Bekijk volle/desktop versie : Wie doet hier ook geen catering?



Pagina's : [1] 2

16-05-2013, 22:19
Salaam dames,

Wie doet hier ook geen catering op ze bruiloft maar alles los. De caterings zijn tegenwoordig erg duur vind ik.
Kent er ook iemand een goedkope catering? Wat ik betwijfel.

Wa laikoem salaam..

16-05-2013, 22:25


Wat vind jij goedkoop? Ik neem zelf een catering. Maar als jij verteld wat jij maximaal per tafel of gast wilt uitgeven, kan jij misschien nog een catering vinden.

Hoe ga je dat eigenlijk doen dan? Een kokkin, decoratie en een serveerteam inhuren?

16-05-2013, 22:36

Citaat door thedutchess:
Wat vind jij goedkoop? Ik neem zelf een catering. Maar als jij verteld wat jij maximaal per tafel of gast wilt uitgeven, kan jij misschien nog een catering vinden.

Hoe ga je dat eigenlijk doen dan? Een kokkin, decoratie en een serveerteam inhuren?
welke catering neem jij? ik wil max denk 5000 aan catering uitgeven. of minder het s echt duur vind ik

16-05-2013, 22:36
Ja, wou gewoon alles los doen en eten enz gaan bestellen etc.

16-05-2013, 22:40


Catering omar


Weet de naam van catering niet meer maar hij zit in utrecht is is niet duurrrrrr.

16-05-2013, 22:51
kan ook bij mij spullen los eten los hoeveel tafels wil je en de datum

16-05-2013, 23:05
hoe organiseer je alles dan? en scheelt het dan echt veel in de kosten?

16-05-2013, 23:05

Citaat door ImadsVrouwtje:
Catering omar


Weet de naam van catering niet meer maar hij zit in utrecht is is niet duurrrrrr.




ahh okiee thanx. Ik ga even op internet kijken.


Citaat door bloemetje008:
kan ook bij mij spullen los eten los hoeveel tafels wil je en de datum
wat is het heb je een catering? Of alleen eten

16-05-2013, 23:09

Citaat door DidiCloset:
hoe organiseer je alles dan? en scheelt het dan echt veel in de kosten?
Ja, ik denk wel dat het erg veel scheelt. Ik ga even een berekening maken.

16-05-2013, 23:22

Citaat door mizzzmocro:
welke catering neem jij? ik wil max denk 5000 aan catering uitgeven. of minder het s echt duur vind ik
Ik ga catering Romana nemen.


Hoeveel gasten heb je dan?

16-05-2013, 23:24

Citaat door thedutchess:
Ik ga catering Romana nemen.


Hoeveel gasten heb je dan?
ah okiee, die ken ik niet zijn ze goed?
Ik denk zo rond 200/250 gasten
hoeveel heb jij er? en voor hoeveel zijn hun?

16-05-2013, 23:25
http://www.haflacuisine.123website.nl

16-05-2013, 23:28



Citaat door mizzzmocro:
Ja, ik denk wel dat het erg veel scheelt. Ik ga even een berekening maken.
Een catering heeft meestal alles he. Voordeel bij een kokkin is dat ze goedkoper is verder zie ik geen voordeel. Nadeel is je moet voor alles zorgen decoratie, serveersters, serveerders, drank enzo.. Dat is ook een hoop stress erbij.

16-05-2013, 23:32

Citaat door mizzzmocro:
ah okiee, die ken ik niet zijn ze goed?
Ik denk zo rond 200/250 gasten
hoeveel heb jij er? en voor hoeveel zijn hun?
Ze zijn echt heel goed ( anders zou ik ze niet nemen haha.)Dat hangt bij hun af van welke menu en decoratie je neemt. Ik ga nog lang niet trouwen maar heb ze nu alvast vastgelegd en ik ga denk ik 300 gasten nemen.

16-05-2013, 23:37

Citaat door thedutchess:
Een catering heeft meestal alles he. Voordeel bij een kokkin is dat ze goedkoper is verder zie ik geen voordeel. Nadeel is je moet voor alles zorgen decoratie, serveersters, serveerders, drank enzo.. Dat is ook een hoop stress erbij.


Ja, dat is wel zo maar vind catering alleen zo duur. Me zus had ook catering gedaan en er waren veel dingen mis gegaan waardoor je nu zo hebt van liever alles los doen. etc.


Citaat door thedutchess:
Ze zijn echt heel goed ( anders zou ik ze niet nemen haha.)Dat hangt bij hun af van welke menu en decoratie je neemt. Ik ga nog lang niet trouwen maar heb ze nu alvast vastgelegd en ik ga denk ik 300 gasten nemen.
Ah okie ik ken ze niet. ze hebben denk ook geen site ofz? want ging kijken maar kon niks vinden op google

Pagina's : [1] 2