Bekijk volle/desktop versie : (moslim) student verzint ontvoering vanwege onvoldoende



19-05-2013, 13:26

Citaat:
Student verzint ontvoering vanwege onvoldoende

Een student uit de Amerikaanse staat Georgia was zo bang om thuis te komen met een onvoldoende voor Engels, dat hij zijn eigen ontvoering in scène heeft gezet.

Aftab Aslam (19) was al eens eerder gezakt voor Engels aan het Georgia Gwinnett College en wilde zijn familie niet nog eens teleurstellen.
Op 27 april 2013 liep hij weg van huis. Vervolgens stuurde hij een sms naar zijn ouders, zogenaamd namens een groep criminelen, met de tekst: 'Uw zoon is gekidnapt. Als u de politie inschakelt, vermoorden we hem'.
Zijn ouders belden daarop de politie die groot alarm sloeg en een intensief onderzoek startte. Aslam kampeerde ondertussen op een open vlakte in Forsyth County.
Acht dagen later, toen het weer slecht werd, ging hij terug naar huis. Eerst hield hij vol dat hij was gedrogeerd en gevangen gehouden, maar uiteindelijk biechtte de student alles op. Aslam is gearresteerd en aangeklaagd voor valse verklaringen, knoeien met bewijs en terroristische dreigementen, meldt Patch.

http://www.nu.nl/opmerkelijk/3477916/student-verzint-ontvoering-vanwege-onvoldoende.html
Vetgedrukte: wth
Echt belachelijk!

19-05-2013, 13:29


Nu kan hij de rest van de vakken ook vergeten.

Ik denk dat laatste verkeerd is vertaald of de krant wilde het nieuws aandikken. Bij valse aangifte moet wordt je altijd opgepakt omdat de politie hoge kosten maken.

19-05-2013, 13:30
ja de naam zegt het al klinkt alsof het een moslim is.

19-05-2013, 13:34

Citaat door allogtoon:
Nu kan hij de rest van de vakken ook vergeten.

Ik denk dat laatste verkeerd is vertaald of de krant wilde het nieuws aandikken. Bij valse aangifte moet wordt je altijd opgepakt omdat de politie hoge kosten maken.
Ja maar terroristische dreigementen
Ze beginnen door te draaien die kuffar. Moge Allah de daders spoedig straffen en moge Hij de jongen spoedig weer thuis laten komen. Ik heb echt medelijden met hem meskien.

19-05-2013, 13:43


Ziek hoor!

Ik weet nog wanneer ik onvoldoende had en handtekening van me ouders erop moest hebben. Zodat de juf wist dat me ouders wisten dat ik een onvoldoende had. Ik deed altijd zelf die handtekeningen erop maken en de laatste keer vroeg de juf aan me zus of ik aan me ouders de toetsen liet zien. Nee zei ze. Sindsdien kreeg me zus die toetsen mee als ik onvoldoende had, zodat ik straf zou krijgen vanwege die onvoldoende.

Gekke tijden toen