Bekijk volle/desktop versie : Spijt komt altijd pas achteraf



22-05-2013, 21:38
dat is zo frustrerend dan als je beseft dat jij gewoon verkeerd zat pff altijd ik leer het nooit af
is sorry zeggen en kadotje kopen en allah vergenis vragen genoeg?

22-05-2013, 21:51


wat heb je gedaan

22-05-2013, 23:02

Citaat door Aitsaid20:
wat heb je gedaan
ik ben erg gemeen geweest tegen een van je dierbaarste personen en ik ben zo boos op mij zelf maar heb net weer sorry gedaan en veel geholpen en ik ga zo beginnen met bidden en dan ook vergiffenis vragen en ik wil daarna kado voor der halen ik ben echt erg boos op mij zelf ik moet voortaan gwn mij vieze kutbek dichthouden!

22-05-2013, 23:05
Moge Allaah swt jou vergeven, zorg er gewoon voor dat je het niet meer herhaald.



Citaat door SecretsMogoli:
ik ben erg gemeen geweest tegen een van je dierbaarste personen en ik ben zo boos op mij zelf maar heb net weer sorry gedaan en veel geholpen en ik ga zo beginnen met bidden en dan ook vergiffenis vragen en ik wil daarna kado voor der halen ik ben echt erg boos op mij zelf ik moet voortaan gwn mij vieze kutbek dichthouden!

22-05-2013, 23:08



Citaat door Mutawakkila:
Moge Allaah swt jou vergeven, zorg er gewoon voor dat je het niet meer herhaald.

haha ja ik ga het echt niet meer doen maar op dat moment denk ik niet helder na pas na een uur ofzo denk shittt waarom deed ik zo en dan wil ik huilen maar nu is het al geweest en heb nog steeds zon kutgevoel
want ik ben tegen haar uitgevallen waar mijn schoonzus bij was en ze zei daarna tegen mij ik vind het niet erg alleen ik vind het niet leuk als je zo uitvalt tegen mij waar anderen bij zijn ik heb liever da je da nog doet waarin wij alleen zijn en toen kon ik op dat moment al helemaal door de grond zakken pff ik heb echt spijt!