Bekijk volle/desktop versie : Wanneer je kind(eren) vertellen dat je zwanger bent?



16-05-2013, 08:49
Wanneer hebben jullie het jullie kind(eren) verteld dat je weer zwanger was? En hoe oud was je kindje toen?

16-05-2013, 10:34


Na de eerste echo, op bijna 8 weken. We konden het echt niet meer voor ons houden. Kindjes waren toen 4,5 jaar oud en meteen heel erg enthousiast.

16-05-2013, 19:39
Hahaha maa shaa Allaah! Zijn ze geduldig of?

16-05-2013, 19:45
-


Citaat:
Mijn kindje wordt bijna 3 inshaAllaah en haar heb ik ook verteld dat mama een kindje heeft in haar buik.
Niet dat ze er veel van begrijpt of er zich iets bij kan voorstellen, haha, maar goed.
Ze lijkt wel heel blij en zegt dat we een nieuw bedje, buggy, etc. moeten halen.
Denk dat ze minder blij zal zijn als ze ziet dat de baby haar bedje en buggy gebruiken zal.


Enkele dagen voordat ik erachter kwam dat ik zwanger was, stond ze op een ochtend op en begon ze van alles te vertellen over een baby jongetje. Ze vertelde onder meer dat haar papa naar de winkel ging en mooie kleren kocht voor haarzelf en de baby.
Dus eigenlijk was ze eerder op de hoogte dan ik.

16-05-2013, 19:51


Hahahaha maa shaa Allaah wat schattig!!

Hoever zwanger was je toen je het vertelde?

16-05-2013, 20:12

Citaat door Sumayah:
Hahahaha maa shaa Allaah wat schattig!!

Hoever zwanger was je toen je het vertelde?
-


Citaat:
Dat herinner ik me niet echt meer.
Ik denk ergens rond 12 weken, omdat ik toen mijn 1ste echo heb gehad.

Nu ben ik 24 weken ver en heb ik ook al een buikje. Ze geeft dan soms knuffels en kusjes aan de baby (na ja, mijn buik dus )
Maar, zoals ik zei, is het besef er nog niet echt. Een baby in de buik klinkt dan ook zo raar voor zo'n kleutertje.


Moge Allaah u een voldragen zwangerschap geven.

16-05-2013, 20:14
Aaaah Allaahuma bareek dat is echt aandoenlijk.

ameen jou ook!