Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse mannen zn baas in Onderwereld aan worden (DOCUMENTAIRE)



20-05-2013, 22:41
Ziek man, met machine geweren op politie agenten schieten, marokkanen van dichtbij door kop schieten.

Die drugs is naar hun hoofd gestegen, de presentator begint met vergeet alle grote drugsdealers.
De toekomstige bazen van de onderwereld heten Rachid Ahmed en Mohammed

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1343679

ziek

20-05-2013, 22:45


Ik zag het op tv. Het is te verwachten gezien criminaliteit voortkomt uit armoede. Maar aan de andere kant denk ik weer waar zijn de ouders? Waar zijn de normen en waarden toen ze opgroeide?

20-05-2013, 22:51
Het zieke is dat ze gewoon mensen uit Colombia hebben laten invliegen om die mensen te liquideren

Moge ze ook eens gaan doen met die slutten in ons volk

20-05-2013, 23:17
Ik zal dit dus never nooit begrijpen! Zijn dit gewoon moslims die in het hiernamaals geloven? Ze weten toch dat als ze zo doodgaan zwaar de pineut zijn?! Waar zit de rust in deze ellende?

20-05-2013, 23:37



Citaat door Frau:
Ik zal dit dus never nooit begrijpen! Zijn dit gewoon moslims die in het hiernamaals geloven? Ze weten toch dat als ze zo doodgaan zwaar de pineut zijn?! Waar zit de rust in deze ellende?
Blijkbaar geloven ze er niet in. Waarschijnlijk hebben ze alleen maar cultuur geleerd van hun opvoeders. Lees maar de reactie boven jou.