Bekijk volle/desktop versie : Elkaar het licht niet gunnen!



Pagina's : [1] 2 3

17-05-2013, 15:57
Waarom gunnen wij marokkanen elkaar het licht niet?
waarom trappen we elkaar altijd zo de grond in? waarom kunnen wij geen eenheid vormen?
waarom zoveel afgunst onder elkaar.......zoveel haat, nijd en jaloezie?

17-05-2013, 16:01


Omdat jij daar zelf die harde focus op legt, daarom. (:

17-05-2013, 16:02

Citaat door Galaxaura:
Omdat jij daar zelf die harde focus op legt, daarom. (:
Het is geen focus maar een constatering!

17-05-2013, 16:06

Citaat door Galaxaura:
Omdat jij daar zelf die harde focus op legt, daarom. (:
mee eens.

17-05-2013, 16:07



Citaat door Kiya:
mee eens.
Waar ben je het precies mee eens!

17-05-2013, 16:08

Citaat door veelste-lief:
Waar ben je het precies mee eens!
Ik ben het eens met Galaxaura. Ik denk dat we af en toe overdrijven dat wij Marokkanen elkaar iets niet gunnen.

17-05-2013, 16:12

Citaat door Kiya:
Ik ben het eens met Galaxaura. Ik denk dat we af en toe overdrijven dat wij Marokkanen elkaar iets niet gunnen.
kan maar als je hier al gaat scrollen en op fb, dan zie je het vaak genoeg voorbij komen! en wat ik bedoel, we hebben overal wel iets op aan te merken. en vingertjes te wijzen. En elkaar corrigeren doen we niet op de juiste manier, maar op een denigrerende manier!
en dat viel mij gewoon op, maar een focus is weer te ver gezocht!

17-05-2013, 16:13

Citaat door Flower_Girl:
Je bedoelt vast 'het licht niet in de ogen gunnen'
Goh je meent het!
Nee ik bedoel echt het licht niet gunnen,.

17-05-2013, 16:15

Citaat door veelste-lief:
kan maar als je hier al gaat scrollen en op fb, dan zie je het vaak genoeg voorbij komen! en wat ik bedoel, we hebben overal wel iets op aan te merken. en vingertjes te wijzen. En elkaar corrigeren doen we niet op de juiste manier, maar op een denigrerende manier!
en dat viel mij gewoon op, maar een focus is weer te ver gezocht!
je zegt het al goed hier en op fb.. merk je het zelf persoonlijk ook in je dagelijkse leven door familieleden vrienden etc?

17-05-2013, 16:16

Citaat door Flower_Girl:
Je gebruikt het spreekwoord niet helemaal correct, maar daar ben je te boos voor om te begrijpen, zie ik.

Adem in, adem uit. Komt goed!
Lieve schat toch, dank je wel voor het corrigeren!
en applaus voor jezelf dat je een foutje hebt kunnen ontdekken, precies een voorbeeld die ik zocht!

ik ken het spreekwoord, maar in Amsterdam doen we m wel vaker ff afkorten. zolang men maar snapt wat ik bedoel.

17-05-2013, 16:17

Citaat door Kiya:
Ik ben het eens met Galaxaura. Ik denk dat we af en toe overdrijven dat wij Marokkanen elkaar iets niet gunnen.
Wij hebben wat dit betreft het begrip chargeren echt uitgehold. Natuurlijk zul je ooit wel ergens een keer met afgunst te maken krijgen, maar sommigen brengen het echt naar voren alsof het onlosmakelijk verbonden is aan onze bestaan. Dat vind ik zo misplaatst. Op het moment dat het zo'n centrale plek in je leven inneemt, zegt dit naar mijn mening ook iets over jezelf. Je bent er dan simpelweg te veel mee bezig, die harde focus dus. Dat gaat verder dan enkel een constatering, want dergelijke constateringen kunnen niet gemaakt worden. Echt een gigantisch gebrek aan nuchterheid.

17-05-2013, 16:17

Citaat door Kiya:
je zegt het al goed hier en op fb.. merk je het zelf persoonlijk ook in je dagelijkse leven door familieleden vrienden etc?
Nee ik gelukkig niet, maar horen en bij anderen zien wel!!
We moeten nu niet doen alsof we heel liefdevol met elkaar omgaan!

17-05-2013, 16:17


Ik gun je wel groen als je wil

17-05-2013, 16:18

Citaat door mocccrolady:
Ik gun je wel groen als je wil

17-05-2013, 16:19

Citaat door Niet-Marokkaans:
haha, hoe geef je groen?

Pagina's : [1] 2 3