Bekijk volle/desktop versie : Ik zoek een mooie witte takchita voor mijn verloving



19-01-2005, 16:15
hallo allemaal,

Wie heeft er een mooie witte takchita te huur voor mijn verloving? Ik ben klein van postuur en heb maatje 34. Geld is geen issue....de jurk moet alleen wel mooi zijn geen goedkope troep...Ik wil nu huren omdat ik straks naar marokko ga om zelf jurken te kopen die op mijn maat gemaakt worden. Omdat de verloving eerder is dan dat ik naar marokko ga heb ik niet zoveel keus...

Pm me maar als je me verder kan helpen..

Mijn dank!!

19-01-2005, 16:20


ALs geld geen issue is kun je dr beter zelf eentje aanschaffen in Adam Rdam of Brussel... maar je moet t zelf weten.. ws

19-01-2005, 16:30

Citaat door Mouny:
ALs geld geen issue is kun je dr beter zelf eentje aanschaffen in Adam Rdam of Brussel... maar je moet t zelf weten.. ws
Ik wil dus niet kopen omdat ik jurken op maat wil laten maken in Marokko ... alles wat ik hier koop is mij veels te groot!

24-01-2005, 20:28

Citaat door Nora B:
Misschien moet je in den haag naar de pas geopende Mode Atelier. Daar hebben ze denk ik wel iets voor je, ze maken daar marokkaanse kleding op maat. Ik ben er zelf geweest, prachtige ontwerpen.
Succes nog!
Ohkee thanx.. maar ken je het adres in den haag dan ook?

25-01-2005, 15:07



Citaat door Nora B:
Salaam Nouhailla,

Ja weet inmiddels het adres. Veenkade 152 2513 EL DEN HAAG. Ze hebben zeker wel iets voor je. Ik heb ook het telefoonnummer van de eigenaresse<óntwerpster. 0628851191. Een hele lieve meid.

Je kan haar ook een emailtje sturen zbouhadi@hotmail.com

Heel veel plezier en succes verder.
Thanxxx.... als ik vrij ben van werk ga ik een kijkje nemen!!