Bekijk volle/desktop versie : Censuur Algerijnse kranten om doodzieke zieke president



Pagina's : [1] 2 3

20-05-2013, 10:46
Een Algerijnse hoofdredacteur heeft de regering van zijn land ervan beticht censuur te plegen.





Volgens Hicham Aboud heeft de regering afgelopen weekeinde de publicatie van twee kranten waar hij voor werkt verboden. Aboud zei dat de publicatie werd tegengehouden omdat hij een bevel van het ministerie van communicatie had genegeerd. Het ministerie had Aboud opgedragen een stuk over president Abdelaziz Bouteflika, waarin stond dat de president in coma ligt, te schrappen.

De 76-jarige president werd vorige maand geveld door een beroerte en ligt sindsdien in een Frans ziekenhuis. Volgens de autoriteiten maakt Bouteflika het goed en keert hij binnenkort terug naar Algerije. "Dit is meer dan alleen censuur, dit is een publicatieverbod", aldus Aboud. Volgens de hoofdredacteur waren de stukken gebaseerd op betrouwbare medische bronnen.

Het ministerie heeft gezegd dat het bevel was bedoeld om de nationale veiligheid te beschermen.

20-05-2013, 11:52


die 76 jarige bouteflikker mag sterven van mij part marokko hater dan ie is
deze dictator steunt polisario terroristen en heeft marokkaanse bloed aan zn handen
hoe doet er alles aan zodat zijn buurland niet uitbreid aan de westkust met de sahara
gedoe zelfs tindoef heeft hij overgenomen van marokko,hoop dat ze hem in die tindoef begraven of onder die hete zand van de westelijke sahara


20-05-2013, 14:31
Algerije is een junta, waar de generales het voor het zeggen hebben, Alles in algerije wordt bepaald door de generales, economie, pers vrijheden alles. En bouteflika heerst al sinds 1999 over Algerije? hij wil mee doen voor de volgende termijn. Lang leven Koning Bouteflika die tot zijn dood zal heersen. Democratie????



20-05-2013, 15:06
Zo komt langzaam aan alle dictators een einde. Uiteindelijk gaan ze tussen die vier planken liggen en dan zullen ze gevraagd worden wat ze hebben uitgespookt op deze aarde...ik wil het niet weten!!


20-05-2013, 15:29


bouteflikka sterfffff : )


20-05-2013, 17:55

Citaat door LionWarrior:
Allahu Akbar !!!

Allah heeft hem eindelijk geboet , die varken stelde zich altijd als een rascistisch varken tegenover Marokaanse koning !!!
ja rustig die man leeft nog..

20-05-2013, 18:17
@T-ibn-ziyad

Ik weet nog dat je allerlei reacties plaatste over dat Algerije met Marokko moet verenigen en dat het broederlanden zijn, dat je een Marokkaanse vrouw heb en halfbloed kinderen bla bla bla....

Algerijnen staan bekend als ratten, zakkenrollers en kruimeldieven. Het echte werk is in Marokkaanse handen. Ik heb in Frankrijk gewoond en daar hebben Algerijnen totaal geen probleem met Marokkanen en ze willen allemaal vriendjes worden met ons. Ze zijn zelfs bang voor ons Mgharba aangezien Marokkanen de hele onderwereld beheren. Dit is de realiteit die jou pijn doet. Algerijnen voelen zich bedreigd in Europa door de Marokkaanse meerderheid. Daarnaast zien alle Algerijnse artiesten Marokko als hun 2e land en dat zingen en rappen ze allemaal in clips en liedjes. Kortom een land van Verraders en geen Veiligheid waarom denk je dat er geen toerisme is in Algerije. Kom uit je grot a clown en donder op want is MAROKKO.NL. Als Algerije ooit een stap zet in Marokko vagen we heel Algerije weg a rat.

ONE TWO THREE 7WIENA L'ALGERIE
DIMA AL-MAGHRIB

http://https://www.youtube.com/watch?v=YXjMqSVAVCQ




20-05-2013, 18:26
''maar ik vind het kinderachtig, wat maakt het uit, we zijn allemaal broeders..!! laten we verenigen ''

''waarrom kunnen we ni allemaal in vrede leven. en vormen eenheid.. we zijn allemaal moslims''

''mijn vrouw is marokaans mijn kinderen zijn half bloedjes''

Dit zijn reacties van T-ibn-ziyad die heb ik gekopieerd en geplakt. Hele rare mannetje die Algerijn!


