Bekijk volle/desktop versie : Cyclus door de war.



Pagina's : [1] 2 3

21-05-2013, 13:48
Ik heb de laatste twee weken zonder brood, aardappelen enz gegeten.. en nu lijkt het alsof ik na twee weken alweer ongie moet worden. Heb dit echt nog nooit gehad. Kan het daardoor komen?

Alles voelt sowieso heel raar. Ik moet vaak plassen terwijl ik amper heb gedronken, hoe kan dat nou weer
ohja en normaal drink ik altijd koffie op werk, opeens krijg ik het absoluut niet meer door mn keel, ik krijg rillingen als ik een slok neem. Mn lichaam is echt in de war pff... heb mezelf verkracht.

En ja ik moet naar de dokter haha, maar heb er nog geen.

21-05-2013, 13:49


ben je in korte tijd veel afgevallen?

ondervind je stress?

indien ja: dan kan het zijn dat je period daarop reageert. hormoonhuishouding kan dan wat in de war zijn.

21-05-2013, 13:51

Citaat door maaltje:
ben je in korte tijd veel afgevallen?

ondervind je stress?

indien ja: dan kan het zijn dat je period daarop reageert. hormoonhuishouding kan dan wat in de war zijn.
Nee ik ben juist in korte tijd aangekomen terwijl ik sport en de laatste 2 weken juist ubergezond heb gegeten. Snap er echt niks van!

Stress, ja altijd wel.

21-05-2013, 13:52
Ook steeds vaker duizelig, geen energie.

Maar ben koppig, ik ga echt nooit naar de dokter eigenlijk.

21-05-2013, 13:52



Citaat door Nemesis030:
Nee ik ben juist in korte tijd aangekomen terwijl ik sport en de laatste 2 weken juist ubergezond heb gegeten. Snap er echt niks van!

Stress, ja altijd wel.
kan door stress komen dan. gewoon in de gaten houden. mocht het zich herhalen volgende maand weer dan wel ff naar de huisarts gaan.

huisarts doet bij eenmalig iets mbt period niks en zegt is niet vreemd.

21-05-2013, 13:53

Citaat door Nemesis030:
Ook steeds vaker duizelig, geen energie.

Maar ben koppig, ik ga echt nooit naar de dokter eigenlijk.
hoe zit het met je vit d/ijzergehalte? ooit eens laten Checken?

21-05-2013, 13:53
Ben je Z? geen koffie is echt een teken.

21-05-2013, 13:54

Citaat door maaltje:
hoe zit het met je vit d/ijzergehalte? ooit eens laten Checken?
Nope.. moet dat ook bij de dokter?

21-05-2013, 13:55

Citaat door Nemesis030:
Nope.. moet dat ook bij de dokter?
ja dat gaat via de dokter, die geeft je een briefje mee om bij een prikpunt (noem het maar even zo) te gaan prikken.

21-05-2013, 13:56
Dit dieet gebruiken veel vrouwen die een onregelmatige of geen menstruatie hebben ook, Dus zou heel goed kunnen dat je dieet invloed heeft op je menstruatie.

21-05-2013, 13:59

Citaat door orientelqueen:
Ben je Z? geen koffie is echt een teken.
Ja toen ik er opeens rillingen van kreeg en het echt niet meer door mn keel kreeg dacht ik wel effe huhhh...deja vu...maar kan niet.. dus het moet iets anders zijn

21-05-2013, 14:00
Ik was paar weken ook begonnen met dieten. en mij kennende moet ik het natuurlijk goed doen... Geen brood aardappels pasta etc. Geen zoetigheden helemaal niks. Was choclade verslaafd bijna nou dat ook niet meer. geen melk wat ik vaak dronk.

Nou werd idd net als jou na 2 weken ook ongi, vond het ook raar. maar daarna las ik op internet dat je hormoonwisseling in de war kan raken. Dus komt echt door t dieten.

Ergste is heb t niet eens volgehouden

21-05-2013, 14:00



Citaat door maaltje:
ja dat gaat via de dokter, die geeft je een briefje mee om bij een prikpunt (noem het maar even zo) te gaan prikken.
Ok, thanks

Steelpannetje hmm, ga dus maar weer even gebalanceerder eten.

21-05-2013, 14:02

Citaat door Nemesis030:
Ok, thanks

Steelpannetje hmm, ga dus maar weer even gebalanceerder eten.
yw.

ik zou gewoon toch wel wat vaker brood/pasta etc eten dan je nu doet. helemaal afzien is ook niet goed, tenzij je zorgt dat je alle vezels en voedingsstoffen die daarinz itten binnen krijgt.

21-05-2013, 14:03

Citaat door SecretFace:
Ik was paar weken ook begonnen met dieten. en mij kennende moet ik het natuurlijk goed doen... Geen brood aardappels pasta etc. Geen zoetigheden helemaal niks. Was choclade verslaafd bijna nou dat ook niet meer. geen melk wat ik vaak dronk.

Nou werd idd net als jou na 2 weken ook ongi, vond het ook raar. maar daarna las ik op internet dat je hormoonwisseling in de war kan raken. Dus komt echt door t dieten.

Ergste is heb t niet eens volgehouden
Ja ik ga t niet meer extreem doen..liever gezond zijn dan. Dat is t belangrijkste

Pagina's : [1] 2 3