Bekijk volle/desktop versie : Losgeslagen seksuele moraal onder jongeren (VIDEO)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

20-05-2013, 11:47
Meiden van 14 die nu al in leggings en doorzichtige kledij lopen waarin string te zien is.

Video gaat over de normen en waarden die totaal verloren zijn onder de nieuwe jeugd, seks op 14e of roken is al dood normaal. Meisjes die inruil voor eten of drinken seks willen met onbekende die ze op straat tegen komen.

Ik snap uberhaubt die meiden niet die zo strak naar buiten gaan. Zoals die jongen ook zegt als je zo naar buiten gaat dan weet je dat mannen je gaan aanspreken. Of die marokkaan die het heeft over meid met hoofddoek die zomaar aanspreekt om te chille, maar wel even wilt dat hij eten meeneemt.

Mijn boodschap voor de jongeren die zichzelf zo verlagen:

'' Doe normaal a mattie''

Het is ook omonkeerbaar het aantal dat zo kleed en zo wordt wordt als maar meer, best dillema voor mensen die dawah doen en proberen de moslim jeugd op rechte pad te houden. Het wordt gewoon bijna onbegonnen werk. Zelfs ouder die hun kind erop aanspreken, het zal misschien 2 a 3 x luisteren, maar daarna houdt het voor de ouders ook op. De cultuur en de maatschappij dwingt meiden om zo gekleed te gaan over straat. Anders ben je niet hip en stoer op school.

[video=youtube;6b8Han3IWqA]http://www.youtube.com/watch?v=6b8Han3IWqA&list=UUON5bhfeUZbWhqo7k6tUR5g& index=12[/video]
http://www.youtube.com/watch?v=6b8Han3IWqA&list=UUON5bhfeUZbWhqo7k6tUR5g& index=12

20-05-2013, 11:54


Hebben we weer eentje die het leuk vind om te wijzen, maar moeite heeft naar zichzelf en zijn broers te kijken. Schijnheilige gaylord!


Sent from my Range Rover, from outer space

20-05-2013, 11:56
Meiden? Waar zijn de jongens in dit verhaal?

20-05-2013, 11:56

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Hebben we weer eentje die het leuk vind om te wijzen, maar moeite heeft naar zichzelf en zijn broers te kijken. Schijnheilige gaylord!


Sent from my Range Rover, from outer space
De islam gebiedt om slechte te verwerpen. Waarom ga je nou schaars geklede kleine meisjes lopen verdedigen ?

De Profeet huilde dag in dag uit om mensen die de islam niet hadden omarmd of die in ontwetenheid leefde. En jij zegt Boeieeeeee laat ze lekker gaan genieten.

Wat een wereld van verschil. Jullie praten het slechte gewoon goed.

20-05-2013, 11:58



Citaat door Lady_maysa:
Meiden? Waar zijn de jongens in dit verhaal?
Dat zijn de mannen die zichzelf overgeven aan de lusten.
De vrouw is bron van lust, al loopt man in string hij zal niet meiden doen omkijken. De vrouw is een van de grootste fitnahs. Waarom denk je dat Allah gebied zichzelf te bedekken.

Waarom zei de profeet dat vrouwen die gekleed zn en toch naakt. Niet eens de geur van Jannah zullen ruiken. Hun zijn de bron van de zina van het oog.

Moet ik dit werkelijk waar voorkauwen.
Ga jij nou echt goed praten dat meisjes van 12 gewoon in string lopen en wij maar niks over moeten zeggen ? WOllah hoe durf jij nog ramadan te doen als jij he tslechte nie teens verwerpt. Als jij niet datgene afkeurt wat massaal wordt omarmd door de nieuwe generatie

20-05-2013, 11:58

Citaat door Oehhh:
De islam gebiedt om slechte te verwerpen. Waarom ga je nou schaars geklede kleine meisjes lopen verdedigen ?

De Profeet huilde dag in dag uit om mensen die de islam niet hadden omarmd of die in ontwetenheid leefde. En jij zegt Boeieeeeee laat ze lekker gaan genieten.

Wat een wereld van verschil. Jullie praten het slechte gewoon goed.

