Bekijk volle/desktop versie : aanpassen aan je partner



Pagina's : [1] 2

19-05-2013, 19:44
tot waar voor jou? n.a.v de volgende pica's vroeg ik mij af of marokkaanse dames die een bruiloft geven in curacao/bonaire/suriname en weet ik veel wat ook aanpassen aan de culturele waarden van hun partner




even met de schoonfamilie op de foto




kijk m shinen dan


19-05-2013, 19:47


Hahahhah, hier moest ik ff om lachen. Wel leuk dat hij dat doet

19-05-2013, 19:49

Citaat door _krullenbOl:
Hahahhah, hier moest ik ff om lachen. Wel leuk dat hij dat doet
ik twijfel bij hem wel of hij het puur voor de indentiteitspapieren doet of dat er hier sprake is van echte liefde want het is wel een hippie. waarom ik twijfel is omdat ik hem op de volgende pica even een borrel zien doen. als borrel expert weet ik dat zulks aan de bar enkel wordt gedaan wanneer je een onderonsje met jezelf en de duivel hebt.


19-05-2013, 19:52
haha hij ziet er belachelijk uit

19-05-2013, 19:54


Een rok aantrekken voor een vrouw?

19-05-2013, 19:55
Ziet er niet uit

19-05-2013, 19:55

Citaat door JohnHoward:
ik twijfel bij hem wel of hij het puur voor de indentiteitspapieren doet of dat er hier sprake is van echte liefde want het is wel een hippie. waarom ik twijfel is omdat ik hem op de volgende pica even een borrel zien doen. als borrel expert weet ik dat zulks aan de bar enkel wordt gedaan wanneer je een onderonsje met jezelf en de duivel hebt.

Hhh, dit is chinees voor mij. Lijkt me nogal stug, dit alles voor papieren. Maar goed dat weten we niet. Je zou maar een expert op dat 'vakgebied' willen zijn, kom je ver mee.

19-05-2013, 19:55

Citaat door elmaghribia:
haha hij ziet er belachelijk uit
im so sorry, can you say that again?


19-05-2013, 19:56

Citaat door _krullenbOl:
Hhh, dit is chinees voor mij. Lijkt me nogal stug, dit alles voor papieren. Maar goed dat weten we niet. Je zou maar een expert op dat 'vakgebied' willen zijn, kom je ver mee.
ieder zijn expertise ja toch

btw nu we het over expertise hebben, mocht schotland ook zo een inburgeringsbeleid hebben zou ik deze man meteen per direct weren. een beetje hollands bier zuipen terwijl je in schotland bent, een beetje de walhalla van de whiskey.

19-05-2013, 20:00

Citaat door Selecta.:
Is hij een marokkaan ??
ja is een marokkaan die mij ooit zehma wou intimideren omdat ik met een van zijn nederlandse vriendinnetjes ging . had hij een val opgezet, mij uitgenodigd naar zijn kamer kwam er een klm piloot bij zitten met wat coke en drank. ik weet nog dat ik heel zwaar tegen tekeer ging omdat hij zelf een fessi was en ik zo een nationalistische berber. ik schreeuwde m zo bijna omver in een gebied van middle of nowhere

19-05-2013, 20:02
Moehahahahahahha


Sent from my mobile

19-05-2013, 20:03
[QUOTE=JohnHoward;116154734]im so sorry, can you say that again?

why??

19-05-2013, 20:03



Citaat door Selecta.:
Ik snap de val niet

Hij wou intimideren met een junk


Sent from my mobile

19-05-2013, 20:04

Citaat door Selecta.:
Ik snap de val niet
ik zei tegen zijn vriendin dat arabieren een kleine hebben en dat ze de mijne maar eens moest ervaren. ewa dat viel niet meteen in haar keelgat. begrijpelijk ook, ik heb dan ook een hele grote.

19-05-2013, 20:05
Vreselijk

Pagina's : [1] 2