Bekijk volle/desktop versie : Wilders nu al met dood bedreigd



Pagina's : [1] 2 3

20-05-2013, 21:10
DEN HAAG - Geert Wilders is sinds hij aangekondigde de Haagse Schilderswijk dinsdag te zullen bezoeken al meermalen met de dood bedreigd. De PVV’er kreeg van diverse Twitteraars te horen dat hij het er niet levend vanaf zal brengen.


.Mail Print

Proefabonnement,
10 weken € 30,-!
Wilders brengt een werkbezoek aan de Haagse probleemwijk in reactie op een artikel zaterdag in dagblad Trouw. Daarin concludeert de krant op basis van eigen onderzoek dat een deel van de Schilderswijk zich 'ontwikkelt tot een enclave van orthodoxe moslims'. Wilders krijgt dinsdag rond het middaguur eerst een briefing van de politie. Daarna loopt hij door de wijk.

,,Door de wijk lopen, jij komt er geeneens levend uit”, zo twittert ene @lovessima. ,,Ik ga morgen naar schilderswijk, we gaan wilders dood maken”, kondigt @dilaraatjee op haar beurt dreigend aan. Iemand anders valt haar bij: ,,Hy wordt zwaar bekogeld #HAATHAATHAAT".

Oud-PVV’er Arnoud van Doorn, die zich onlangs tot de islam bekeerde, riep eerder op de dag via Twitter zijn medemoslims op om niet op de ,,provocatie” van Wilders te reageren. ,, Ik ga er vanuit dat de bewoners in Schilderswijk verstandig zijn. Zwaai vriendelijk, blijf glimlachen en nodig hem uit voor de thee.”





http://www.telegraaf.nl/binnenland/21579433/__Wilders_nu_al_met_dood_bedreigd__.html

20-05-2013, 21:12


hhahahaahhahahahah ze nemen een kind serieus

domme ezels

20-05-2013, 21:13
uitnodigen voor de thee?
woehahahaha, zo een vijand van de islam?
nimmer niet.
overigens is meneer recordhouder uitnodigingen afwimpelen.

wat ik erger vind is dat meneer weer gaat lopen zieken, aandacht vragen en janken.
vraag me af wat voor geld de extra beveiliging gaat kosten voor die nazi

20-05-2013, 21:15
precies wat hij wil en de sukkels trappen er in.
debiele kut kinderen

20-05-2013, 21:16



Citaat door bokitoo2:
precies wat hij wil en de sukkels trappen er in.
debiele kut kinderen
hoezo kinderen?
als ze jou zieken voor vele jaren, haal je ook een keer uit is het niet?

20-05-2013, 21:19

Citaat door bloefkappe:
Wat hou ik toch van die man, Wilders verdedigt tenminst het Nederlandse volk!

Jullie zijn allemaal zo vol van Erdogan omdat hij het Turkse volk verdedigt maar de Nederlandse versie van Erdogan (Wilders) lusten jullie niet

Hypocrieten!
Hóer

20-05-2013, 21:19

Citaat door blurp:
uitnodigen voor de thee?
woehahahaha, zo een vijand van de islam?
nimmer niet.
overigens is meneer recordhouder uitnodigingen afwimpelen.

wat ik erger vind is dat meneer weer gaat lopen zieken, aandacht vragen en janken.
vraag me af wat voor geld de extra beveiliging gaat kosten voor die nazi
toch he denk ik dat als je hem wil pakken je het beste inderdaad kan zwaaien en op de thee vragen. hij hoopt natuurlijk op relllen zodat ie kan zeggen : zie je ? ik heb gelijk. als daar niets van komt gaat ie pas balen. maar helaas ben ik bang dat een stel 12 jarige kinderen het daar weer gaan verpesten en hem precies gaan geven waarop die hoopt

20-05-2013, 21:26

Citaat door bloefkappe:
Wat hou ik toch van die man, Wilders verdedigt tenminst het Nederlandse volk!

Jullie zijn allemaal zo vol van Erdogan omdat hij het Turkse volk verdedigt maar de Nederlandse versie van Erdogan (Wilders) lusten jullie niet

Hypocrieten!
hahahaahah blijkbaar hou jij ook wel om in de maling genomen te worden jij bent blijkbaar niet zomaar een domme blondje en hij neemt duizenden kaaskoppen jou soorten dus in de maling zodat hij stemmen krijgt net als vorige kabinnet dan loopt tie weer weg als een sukkel nogmaals jullie zijn de duivels jullie kunnen de islam niet verslaan

20-05-2013, 21:36

Citaat door bloefkappe:
Wat hou ik toch van die man, Wilders verdedigt tenminst het Nederlandse volk!

Jullie zijn allemaal zo vol van Erdogan omdat hij het Turkse volk verdedigt maar de Nederlandse versie van Erdogan (Wilders) lusten jullie niet

Hypocrieten!
erdogan stigmatiseerd geen moslims en verklaart de islam niet tot vijand

20-05-2013, 21:52

Citaat door -Yuba:
Mensen zijn zo voorspelbaar. Dit is precies de reactie die Wilders wil en de media duiken er ook gelijk op, alsof doodsbedreigingen aan publieke figuren alleen bij Wilders plaatsvindt.
Bij anderen was het ook nieuws hoor..spekman vergten?

20-05-2013, 21:56
haha zo kom je wel lkkr makkelijk in het nieuws, natuurlijk weer genoeg sletjes die zo dom zijn om toe te happen

20-05-2013, 21:57

Citaat door _Zeeman_:
Gekke Cracker

20-05-2013, 22:01


[video=youtube;Pjb1r45neOM]http://www.youtube.com/watch?v=Pjb1r45neOM[/video]



20-05-2013, 22:29
@Zeeman jij bent erg,was jij ooit gasdouche die Sjena een keer had uitgenodigd?

20-05-2013, 22:31
wilders heeft lelijk haar.

Pagina's : [1] 2 3