Bekijk volle/desktop versie : Thais restaurantje?



19-05-2013, 15:08
Dames

Wij willen graag weer eens een keer uit eten, maar wat anders dan wokken of visrestaurantjes. Wij houden erg van Thais eten, dus ik vroeg me af of iemand van jullie een restaurant kent. Het liefst waar ze naast vis ook tofu gerechten hebben zodat we kunnen variëren, want ik ben zelf dol op beide.

19-05-2013, 17:45


Stad en land maakt blijkbaar niet uit?

19-05-2013, 17:47
Nee, maakt inderdaad niet zoveel uit... Het liefst omgeving Den Bosch omdat we daar wonen, maar omdat we regelmatig uitjes en weekendjes plannen kan het ook ergens anders zijn.

19-05-2013, 17:56
Wat het zuiden betreft, weet ik het niet maar vind Billy Thai, Chao Praya wel goed. Laatst gegeten bij Kularb nogwat op de herenstraat, was ook een aanrader. Genoeg Thaise restaurantjes in Amsterdam, als jullie een keer een dagje Amsterdam doen kan je daarmee afsluiten.

Het lekkerste thais vind je uiteraard in Thailand zelf, dat land is het zeker waard om eens te bezoeken. Smaakt toch ook anders dan de thaise keuken van hier.

19-05-2013, 18:04


Thais heb k gegeten in Adam heerlijk bij de leidseplein in de buurt

19-05-2013, 18:31

Citaat door _Sarah_:
Wat het zuiden betreft, weet ik het niet maar vind Billy Thai, Chao Praya wel goed. Laatst gegeten bij Kularb nogwat op de herenstraat, was ook een aanrader. Genoeg Thaise restaurantjes in Amsterdam, als jullie een keer een dagje Amsterdam doen kan je daarmee afsluiten.

Het lekkerste thais vind je uiteraard in Thailand zelf, dat land is het zeker waard om eens te bezoeken. Smaakt toch ook anders dan de thaise keuken van hier.

Dank je! En bij de genoemde restaurantjes heb je zowel vis als tofu?
Wij willen heel graag naar thailand, maar eerst staat Maleisië nog op de planning.

Citaat door hakimaschatje:
Thais heb k gegeten in Adam heerlijk bij de leidseplein in de buurt
heb je misschien een naam voor me? Bedankt!

19-05-2013, 18:37

Citaat door Floraison:
Dank je! En bij de genoemde restaurantjes heb je zowel vis als tofu?
Wij willen heel graag naar thailand, maar eerst staat Maleisië nog op de planning.
Ja ze hadden geloof ik allemaal gewoon vegetarische gerechten dus er staan wel dingen met tofu tussen ;-) En vis ook uiteraard. Volgens mij hebben ze ook allemaal gewoon een website dus je kan wel even een kijkje nemen.
Leuk, daar zal je ook wel lekker eten hebben. Veel plezier alvast !

19-05-2013, 18:40

Citaat door hakimaschatje:
Thais heb k gegeten in Adam heerlijk bij de leidseplein in de buurt
Bedoel je bangkok? ze hebben daar idd heerlijk eten maar weet niet of ze ook tofu hebben ts, ze hebben wel hele lekkere vis

19-05-2013, 18:42

Citaat door _Sarah_:
Ja ze hadden geloof ik allemaal gewoon vegetarische gerechten dus er staan wel dingen met tofu tussen ;-) En vis ook uiteraard. Volgens mij hebben ze ook allemaal gewoon een website dus je kan wel even een kijkje nemen.
Leuk, daar zal je ook wel lekker eten hebben. Veel plezier alvast !
Ik heb even op internet gekeken, ziet er heeeeerlijk uit die visgerechten! En ze hebben inderdaad ook vegetarisch, maar die visgerechten klinken erg aantrekkelijk. Bedankt voor de tip nogmaals, we zijn niet zo bekend met Amsterdam, maar er is daar genoeg te doen en zo te zien ook genoeg lekkers te eten.

Ja, ik verwacht er wel veel van, ben tegelijkertijd ook erg benieuwd. Dank!

19-05-2013, 18:43

Citaat door RACHI12345:
Bedoel je bangkok? ze hebben daar idd heerlijk eten maar weet niet of ze ook tofu hebben ts, ze hebben wel hele lekkere vis
alleen vis is ook goed, als ze maar meer hebben dan alleen garnalen... Wil wel genoeg te kiezen hebben