant als je thuis komt en de woonkamer zit vol met mensen die je allemaal moet gaan groeten. Mijn moeder was daar altijd streng in we mochten echt niet stiekem wegsluipen , eerst salam ou3eilkoum zeggen iedereen groeten en vragen hoe het gaat bla bla..soms is het gewoon vermoeiend , de laatste keer dat ik bij me ouders kwam, zat mijn oom uit marokko daar..ik wilde echt terugkeren..heb een hekel aan die gast.
Nou toch maar gegroet, gevraagd hoe het met hem gaat en ze vrouw en ze kinderen en al die shittttt
Het is echt klote wanneer je na een lange werk/schooldag denkt: Nu ga ik lekker naar huis en lekker voor de buis hangen en je komt thuis en het is gewoon propvol. Mijn moeder wist nog niet dat ik thuis was gekomen, anders had ze me idd gedwongen. Mijn zus zei later, zij komen vast nooit meer over de vloer. Het valt nooit te ontwijken, hoelang je het ook uitstelt. Je moet hoe dan ook naar binnen.

24-05-2013, 22:26
Ik begrijp je he-le-maal, ik span de kroon wat dat betreft

24-05-2013, 22:28

Citaat door moederskind:

Dat bedoel ik .. je wist het niet.


Juist ja

Citaat door CostaDelSol:
Ik begrijp je he-le-maal, ik span de kroon wat dat betreft
Gelukkig maar, ben niet de enige

Pagina's : [1] 2