Bekijk volle/desktop versie : Zoon slaat moeder



Pagina's : [1] 2 3 4 5

17-05-2013, 13:29
Zoon van bijna 19 slaat moeder die weduwe is.

Kind is als het ware verwend opgevoedt, heeft helaas niet veel geluk in zijn leven qua school, bijbaan etc.
Zijn agressie reageert hij thuis af, duwt zijn moeder omver, slaat haar, lelijke woorden, speelt de baas in zijn en de rest zijn zijn onderdanen.

Sinds hij 18 is geworden is hij nog agressiever geworden.

Wat te doen in zo'n situatie!!!!!!

Ik hoef geen reacties te lezen hij moet dood geknald worden etc. want daar heb ik niks aan.

17-05-2013, 13:31


misschien in therapie? Zou best goed kunnen helpen zijn emoties daar kwijt te raken en te leren omgaan met zijn agressie.

17-05-2013, 13:32

Citaat door Parel18:
Zoon van bijna 19 slaat moeder die weduwe is.

Kind is als het ware verwend opgevoedt, heeft helaas niet veel geluk in zijn leven qua school, bijbaan etc.
Zijn agressie reageert hij thuis af, duwt zijn moeder omver, slaat haar, lelijke woorden, speelt de baas in zijn en de rest zijn zijn onderdanen.

Wat te doen in zo'n situatie!!!!!!

Ik hoef geen reacties te lezen hij moet dood geknald worden etc. want daar heb ik niks aan.
Is er iemand die hij als voorbeeld ziet? Imam van een moskee bijvoorbeeld. die met hem mag praten....

17-05-2013, 13:32
Uit huis plaatsen

17-05-2013, 13:33


Kind weigert om naar de dokter te gaan, zelfs een paracetamol slikt hij niet in.

17-05-2013, 13:34

Citaat door angel_23:
Is er iemand die hij als voorbeeld ziet? Imam van een moskee bijvoorbeeld. die met hem mag praten....

Geloof doet hem helemaal niks, genoeg mensen uit de familie die hem hebben aangespoord maar niets dat helpt. Ene oor in en de ander weer uit.

Citaat door Bisou.:
Uit huis plaatsen

Waar kan hij dan terecht? Als 19e jarige?

17-05-2013, 13:34

Citaat door Parel18:
Zoon van bijna 19 slaat moeder die weduwe is.

Kind is als het ware verwend opgevoedt, heeft helaas niet veel geluk in zijn leven qua school, bijbaan etc.
Zijn agressie reageert hij thuis af, duwt zijn moeder omver, slaat haar, lelijke woorden, speelt de baas in zijn en de rest zijn zijn onderdanen.

Wat te doen in zo'n situatie!!!!!!

Ik hoef geen reacties te lezen hij moet dood geknald worden etc. want daar heb ik niks aan.
Ik ben geschrokken

17-05-2013, 13:35
is dat niet toevallig een jongen uit meppel?

17-05-2013, 13:36
Ik ken ook iemand die zo agressief is. maar hij is wel 35. ondertussen is zijn moeder weduwe en dan denk je dat je dan kunt leunen op je zoon, maar die zoon heeft meer tijd besteed in de gevangenis dan thuis en als hij thuis is dan is het altijd rwina, alcohol, drugs en slaat hij iedereeen die op zijn pad komt. Zo erg was het onlangs toen hij weeral uit het gevangenis thuis is gekomen dat zijn moeder met haar dochter hun spullen hebben gepakt en uit huis zijn gegaan. Ze hebben nu een klein appartement gehuurd waar hij niet welkom is. Wat moet die moeder in zo'n situatie doen? Ze kan niet veel doen dan weer eens de politie bellen

17-05-2013, 13:37

Citaat door illiasnador:
is dat niet toevallig een jongen uit meppel?
Nee

17-05-2013, 13:38

Citaat door Hijaab87:
Ik ken ook iemand die zo agressief is. maar hij is wel 35. ondertussen is zijn moeder weduwe en dan denk je dat je dan kunt leunen op je zoon, maar die zoon heeft meer tijd besteed in de gevangenis dan thuis en als hij thuis is dan is het altijd rwina, alcohol, drugs en slaat hij iedereeen die op zijn pad komt. Zo erg was het onlangs toen hij weeral uit het gevangenis thuis is gekomen dat zijn moeder met haar dochter hun spullen hebben gepakt en uit huis zijn gegaan. Ze hebben nu een klein appartement gehuurd waar hij niet welkom is. Wat moet die moeder in zo'n situatie doen? Ze kan niet veel doen dan weer eens de politie bellen
Vreselijk..

Dit kind drinkt, rookt snuift niet hij zit letterlijk 24 uur thuis.

17-05-2013, 13:40

Citaat door Parel18:
Kind weigert om naar de dokter te gaan, zelfs een paracetamol slikt hij niet in.


Is hij paranoia? Is er een reden dat hij geen paracetamol wil slikken? Denkt hij dat hem wat wordt aangedaan dan? Misschien is het een psychische stoornis. Maar aangezien hij niet naar de dokter wil, zal dat moeilijk uit te zoeken zijn. Misschien de dokter thuis laten komen?

17-05-2013, 13:40



Citaat door Parel18:
Vreselijk..

Dit kind drinkt, rookt snuift niet hij zit letterlijk 24 uur thuis.
Hij kamt echt met psychische problemen, ik zou hem echt in een instelling plaatsen en verplicht therapie laten volgen. dat is niet meer normaal

17-05-2013, 13:44

Citaat door Hijaab87:
Ik ken ook iemand die zo agressief is. maar hij is wel 35. ondertussen is zijn moeder weduwe en dan denk je dat je dan kunt leunen op je zoon, maar die zoon heeft meer tijd besteed in de gevangenis dan thuis en als hij thuis is dan is het altijd rwina, alcohol, drugs en slaat hij iedereeen die op zijn pad komt. Zo erg was het onlangs toen hij weeral uit het gevangenis thuis is gekomen dat zijn moeder met haar dochter hun spullen hebben gepakt en uit huis zijn gegaan. Ze hebben nu een klein appartement gehuurd waar hij niet welkom is. Wat moet die moeder in zo'n situatie doen? Ze kan niet veel doen dan weer eens de politie bellen
zulke mensen zullen de geur van het paradijs niet ruiken.

17-05-2013, 13:47

Citaat door --NOA--:
Is hij paranoia? Is er een reden dat hij geen paracetamol wil slikken? Denkt hij dat hem wat wordt aangedaan dan? Misschien is het een psychische stoornis. Maar aangezien hij niet naar de dokter wil, zal dat moeilijk uit te zoeken zijn. Misschien de dokter thuis laten komen?

Hij slikt niks wat met pillen te maken omdat hij inderdaad ddenkt dat er wat gedaan wordt met hem. Naar de dokter gaan doet hij niet.

Citaat door Hijaab87:
Hij kamt echt met psychische problemen, ik zou hem echt in een instelling plaatsen en verplicht therapie laten volgen. dat is niet meer normaal
Hoe krijg je em hemelsnaam de deur uit.

Dit kind ziet er heel normaal uit je zult haast denken 'Goh wat een charmante rustige jongen'. Wat niet zo is...

Pagina's : [1] 2 3 4 5