Bekijk volle/desktop versie : No Surrender komt met grote Marokkaanseafdeling



Pagina's : [1] 2

16-05-2013, 20:42
Motorclub No Surrender richt binnenkort een groot 'chapter' op voor jonge Marokkanen en Turken.

Dat blijkt uit een reportage in weekblad Panorama deze week. Wie nog dacht dat de motorclub van onder anderen Dick Vrij en Willem van Boxtel een soort grap was, komt bedrogen uit. De motorclub groeit snel en richt binnenkort het chapter 'Losrifinos' op. De naam verwijst naar het Rif-gebergte.

Panorama was aanwezig bij de inhuldiging van 15 Turkse en Marokkaanse bikers die hun 'colors' kregen. 'De vijftien nieuwe leden zullen eerst grondig worden ondergedompeld in de sfeer, visie en beleid van No Surrender. Daarna worden zij de "mentors" van zo’n 150 jonge Turken en Marokkanen die binnenkort prospect worden en over een maand of zes full member', schrijft het weekblad. Later splitst dit chapter op in een Marokkaans en Turks deel.

Uit de reportage blijkt verder dat kickbokser Lloyd van Dams ook lid is van No Surrender. Ook vertelt oprichter Klaas Otto waarom Willem Holleeder zo snel uit de club stapte. 'Willem past niet echt in de MC-wereld, maar ik vind het wel een aardige kerel. Je kunt super met hem lachen, hij heeft veel humor en het was ook wel fijn om een keer iemand te ontmoeten die een grotere neus heeft dan ik', aldus Otto.

Ondanks een vechtpartij tussen leden van No Surrender en Hells Angels op de Wallen vorige maand, ontkennen de leden van No Surrender dat dit een voorbode is voor een oorlog tussen de verschillende motorclubs, zoals je die nu in Duitsland ziet. http://www.at5.nl/artikelen/103170/no-surrender-komt-met-grote-marokkaanse-motorclub

16-05-2013, 20:55


Dit hadden we net nodig

16-05-2013, 21:00
Ik heb geen motor maar een fiets. Kan ik ook lid worden?

16-05-2013, 21:07

Citaat door kikker007:
Ik heb geen motor maar een fiets. Kan ik ook lid worden?
nee dat kan niet. ik ga binnen kort een eigen motor club beginnen . dan mag jij niet bij ons inschrijven. want het is alleen voor bepaalde mensen met het zelfde iedeeen .

16-05-2013, 21:07



Citaat door kikker007:
Ik heb geen motor maar een fiets. Kan ik ook lid worden?
zolang het maar geen driewieler is

16-05-2013, 21:09

Citaat door touzaniabdelos:
zolang het maar geen driewieler is
als je mijn 1000cc zo wilt noemen.

wat zit er op ?




nieuwe achter tandwiel. groter dus voor meer trechkracht .

de carbrateurs zijn vergroot met 3 milimeter .


nieuwe bougie's 4 stuks .


cilinders zijn bijgewerkt .

16-05-2013, 21:16

Citaat door touzaniabdelos:
zolang het maar geen driewieler is

16-05-2013, 21:18
raaf niet doen

16-05-2013, 21:24
Menige motorbezitters zullen nu wel onrustig gaan slapen door dit nieuws.

16-05-2013, 21:31

Citaat door thegoodlord:
Menige motorbezitters zullen nu wel onrustig gaan slapen door dit nieuws.
nee hoor. bij mijn motor worden alles na gekeken. of je motor rijbewijs hebt of de motor veilig is . plus je moet bepaalde kleding dragen . je kan niet zo maar met en spijkerbroek aan komen kakken .

16-05-2013, 21:36
welk lid heeft "no surrender" ook al weer als OT staan?

16-05-2013, 21:50
hebben ze ook een maroc homo afdeling?

16-05-2013, 21:52



Citaat door kikker007:
Ik heb geen motor maar een fiets. Kan ik ook lid worden?
dan mag je achterop!

16-05-2013, 21:53

Citaat door bokitoo2:
dan mag je achterop!
zou ik niet doen bij mij.



ik vertelde toch net dat ik me motor heb aangepast .

met die achter tandwiel van nu kan niemand achter op. want bij elke keerr gas geven is het met de voorwiel in de lucht.

16-05-2013, 23:29

Citaat door Ristretto:
droom je daar van ventje,
op je zolderkamertje, met je verzonnen vriendinnetje en je verzonnen ""heerlijke"" feestjes
Dat soort driewielers is voor mid-aged people in de penopauze, zoals ook al die angels. En jij zou willen dat jouw kamer was als mijn zolder

Pagina's : [1] 2