Bekijk volle/desktop versie : Actie groep voor gerechtigheid Anas Arouagh!



Pagina's : [1] 2 3

24-05-2013, 09:35
http://www.moslimvandaag.nl/actie-voor-onderzoek-doofpotzaak-anass-auragh/?



Volg de link en help mee!

Voor alle duidelijheid, het gaat niet om het artikel. Maar het gaat om de mail adressen van de verschillende partijleden. Om de druk op te schroeven voor gerechtigheid voor Anas!

Moge ALLAH soebhanna wa ta3ala hem rust en vrede en Jenna schenken!

TEKEN DE PETITIE

http://petities.nl/petitie/de-zaak-van-anass-heropenen

24-05-2013, 14:32


up... het zou je broertje of zoontje van zijn....

24-05-2013, 14:35
Wat goed! Up!

30-05-2013, 15:25
je kunt hemel & aarde bewegen om te vragen om duidelykheid maar zolang de moeder tegenwerkt hebben wy nergens recht op qua waarheid & duidelykheid

30-05-2013, 18:01



Citaat door StreetChic:
je kunt hemel & aarde bewegen om te vragen om duidelykheid maar zolang de moeder tegenwerkt hebben wy nergens recht op qua waarheid & duidelykheid
Voor zover ik weet is de zaak nog in onderzoek en wil de vader gerechtigheid. Waar heb jij dat vandaan dat de moeder tegenwerkt?

30-05-2013, 18:19

Citaat door pippaa:
Voor zover ik weet is de zaak nog in onderzoek en wil de vader gerechtigheid. Waar heb jij dat vandaan dat de moeder tegenwerkt?
ik vind het ook zielig voor de vader meskien het is ook zyn zoon ; maar tydje terug was er wat gekibbel ontstaan met martyn vryland & de moeder ; zyn site is op gegeven moment offline gegaan ; ook facebookpaginas die opgericht werden voor Anas Allah irahmo deed die moeder daar moeilyk over ; daarom dat ik ook zy wie zyn wy dan om de waarheid op te eisen?

ik hoop wel dat op een dag de waarheid uitkomt & dat beide ouders hun verdriet een plaatsje kunnen geven

01-06-2013, 11:46
Even voor de duidelijkheid mensen ik ben niet op zoek naar de waarheid voor mezelf. Maar ik wil dat er gerechtigheid komt en dat de waarheid aan het licht komt voor de nabestaanden van Anass.

07-06-2013, 20:11
Er zou begin mei een definitieve rapport komen, maar volgens mij is die er nog niet.
Volgens houden ze de ouders echt aan t lijntje. Vooral de vader zoveel verdriet, je ziet het echt aan zijn ogen

14-06-2013, 12:18

Citaat door pippaa:
Even voor de duidelijkheid mensen ik ben niet op zoek naar de waarheid voor mezelf. Maar ik wil dat er gerechtigheid komt en dat de waarheid aan het licht komt voor de nabestaanden van Anass.

ik doe nog elke dag een dua voor die jongen meskin, zodat de waarheid naar boven komt inshallah!!!

14-06-2013, 12:36
wat kunnen we doen? vertel, ik krijg nog dagelijks kippenvel als ik aan hem denk en aan zijn ouders dus inclusief zijn moeder! die hem heeft grootgebracht en pijn heeft!

inna lilahi wa inna lilahi rajie3oen

14-06-2013, 15:27

Citaat door ouafaetoen:
wat kunnen we doen? vertel, ik krijg nog dagelijks kippenvel als ik aan hem denk en aan zijn ouders dus inclusief zijn moeder! die hem heeft grootgebracht en pijn heeft!

inna lilahi wa inna lilahi rajie3oen
We moeten zijn dood niet in de doofpot laten stoppen, ook al doen ze dat wel!
Als je iets niet kan veranderen met je handen, dan met je mond kan je dat niet dan met je ogen. Maar aangezien met je ogen de zwakste vorm is. Dan ga ik liever voor mijn fysieke kracht alhamdoelilah heeft ALLAH ons gezegend met hersens. We hebben in onze gemeenschap zoveel gestudeerde mensen die communicatief super zijn. We hebben intelligente schrijvers. Waarom zitten we dan stil? Maak gebruik van de gaves die je hebt, want samen sta je sterker, alle emailadressen zijn er, het enige wat je hoeft te doen is een brief te schrijven om aandacht te blijven vragen voor de zaak van Anass ( Moge ALLAH hem Djennat el firdaus schenken). En er zijn vast mensen die indirect of direct wel iemand kennen die actief is in de politiek, spreek ze aan vraag aandacht voor Anass.
Want als wij het toelaten dat er geen degelijk onderzoek wordt ingesteld naar gerechtigheid. Waar gaat het dan met ons heen?
Zou jij je mond houden met je armen over elkaar en stilzwijgend toekijken als het je moeder, vader, broer, zus, oom, tante etc overkomt? NEE!! Waarom nu wel?

14-06-2013, 19:21
Denk ook nog vaak aan hem sub7anaAllah. Moge Allah genadig met hem zijn en zijn gaf verruimen tot yawm el qiyama.


Is er geen nieuws ?

14-06-2013, 20:20



Citaat door krullebol_1:
Denk ook nog vaak aan hem sub7anaAllah. Moge Allah genadig met hem zijn en zijn gaf verruimen tot yawm el qiyama.


Is er geen nieuws ?
ameen!

17-06-2013, 22:13
Waarschijnlijk is zijn zaak al afgesloten.
Jammer, want subhana allah ik zal Anass echt nooit vergeten en blijf me altijd afvragen hoe hij is gestorven

12-07-2013, 14:44
Het zou je eigen kind mar zijn. Zo moeten mensen denken. Allah ie rahmoe.

Pagina's : [1] 2 3