Bekijk volle/desktop versie : Hulp bij Aangifte

18-01-2005, 20:00

Citaat door adviseur:
Heb je hulp nodig bij je aangifte inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, omzetbelasting of loonbelasting.. Schroom dan niet en stuur me een pm of een mail naar belastingadviseur@hotmail.com
.

20-01-2005, 11:57

Doe je het gratis...?

22-01-2005, 20:15

Citaat door Lella_Roosje:
Doe je het gratis...?
hahahaha

volgens mij niet

23-01-2005, 10:53

Citaat door adviseur:
Heb je hulp nodig bij je aangifte inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, omzetbelasting of loonbelasting.. Schroom dan niet en stuur me een pm of een mail naar belastingadviseur@hotmail.com
waar woon je?

23-01-2005, 14:50

Citaat door adviseur:
Niks is gratis in dit leven meisje.
Jawel hoor, zie o.a. http://www.xgratis.nl !

Maarre, ik ken zelf iemand die bij de Belastingdienst werkt, dus dat komt wel goed..

23-01-2005, 15:59

Citaat door Lella_Roosje:
Doe je het gratis...?
Bij een buurcentrum is er vast wel iemand die het gratis doet.

Wat je ook kan gaan doen is contact opnemen met de sociale raadslieden, die doen het ook voor niets.

En als je in Amsterdam woont, de Sociale Dienst heeft hier een project lopen om mensen met minimum inkomen te helpen met het invullen van formuleren en dus ook belastingformulieren en ze vragen ook geen geld voor.

Ik vul zelf ook belastingformulieren in voor familie, kennissen en vrienden. JA OOK GRATIS.

gr.

23-01-2005, 17:46

Citaat door al haqieqat:
Bij een buurcentrum is er vast wel iemand die het gratis doet.

Wat je ook kan gaan doen is contact opnemen met de sociale raadslieden, die doen het ook voor niets.

En als je in Amsterdam woont, de Sociale Dienst heeft hier een project lopen om mensen met minimum inkomen te helpen met het invullen van formuleren en dus ook belastingformulieren en ze vragen ook geen geld voor.

Ik vul zelf ook belastingformulieren in voor familie, kennissen en vrienden. JA OOK GRATIS.

gr.
Ik maakte maar een grapje...

Maar waarom zou men betalen hiervoor, als het ook gratis kan?!

23-01-2005, 21:32

Citaat door adviseur:
Volgens mij heb jij het alleen maar over simpele aangiften IB.
Ik weet namelijk zeker dat er geen enkele instantie is die gratis aangiften VPB, LB en OB verzorgt.

Groetjes...
De meeste mensen hier op dit forum zijn jongeren die heel weinig met Vennootschapsbelasting (VPB), Loonbelasting (LB) en
Omzetbelasting (OB) te maken hebben.

De bedoeling van mijn reactie is niet om de klanten van je weg te pikken maar om de mensen die het al financieel moeilijk hebben te helpen.

Hoeveel vraag je per aangifte IB?

Gr,