Bekijk volle/desktop versie : 'Koning Mohammed VI heeft volste vertrouwen in regering'



Pagina's : [1] 2

24-05-2013, 17:10
Ondanks de onrust in de Marokkaanse politiek heeft de koning van het land nog vertrouwen in de regering.





Nadat coalitiepartij Istiqlal de coalitie besloot te verlaten is er veel ophef ontstaan. Volgens verschillende berichten in de Marokkaanse pers zou Mohammed VI woedend hebben gereageerd op de breuk maar daar blijkt niets van waar te zijn. De minister van Communicatie en de woordvoerder van de regering Mustapha El Khalfi zei op een persconferentie na een vergadering dat de koning nog vertrouwen heeft in de regering.

Dat liet premier Abdelilah Benkirane weten tijdens een vergadering: 'De regering heeft het vertrouwen van Zijne Majesteit Koning Mohammed VI'. De regering en met name de PJD-partij zal blijven werken om de uitvoering van de aangekondigde hervormingen tot een succes te maken. De belangrijkste hervormingen zijn momenteel die van het compensatiefonds, de pensioenregelingen, belastingsysteem en het gerechtelijk systeem.

24-05-2013, 17:23


Corrupte bende daar in Mocro land, die king zit zelf in de wiet

24-05-2013, 17:34
Hebben jullie daar bewijzen voor, niet zomaar lullen. zoals dat marokko nummer 1 is in sextourisme terwijl zelfs landen als turkije en tunesie meer sextouristen aantrekken en marokko niet eens in de top 15 zit


24-05-2013, 23:26
Moge Allah de vuile leugenachtige roddelaars straffen.


24-05-2013, 23:56



Citaat door SALAH1:
Moge Allah de vuile leugenachtige roddelaars straffen.

habibi malek

25-05-2013, 06:05

Citaat door SALAH1:
Moge Allah de vuile leugenachtige roddelaars straffen.

denk je dat je recht van spreken hebt ?

25-05-2013, 09:15
Ik snap niet waarom Marokkanen hun eigen Marokko naar de grond willen helpen met deze domme reacties wees een trost op je land zeg..


25-05-2013, 10:06
Ik zou ook vertrouwen hebben in mn katvanger. Als er demonstraties of onrust komen, dan komt hij pas in aktie om zgn voor het volk op te komen door verkiezingen uit te schrijven.

25-05-2013, 10:10

Citaat door Mvr.Krul:
Ik snap niet waarom Marokkanen hun eigen Marokko naar de grond willen helpen met deze domme reacties wees een trost op je land zeg..


Ik ben trots op mn land en volk. Maar ik schaam me voor het corrupte regime wat we hebben. En dat al 400 jaar.

25-05-2013, 10:14

Citaat door racboy13:
Hebben jullie daar bewijzen voor, niet zomaar lullen. zoals dat marokko nummer 1 is in sextourisme terwijl zelfs landen als turkije en tunesie meer sextouristen aantrekken en marokko niet eens in de top 15 zit


Ligt een document in Rabat waarin staat dat de Riffijnse boeren het recht hebben om te telen. Dat was de enigen manier om een coalitie te smeden. Tijdens de IRT affaire is de rol van H2 al aangetoond. Heb jij ook maar enige aanwijzing dat de rol vh koningshuis daarin is verminderd?

25-05-2013, 11:04
Heel die zogenaamde rel is in scene gezet. Er is er maar een die de touwtjes in handen heeft en dat is m6

25-05-2013, 11:25
Koning heeft er de volste vertrouwen in lees ik.

Maar ik twijfel nog een beetje.



25-05-2013, 16:48



Citaat door worldcitizen77:
Ligt een document in Rabat waarin staat dat de Riffijnse boeren het recht hebben om te telen. Dat was de enigen manier om een coalitie te smeden. Tijdens de IRT affaire is de rol van H2 al aangetoond. Heb jij ook maar enige aanwijzing dat de rol vh koningshuis daarin is verminderd?
Heb je bewijzen ervoor, iets lullen is heel makkelijk maar het bewijs ervoor of een bron vinden is moeilijk.

25-05-2013, 16:51

Citaat door racboy13:
Heb je bewijzen ervoor, iets lullen is heel makkelijk maar het bewijs ervoor of een bron vinden is moeilijk.
hoe kan je bron vinden in een land waar geen persvrijheid is
tv zenders zijn eigendom van koning en de kranten doen zelfcensuur

25-05-2013, 16:54

Citaat door khwarizmi:
hoe kan je bron vinden in een land waar geen persvrijheid is
tv zenders zijn eigendom van koning en de kranten doen zelfcensuur
er bestaan ook gwn buitenlandse bronnen die dat vermelden, niet alleen in eigen land vind je bronnen voor dat de koning in drugs en prostitutie

Pagina's : [1] 2