20-05-2013, 18:46

Citaat door Dima-Maroc:
''maar ik vind het kinderachtig, wat maakt het uit, we zijn allemaal broeders..!! laten we verenigen ''

''waarrom kunnen we ni allemaal in vrede leven. en vormen eenheid.. we zijn allemaal moslims''

''mijn vrouw is marokaans mijn kinderen zijn half bloedjes''

Dit zijn reacties van T-ibn-ziyad die heb ik gekopieerd en geplakt. Hele rare mannetje die Algerijn!

je hoeft deze internetheld helemaal niet serieus te nemen en spreekt zeker niet voor alle Algerijnen.
achter zn pc de grote man uithangen en straks brood bij de Marokkaanse bakker halen
ik snap nu ook wel waarom die hier zn gal spuwt, omdat hij thuis zn hoofd niet durft omhoog te heffen!
anyway dat de regeringen het niet met elkaar kunnen vinden, wilt niet zeggen dat de volkeren met elkaar niet kunnen vinden.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=vFPYTDb2v2c[/video]

20-05-2013, 19:39
Jammer dat ze hier alleen deel van het verhaal laten zien waarbij de Marokkaanse propaganda aparaat zijn voordeel eruit probeert te halen. Want het verhaal dat Bouteflikka in coma ligt is gebasseerd op geruchten, dus ministerie van communicatie had al het recht om in te grijpen. Er zijn namelijk protocollen dat gevolgd dienen te worden wanneer er medisch nieuws over een leider naar buiten worden gebracht.


20-05-2013, 19:46

Citaat door LionWarrior:
Allahu Akbar !!!

Allah heeft hem eindelijk geboet , die varken stelde zich altijd als een rascistisch varken tegenover Marokaanse koning !!!
Vindt je het gek? Jouw zionnistische mo6 koning werkt samen met Israël en stelt zich racistisch tegenover zijn eigen berbers. Dus wie is hier de varken?

20-05-2013, 20:12
Ben benieuwd naar de opvolger en wat er gaat gebeuren tussen Algerije en Marokko.

20-05-2013, 20:47



Citaat door LionWarrior:
Dat noemen ze sociaal contact !!!


Maar serieus !!!

Die varken is toch boeteflikka !!!

Probeerde altijd land te onteigenen van zijn broeder Maroc !!!

Weet je nog ???

Sahara a balhaar !!!

Het is helemaal aan de andere kant van algerije over Marokaans grondgebied , vroeger heette het Spaanse Sahara , die spaanse varkens hadden ook een grote buik , we hebben ze kick ass gegeven en sindsdien hebben ze geen 1m2 aanspraak op de Sahara !!!

Jullie stinkalgieren met name boeteflikka en zijn walgelijke voorganger zorg(d)en ten alle tijden nog aanvoer aan manschappen en wapens aan de terroristische polizero !!!

Wie is er nou een varken ???
Allahie yehdiek met zulke woorden. Blijf vooral schelden gefrustreerd kind dat je bent.

Zal ik je eens een geheugensteun geven? Wie had wie als eerst aangevallen? Ja Marokko! Zij vielen als laffe honden Tindouf binnen toen Algerije in zijn meest instabiele moment was. Marokko was destijds voorzien van moderne wapens die ze voornamelijk van Frankrijk hadden geimporteerd en zijn met hun oorlog niets opgeschoten, ze hebben integendeel zelfs een gedeelte van de Sahara moeten inleveren aan de SADR. Wat stelde die zogenaamde groene mars voor waarin de meerderheid uit vrouwen bestond?

Jij noemt banden met Israel sociaal contact? Mossad kazernes in Marokko zijn sociale contacten yek? Zeker ook doorreis van Casablanca naar Tel Aviv ook yek? Je bent een verrader jegens alle moslims en met name de Palestijnen, dat je dat normaal vind ya weld l7arki!?

21-05-2013, 13:21
heet die man boute flikker??

22-05-2013, 00:31
[video=youtube;_tdiTBQy0D8]http://www.youtube.com/watch?v=_tdiTBQy0D8[/video]

Pagina's : [1] 2 3