A homo, waar verdedig ik ze? Je leest er overheen, of wilt het gewoon niet lezen? Ga je mislukte straathangerige broers van repliek dienen, dan komt het wel goed met de dames


Sent from my Range Rover, from outer space

20-05-2013, 11:59
Groootste hoeren zijn de marokkaanse mannen!!!


Zelfs pim fortuin heeft van jullie geproefd ... vieze gays !!

20-05-2013, 11:59
Dit bedoel ik. Er zal dag komen dat vrouwen en mannen openlijk op straat seks hebben

En geen 1`moslim nog zn hand zal opheffen.

Die tijden zie je nu, als jij nu zegt waarom drinken de moslims ? Zal je iedereen zien zeggen a vuile homo gaylord waarom maak je er druk om.

Het zijn juist de mensen die zich hierom druk maken en het slechte verbieden waarover Allah zegt dat hun de beste der mensheid zijn.

20-05-2013, 12:00
Een pot nat allemaal
Of een dame in string loopt of mini rokje, dat geeft geen enkele jongen het recht om haar als een prooi te zien.

Jongens zijn gewoon goedkoop h0ertjes, die gewoon gratis worden genomen door simpele chikies van 14

Mannelijke sletjes zonder enig fatsoen, zonder waarden en normen, denken altijd met hun kleine piemeltjes en denken dat ze het helemaal gemaakt hebben als ze met een meisje van 14 vrijen

Ik kots op ze, blehhh

20-05-2013, 12:00

Citaat door amira00:
Groootste hoeren zijn de marokkaanse mannen!!!


Zelfs pim fortuin heeft van jullie geproefd ... vieze gays !!
Dus ook broeders die lezingen geven jou vader zelfs jou man ? Waarom ben je met Marokkaanse man samen ?

Wat achterlijkheid, doordat meiden schaars kleden, krijgt de man de schuld ?

Wat een wereld !

20-05-2013, 12:02

Citaat door Oehhh:
Dit bedoel ik. Er zal dag komen dat vrouwen en mannen openlijk op straat seks hebben

En geen 1`moslim nog zn hand zal opheffen.

Die tijden zie je nu, als jij nu zegt waarom drinken de moslims ? Zal je iedereen zien zeggen a vuile homo gaylord waarom maak je er druk om.

Het zijn juist de mensen die zich hierom druk maken en het slechte verbieden waarover Allah zegt dat hun de beste der mensheid zijn.

Wat doe je op een vrouwenforum ye gaylord?


Sent from my Range Rover, from outer space

20-05-2013, 12:02

Citaat door Oehhh:
Dus ook broeders die lezingen geven jou vader zelfs jou man ? Waarom ben je met Marokkaanse man samen ?

Wat achterlijkheid, doordat meiden schaars kleden, krijgt de man de schuld ?

Wat een wereld !

Ze doet nu gewoon hetzelfde als jij. Waarom ga je janken dan?


Sent from my Range Rover, from outer space

20-05-2013, 12:03


Ik heb de indruk dat sommigen expres een man versus vrouw discussie van maken om een normaal gesprek te saboteren.

20-05-2013, 12:04

Citaat door Oehhh:
De islam gebiedt om slechte te verwerpen. Waarom ga je nou schaars geklede kleine meisjes lopen verdedigen ?

De Profeet huilde dag in dag uit om mensen die de islam niet hadden omarmd of die in ontwetenheid leefde. En jij zegt Boeieeeeee laat ze lekker gaan genieten.

Wat een wereld van verschil. Jullie praten het slechte gewoon goed.


Ga de straat op dan, ik garandeer jou dat als jij nu naar die grote steden gaat dat je genoeg van zulke dames en jongens tegen zal komen

En daar moet jij "al2amer bi alma3rouf wa nahy 3ani almonkar" gaan doen

En niet hier blijven hangen, en op je luie reet zitten te jammeren

20-05-2013, 12:05
Dankje Tangerino.

Ik vraag me af, als ik een topic zou openen als Turk of als Afghaan.

Wat zouden ze dan als reden gebruiken, ik kan je hier ook een Pakistaan brengen die zulke dingen keihard verwerpt en schande van spreekt. Hoe gaan jullie hem dan kleineren ?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8