Bekijk volle/desktop versie : Sidr Honing, habbat sawda olie en nog meer



16-05-2013, 19:55
As salaamoe´aleikoem warahmatoellahi wabarakhatuhoe,


Ben je op zoek naar pure habbat sawda olie, en honing ( afkomst: saudi)

Voeg hijamma cupping toe op facebook voor meer info


;-)


wasalaam

09-06-2013, 17:59


Hey salaamoe 3alaikom,
ik heb Interessen in de sidr honing, maar ik doe niet aan Facebook
Mag ik er meer over weten?

Wa salaam

22-01-2014, 15:05
ik verkoop pure sidr honing aan 50€ de kilo

22-01-2014, 15:58

Citaat door amjahed:
ik verkoop pure sidr honing aan 50€ de kilo
Assalamoe alikom beste broeder,

Wat is dat voor gekke prijs? Puur ongeslaagde van manier marketing.

Dit alsof Sidr honing de beste soort is, terwijl dat niet waar is!

Geloof me...er bestaat geen pure sidr honing, Ittaqi Allah!

De bij gaat naar alle soorten bloemen en vruchten...en is niet beperkt tot één vrucht.
Misschien zit er 30% aan percentage sidr of minder of iets meer...maar 100% dat kan niet, behalve als de bijen opgesloten worden in een ruime waar alleen sidr is!

De beste honing dat op nummer één staat, is berghoning, boshoning en daarna bloemenhoning uitgaande van de Koran! Hoe meer variatie aan kruiden, bloemen, en bomen des te groter de geneeskracht. Sidr hoort niet eens in de Koran bij het rijtje geneeskrachtige bomen, zoals de olijfboom, dadelpalm, druivenboom, granaatappelboom, en vijgenboom! Sidr komt niet boven een banaan!

Fi amani Allah,

22-01-2014, 18:00


wa3alaykoemoe salam warahmatilahi wabarakatuhu ,je komt heel agressief over bij mij wa Allahu almusta3an. Sidr honing behoort tot een van duurste honingsoorten ter wereld. Er zijn verschillende fatawa over dat er genezing zit in Sidr. Vele mensen gebruiken ook sidrhoning bij de ruqia. Sidrboom(ook wel lotusboom) is een boom in aljannah. Mijn winst is erg gering dat kan ik u garanderen. En als je vind dat ik lieg dat ik er heel weinig winst op maak dan laat ik dit over tot de dag dat ik voor mijn heer zal staan.

22-01-2014, 18:10
Wat ik weet is dat Side honing echte minimaal 40 euro kost inkoopprijs en met al de moeite verdiend de broeder eigenlijk wel wat meer

22-01-2014, 18:15
ik heb 43€ (sidrhoning uit pakistan)kilo betaald en Allah is mijn getuige. bedankt broeder pegeot. Die van jemen is de duurste die kost gemakkelijk over de 100€ in de winkels hier in Antwerpen zelfs 160€. Misschien is die wel wat goedkoper bij particulieren. Moesten jullie sidrhoning van jemen verkopen aan 50 € dan wil ik zeker ook kopen op jullie. Hou me op de hoogte!!

22-01-2014, 18:35

Citaat door amjahed:
wa3alaykoemoe salam warahmatilahi wabarakatuhu ,je komt heel agressief over bij mij wa Allahu almusta3an. Sidr honing behoort tot een van duurste honingsoorten ter wereld. Er zijn verschillende fatawa over dat er genezing zit in Sidr. Vele mensen gebruiken ook sidrhoning bij de ruqia. Sidrboom(ook wel lotusboom) is een boom in aljannah. Mijn winst is erg gering dat kan ik u garanderen. En als je vind dat ik lieg dat ik er heel weinig winst op maak dan laat ik dit over tot de dag dat ik voor mijn heer zal staan.
Wa alikom Assalaam beste broeder,

Ik weet dat het duur is, dan moet je je afvragen waarom?
Omdat het zeldzaam is dat is één, en omdat het voorkomt in de Koran en Sunna...dat is de beste manier om het product te promoten met hoge prijzen! Zeg niet dat Sidrhoning tot beste Honingsoorten behoort van de wereld, want dat is een leugen! Dit is mijn vakgebied mijn beste broeder, en ik kom niet agressief over...maar ik kom slechts voor de waarheid, en ik mag geen onrecht.

Wat heeft Fatwa te maken met medicinale werking van Sidr?
Een Fatwa is een religieus oordeel, en een Moefti is geen medisch wetenschapper of apotheker!

Bij Roqia heb je geen Sidr nodig. Onze beste leermeester, de Profeet vrede zij met hem, heeft nooit Sidr gebruikt bij Roqia...en heeft nooit ons geleerd om het te doen!

Het zijn de Woorden van Allah die genezen, en verplicht mensen niet om Sidr te gebruiken, dat is een duidelijke onwetendheid van jouw kant.

Ik zou niet weten vanwaar u die honing koopt. Maar je moet één ding weten! Er groeit geen Sidrboom ( Ziziphus lotus) in de Arabische schiereiland! De Z.lotus vindt zijn oorsprong in de Maghreb landen voornamelijk in het zuiden van Marokko, Algerije en Tunesië...en weinig in landen rond de Middellandse Zee.

Fi amani Allah,

22-01-2014, 18:41
nergens beweer ik dat de profeet salla Allahoe 3alayhi wasalam dat gebruikte tijdens ruqia. Ik wens u nog veel succes en laat u voor de rest in u waarde.

23-01-2014, 16:58
wrm ga je nog met hem in discussie laat hem en doe je handel.