Bekijk volle/desktop versie : Gaat Barca vandaag Neymar officieel binnenhalen?



22-05-2013, 12:11
gaan geruchten nu in Brazilie en Spanje dat ie zn handtekening al heeft gezet


22-05-2013, 12:55


zie mijn topic over hem

22-05-2013, 14:58
nee k zie alleen deze topic

22-05-2013, 14:59

Citaat door Cllash:
nee k zie alleen deze topic
ik zal die even uppen maar je hoeft deze niet weg te halen hoor

22-05-2013, 22:12


Barcelona have had a second bid for Neymar rejected by Santos, according to the Brazilian club's vice-president Odilio Rodrigues.

The Blaugrana have been the most active club in their interest towards the Brazil international and, on Wednesday, held showdown talks with Santos and reportedly offered a €20 million fee to the South American side in an attempt to secure their 55 per cent portion of the player's rights.

With arch-rivals Real Madrid increasing the intensity of their pursuit of the forward, Barca's second bid shows their desire to finalise a deal but Rodrigues insists that the Sao Paulo outfit will not be forced into a sale for a lower figure than they would like.

"Santos analysed [Barca's] bid that we received and it doesn't meet our estimation," he told reporters. "It was not accepted.

"We only had only one offer on the table [previously] and the club's committee understands that it is not what we want. Neymar remains part of the club - he has a contract running until 2014."

Madrid's interest has not been as apparent in recent weeks as Barca's, but Rodrigues revealed that the Liga side are also chasing Neymar, although they have yet to launch an official bid.

He added: "Real Madrid are interested, but we only speak about facts."

Due to Neymar's contract running out next year, Santos are faced with the prospect of selling for cheaper than they might have wanted - his release clause is believe to be around €65m - or risk losing him on a free transfer in 2014.

Neymar has previously made clear his desire to stay until after World Cup 2014, though a move to Europe in the upcoming transfer window is looking increasingly likely.

22-05-2013, 23:20
neeh die is afgewezen, stond net op voetbalzone hij gaat naar real madrid links ronaldo recht neymar of anders om
dan is real madrid te machtig voor Barcelona en voor iedereen


wat zeg ik nou real is al te machtig voor barca zonder neymar

22-05-2013, 23:31
hij gaat nie naar real madrid

daar ligt zn voorkeur niet en zn vader mag die perez niet

neymar is zoiezo niet nodig bij madrid

22-05-2013, 23:35
Neymar is een sterke speler.
Ik heb hem liever bij Real Madrid..
FC Barcelona is eerlijk gezegd al sterk genoeg, Real Madrid die heeft Neymar eerder nodig.
Ach we zullen het wel zien.

22-05-2013, 23:36

Citaat door Cllash:
hij gaat nie naar real madrid

daar ligt zn voorkeur niet en zn vader mag die perez niet

neymar is zoiezo niet nodig bij madrid
wie weet gaat hij wel naar real want real gaat hem dubbel betalen wat barca betaald
en zojuist heeft santos miljoenenbod van barca op neymar af geslagen

22-05-2013, 23:39

Citaat door voetbalvrouw123:
Neymar is een sterke speler.
Ik heb hem liever bij Real Madrid..
FC Barcelona is eerlijk gezegd al sterk genoeg, Real Madrid die heeft Neymar eerder nodig.
Ach we zullen het wel zien.
\

jij komt net nog uit de buik van je moeder schat barca heeft 4 keer laatste ontmoeting kansloos verloren van real waarbij madrid B elftal op het veld heeft gestuurd barca moet van geluk spreken dat zij kampioen waren madrid heeft op begin van het seizoen titel weg geven door tegen klein clubs te verliezen

22-05-2013, 23:48

Citaat door mootje007:
\

jij komt net nog uit de buik van je moeder schat barca heeft 4 keer laatste ontmoeting kansloos verloren van real waarbij madrid B elftal op het veld heeft gestuurd barca moet van geluk spreken dat zij kampioen waren madrid heeft op begin van het seizoen titel weg geven door tegen klein clubs te verliezen
Real Madrid heeft op het begin veel punten weggegeven.
Kan je uit mijn reactie lezen dat ik een FC Barcelona fan ben?
Nopes.
Ik ben gewoon een Real Madrid fan.
FC Barcelona heeft gewoon geluk gehad.
Maar Real Madrid komt ook aan de beurt om de titel weg te nemen..

23-05-2013, 00:05

Citaat door mootje007:
\

jij komt net nog uit de buik van je moeder schat barca heeft 4 keer laatste ontmoeting kansloos verloren van real waarbij madrid B elftal op het veld heeft gestuurd barca moet van geluk spreken dat zij kampioen waren madrid heeft op begin van het seizoen titel weg geven door tegen klein clubs te verliezen
hahahahahah ze heeft gelijk

wie bleek de sterkste tot nu toe in Spanje

Real of Barcelona ?

wie is kampioen geworden ?

23-05-2013, 00:10



Citaat door mootje007:
wie weet gaat hij wel naar real want real gaat hem dubbel betalen wat barca betaald
en zojuist heeft santos miljoenenbod van barca op neymar af geslagen
hij WIL niet naar madrid, lees goed .. zn voorkeur ligt bij barca

santos heeft dat afgeslagen omdat het te laag was ... ze willen meer, maar barca moet ook nog de andere mensen betalen die 50% van hem bezitten .. dus zeg 30 mil naar santos en dan heb je nog 30 mil voor de anderen, 3ayak veel .. barca heeft 50 mil te besteden ..

23-05-2013, 01:21

Citaat door LaasteGeruchten:
hahahahahah ze heeft gelijk

wie bleek de sterkste tot nu toe in Spanje

Real of Barcelona ?

wie is kampioen geworden ?
barca is kampioen met geluk dat real op begin uit form was vervolgens met 7-0 kansloos verloren heeft van bayern munchen in de cl
een ware kampioen hoord alle wedstrijd met winst te sluiten ook tegen real madrid