Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Laser behandelingen vanuit huis wel of niet doen?!



22-05-2013, 22:14
Dames,

Ik ben aan het denken om Laserontharing behandelingen te geven vanuit huis.

-Het is veel effectiever dan Ipl

-De haartjes komen na een paar keer behandelen niet meer terug

-Met deze apparaat voel je totaal geen pijn.

Het is een hartsikke dure apparaat en wil die niet gaan aanschaffen als het niet zou lopen..

Er is veel concurrentie in ipl..

Maar Laser wordt niet veel gegeven omdat het velen malen duurder is..

Daarom wil ik graag jullie mening horen..

Alvast bedankt!

22-05-2013, 22:25


geen pijn? hoe heet het apparaat dan?
je voelt altijd pijn, dat betekent dat die de haartjes goed pakt

22-05-2013, 22:41

Citaat door RACHI12345:
geen pijn? hoe heet het apparaat dan?
je voelt altijd pijn, dat betekent dat die de haartjes goed pakt


Ik weet nog niet de precieze info..Maar de apparaat heeft een hele sterke verxxxxxng dat de pijn eigenlijk niet laat voelen..Je voelt wel een prikje maar dat kan je geen pijn noemen vergeleken met...

22-05-2013, 23:47
een elastiekje dat los gelaten wordt op je huid, dat is wat ik heb vernomen

23-05-2013, 13:54


Als je goede prijzen zou hanteren dan zou het zeker gaan lopen. Veel mensen worden nu eindelijk wakker en zien dat laser veel beter is dan IPL.

23-05-2013, 18:38

Citaat door Alayya.:
Als je goede prijzen zou hanteren dan zou het zeker gaan lopen. Veel mensen worden nu eindelijk wakker en zien dat laser veel beter is dan IPL.


Oke meid thanks voor je advies
Aan welke prijzen zou ik bv moeten denken?Bv in een Lasercentrum kliniek in Utrecht vragen ze voor het hele gelaat 175 tot 225 euro..Dan zou ik de helft moeten vragen?

23-05-2013, 19:21
Een laser is inderdaad wel veel beter dan ipl. Als je mooie prijsjes zou hanteren dan gaat het inderdaad heel goed lopen. Ik doe het nou voor 100euro voor mijn gelaat.

23-05-2013, 19:49

Citaat door Lieve-v:
Een laser is inderdaad wel veel beter dan ipl. Als je mooie prijsjes zou hanteren dan gaat het inderdaad heel goed lopen. Ik doe het nou voor 100euro voor mijn gelaat.


Oke thanks voor je reactie ook
Doe jij dat bij iemand thuis of in een kliniek?
Ik wil het namelijk vanuit huis doen,dan moeten de prijzen sowieso wat lager zitten.De laser die je nou krijgt doet ook bijna geen pijn toch?

23-05-2013, 20:16
zo'n apparaat kost in de tienduizende euro's het kost echt wel een lange tijd voor dat je dat hebt gecompenseerd. waar ik laser huurt haar apparaat zelfs uit aan n aantal bedrijven
als ik jou was, zou ik het niet doen behalve als je geld zat hebt

23-05-2013, 20:16

Citaat door 9wi9a:
Oke meid thanks voor je advies
Aan welke prijzen zou ik bv moeten denken?Bv in een Lasercentrum kliniek in Utrecht vragen ze voor het hele gelaat 175 tot 225 euro..Dan zou ik de helft moeten vragen?

Graag gedaan.

Ik zelf laser voor 235 euro voor mijn hele gelaat. De helft is wel erg veel. Als ik jou was dan zou ik rond de 150/160 euro zitten.

Citaat door Lieve-v:
Een laser is inderdaad wel veel beter dan ipl. Als je mooie prijsjes zou hanteren dan gaat het inderdaad heel goed lopen. Ik doe het nou voor 100euro voor mijn gelaat.
Je hele gelaat LASEREN voor 100? Waar?

24-05-2013, 07:53

Citaat door RACHI12345:
zo'n apparaat kost in de tienduizende euro's het kost echt wel een lange tijd voor dat je dat hebt gecompenseerd. waar ik laser huurt haar apparaat zelfs uit aan n aantal bedrijven
als ik jou was, zou ik het niet doen behalve als je geld zat hebt


Hey meid,

Dat klopt dat die duur is.Maar ik kan er weer geld uithalen.En dan weer mn geld terug krijgen en verdienen.Deze apparaat kost 26.000.Maar dan heb ik ook wat.Wist niet dat je die kan huren.Misschien is dat eerst een idee.Als ik eerst klanten heb opgebouwd.

Grtjes

24-05-2013, 09:21

Citaat door DidiCloset:
een elastiekje dat los gelaten wordt op je huid, dat is wat ik heb vernomen
Ik laser zelf.. maar het doet best wel pijn hoor.. En het ligt er ook aan waar je de behandelingen neemt..
Ik doe bijvoorbeeld mijn gehele bikini lijn en mijn onder benen.. Onder benen valt mee, doet niet heel erg pijn, maar je gehele bikinlijn is letterlijk gewoon PIJNLIJK......