Bekijk volle/desktop versie : Meiden wat verwachten jullie van ons???



Pagina's : [1] 2

18-01-2005, 20:45
Heeey!

Meiden, ik heb een vraagje aan jullie, geef jou mening hierboven en vertel hier waarom je dat vindt, de stelling " Mijn man moet maagd zijn "

Hebben wij ook wat aan, dacht altijd dat het meisjes niks kon schelen, maar we zullen zien.

Ewa stem snel esahbi, wat ben je nog aan het lezen!

Thalla

18-01-2005, 20:47


Ja alster ne poll is

18-01-2005, 20:49
Mannen moet inderdaad maagd bllijven.
Waarom willen mannen/jongens wel dat hun aanstaande/vrouw wel maagd is als ze dat zelf niet zijn.
De eisen die je aan vrouw stelt waaraan ze moet voldoen, daar moet jij ook aan voldoen.
Vrouwen en mannen zijn gelijk dus als jij een maagd vrouw wil moet je jezelf ook maagd blijven.

18-01-2005, 20:54
Alsof het voor u man is dat je maagd blyft so stupid

18-01-2005, 20:56


Inderdaad, het is niet voor men man dat ik maagd blijf, maar voor mezelf en Allah swt

Als hij geen maagd meer zou zijn, wie ben ik dan om daarover te oordelen??

Zolang maar hij een goed hart heeft, en zijn mannelijke plichten kan nakomen

18-01-2005, 20:58
Ja & als die spyt heeft dan moet die zich nie excuseren by zn madam maar by Allah swt & hy moet erover zwygen.


18-01-2005, 21:04
Jullie zyn gewoon de grootste Bitches ..klaar ..

18-01-2005, 21:08
Voila zo moet da

18-01-2005, 21:11
Jah tOch..

18-01-2005, 22:14

Citaat door Cariere:
Heeey!

Meiden, ik heb een vraagje aan jullie, geef jou mening hierboven en vertel hier waarom je dat vindt, de stelling " Mijn man moet maagd zijn "

Hebben wij ook wat aan, dacht altijd dat het meisjes niks kon schelen, maar we zullen zien.

Ewa stem snel esahbi, wat ben je nog aan het lezen!

Thalla
ooohh peleaseeeeee!!!
een vrouw kan bewijzen dat ze maagd is, een man niet!! daarom vind een man het belangrijk dat zijn vrouw maagd blijft en vinden wij het minder erg, omdat we toch geen bewijzen voorgeschoteld kunnen krijgen. En geloven doen we toch niet meer in dezen tijd, dus who cares!

18-01-2005, 22:19

Citaat door karima59:
Mannen moet inderdaad maagd bllijven.
Waarom willen mannen/jongens wel dat hun aanstaande/vrouw wel maagd is als ze dat zelf niet zijn.
De eisen die je aan vrouw stelt waaraan ze moet voldoen, daar moet jij ook aan voldoen.
Vrouwen en mannen zijn gelijk dus als jij een maagd vrouw wil moet je jezelf ook maagd blijven.
Mannen hebben geen maagdvliesje.

18-01-2005, 22:19

Citaat door Olijfje1984:
Inderdaad, het is niet voor men man dat ik maagd blijf, maar voor mezelf en Allah swt

Als hij geen maagd meer zou zijn, wie ben ik dan om daarover te oordelen??

Zolang maar hij een goed hart heeft, en zijn mannelijke plichten kan nakomen
Goed zo skatje.

18-01-2005, 22:45



Citaat door Qutylaa:
Mannen hebben geen maagdvliesje.
En dat weten de mannen goed van binnen en van buiten enige Biologieles dat ze nu nog altijd kennen...wrm denk je ...om ff misbruik van te maken...beetje ramptetampen en dan later bij je vrouwtje " ik ben maagd" ...ja hoooor...je merkt het ....

19-01-2005, 10:52

Citaat door Cariere:
Heeey!

Meiden, ik heb een vraagje aan jullie, geef jou mening hierboven en vertel hier waarom je dat vindt, de stelling " Mijn man moet maagd zijn "

Hebben wij ook wat aan, dacht altijd dat het meisjes niks kon schelen, maar we zullen zien.

Ewa stem snel esahbi, wat ben je nog aan het lezen!

Thalla
Een man moet maagd zijn omdat het voorgeschreven is door Allah Swt
Maar ik persoonlijk zou het niet erg vinden moest een mijn man niet meer maagd zijn,Ik vind zoiets persoonlijk en zou het nooit eisen want iedereen maakt fouten en hij zal er zich dan later ook voor moeten verantwoorden


Greetz hafsa

19-01-2005, 10:57

Citaat door Cariere:
Heeey!

Meiden, ik heb een vraagje aan jullie, geef jou mening hierboven en vertel hier waarom je dat vindt, de stelling " Mijn man moet maagd zijn "

Hebben wij ook wat aan, dacht altijd dat het meisjes niks kon schelen, maar we zullen zien.

Ewa stem snel esahbi, wat ben je nog aan het lezen!

Thalla
Mijn man moet ook maagd zijn, dit omdat ik zo'n ervaring het liefst samen met hem wil delen. Zodat ik voor altijd de enige vrouw voor hem zal zijn...
Als je begrijpt wat ik bedoel...

Pagina's : [1] 2