Bekijk volle/desktop versie : Studie Wie doet hier een opleiding Sociaal Werk ? Meld je aub



21-05-2013, 15:09
-

21-05-2013, 22:34


ik doe sociaal cultureel werker niv 4 en dit is mn laatste jaar, juni ben k klaar in sha Allah.

21-05-2013, 23:33

Citaat door nobody93:
ik do esociaal cultureel werker niv 4 en dit is mn laatste jaar, juni ben k klaar in sha Allah.
Is het te doen? Wil het insha allah ook gaan doen.

21-05-2013, 23:45

Citaat door x_tabdarest_x:
Is het te doen? Wil het insha allah ook gaan doen.
billah alsjeblieft niet doen, is echt verrotste opleiding ooit. ik had echt dik spijt, maar omdat ik verder wil doorstuderen aan een hoge school had ik een mbo niv 4 dilploma nodig.

is gewoon buurthuis werk, en nu en later is en zal erop bezuinigd worden, kans op baan is zero.

kan je beter bij de mcdonalds een opleiding volgen en leren hoe je hamburgers moet bakken.

maar als je het heel leuk vind sociaal betrokken te zijn etc dan raad ik je smd aan, -> sociaal maatschappelijk dienstverlener.

maar om jouw vraag te beantwoorden... ja zeker!
1ste jaars en tweede jaars zijn het moeilijkst (wat men 'moeilijk' noemt:P) derde jaars heb je het rustiger maar moet je wel afstuderen en grote activiteiten geven etc.

maar als je in de buurthuis zitten en lekker koffie erbij gratis kan drinken moeilijk vindt dan ben je gewoon dom. is supermakkelijke opleiding, ik overdrijf wel een beetje maar is echt een rot opleiding.

22-05-2013, 13:24



Citaat door nobody93:
billah alsjeblieft niet doen, is echt verrotste opleiding ooit. ik had echt dik spijt, maar omdat ik verder wil doorstuderen aan een hoge school had ik een mbo niv 4 dilploma nodig.

is gewoon buurthuis werk, en nu en later is en zal erop bezuinigd worden, kans op baan is zero.

kan je beter bij de mcdonalds een opleiding volgen en leren hoe je hamburgers moet bakken.

maar als je het heel leuk vind sociaal betrokken te zijn etc dan raad ik je smd aan, -> sociaal maatschappelijk dienstverlener.

maar om jouw vraag te beantwoorden... ja zeker!
1ste jaars en tweede jaars zijn het moeilijkst (wat men 'moeilijk' noemt:P) derde jaars heb je het rustiger maar moet je wel afstuderen en grote activiteiten geven etc.

maar als je in de buurthuis zitten en lekker koffie erbij gratis kan drinken moeilijk vindt dan ben je gewoon dom. is supermakkelijke opleiding, ik overdrijf wel een beetje maar is echt een rot opleiding.
Haha, duidelijk heel duidelijk. Ik denk dat ik dan toch maar voor sociaal maatschappelijk dienstverlener ga
kun je wat meer kanten op. Shokrane he!
Veel succes met je opleiding! 'L ghair insha allah!